Trapi ma dlhe startovanie, niekedy az nenastartuje.
Vstreky po repase, niekolkokrat na kontole, podla cloveka co to robi su OK. Neviem co s nimi robil, uddajne cistil a tak, avsak nove kody na nich nie su vygenerovane, len povodne.
Tlak v raili je na volnobeh 24 500kPa co je 245 bar. V plnych otackach je cca 77 000kPa co je 770 bar.
Idle fuel ofset, cylinder 1 je 8mg
Valec 2 je 64mg
Valec 3 je 268mg
Valec 4 je 542mg
Diagnostika DELPHI
Na valci 1 bol meneney vstrek znova, predtym tam bola vtiez vyssia davka cca 600, valec 4 som po tomto merani tak isto vymenil a hodnoty podobne. Niekedy nastartuje na brnk, hlavne za tepla, inokedy vobec az do vybitia baterky. Niekedy chyti tazsie. Najhorsie ze vstreky boli 2x na komtrole a podla cloveka co to robi su vsetky OK
Pokial je nejaky update od forda, vedel by to niekto z okolia Malaciek, Zahoria urobit? Skusil by som este to
Focus 1.8 TDCi 85kW 2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: FOCUS 1.8 TDCi škube
Tu ti update nepomôže. A tie halušky o kódoch ... Ak ich seriózny človek robí a opravuje na stolici , tak zadá parametre a typ vstrekovača do stroja a ten vygeneruje nové IMA kódy podľa dávkovania pre každý jeden vstrekovač. Nosím ich na repas už pár rokov. Jedine, že ich opravoval na stole s ručnou pumpou
Re: Focus 1.8 TDCi 85kW 2001
Řešil jsem kdysi na úplně tom samém autě to stejné, vyměnil jsem žhavky,starter,baterku a dva vstřiky co vykazovaly nejhorší hodnoty,od té doby pokoj a jezdí dodnes, vím to protože mi dodnes dluží ca. 9tis. co jsem chtěl za tuto opravu...