Stránka 1 z 1
alternátor HART
Napsal: 07 dub 2022, 21:01
od MirekX
Nevíte co to může být za výrobce? V autě asi půl roku, nejdřív to vystřelilo pár žárovek a ve všech jednotkách chyby o přepětí, teď to pravděpodobně vybíjí baterii (odběr v klidu cca 0,2-0,3A).
Re: alternátor HART
Napsal: 07 dub 2022, 21:42
od hansdob
Re: alternátor HART
Napsal: 08 dub 2022, 10:16
od roman1648
Je to Polsko,tyto sráče jako AS-PL,ERA prostě fungují málokdy
Nedávno starter Hella, made in China, zatím funguje ale nevím no, pak Valeo,MagnetiMarelli, oboje made in Poland, člověk to montuje se strachem, ale většinou je to potřeba hned a když dám stávající díl na repas tak to většinou trvá 2,3 dny i déle..
Re: alternátor HART
Napsal: 08 dub 2022, 18:24
od JozefC
Čo ja ti viem Romane. Mne práveže ASP funguje, asi si už dávajú záležať

Re: alternátor HART
Napsal: 08 dub 2022, 19:49
od ROMEK
Hart je lacný šmejd . Na tieto repase by som dával pozor minule došel s focusem že mu v noci pridávaju svetla a alternátor mal napetove špičky 16V menený nekde v servise pred rokem Starline.
Re: alternátor HART
Napsal: 08 dub 2022, 20:09
od JozefC
Nj , ale Hart je len distribútor dielov, vlastné diely nemajú, ak dobre viem.
Re: alternátor HART
Napsal: 08 dub 2022, 20:21
od hansdob
AS-PL funguje
Re: alternátor HART
Napsal: 11 dub 2022, 06:19
od roman1648
Fakt vám ty AS-PL jedou ? Nás to právě dvakrát vyjebalo a tak mám strach to objednat...ale pravda že je to už pár let
Tak jak něco bude schválně to zkusím, maximálně se utvrdím v tom že už to fakt nechci

Re: alternátor HART
Napsal: 11 dub 2022, 06:48
od ROMEK
Jozef nenapísal čo mu funguje či kompletný repas alternátora AS-PL alebo diely do alternátorov a štarterov
Hart diely su v nizkej cenovej hladine kvalitu by som od toho moc nečakal
Re: alternátor HART
Napsal: 11 dub 2022, 06:54
od roman1648
Nedávno jsem řešil starter ještě na Astru G, nový starter od AS-PL za 916,- korun....to fakt snad ani fungovat nemůže ne

Re: alternátor HART
Napsal: 11 dub 2022, 08:40
od ROMEK
OT: Ešte ked sme u tých alternátoru je zajímave že treba u alternátora BOSCH/Valeo okolo 100tis km su kompletne zežrane uhlíky na regulátore a vydrané zberne kružky na rotore. Na mojem Golfe mám alternátor Hitachi a keď sem menil volnobežku u cca 170tis tak sem preventivne omrkel uhliky a byli tak 90% a zberne kružky jak nove. 2tydne dozadu sem menil ložiska v alternátore+volnobežku na Patfinderovy najezd 200tis/prvý majitel/ a uhlíky 90% a zberný kružek jak nový alternátor Mitsubishi. že by to bylo robené schválne aby sa menilo a kazilo
Re: alternátor HART
Napsal: 11 dub 2022, 09:53
od roman1648
No, mě by to ani nepřekvapilo, kolega servisuje nějaký taxíky SUPIII a tam se ty závady opakují jak přes kopírák, prostě na altík přijdou určitý kilometry ( samozřejmě +/- ) a je po něm
Re: alternátor HART
Napsal: 14 dub 2022, 08:55
od hansdob
Ano alternátory hitachi to funguje ale opravovat je musíš ze zásob starých toyot,mazd atd jinak se buď nedoplatíš nebo neseženeš.
No AS-PL beru ND fungují
Startery jsem ještě nebral ty jsem zatím vždy opravil.
Alternátory AS-PL nejčastěji 1,7 dti ople ale samo i jiné co se nevyplatí opravovat a funguji.