Motor D5252T modrý kouř

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

Re: Motor D5252T modrý kouř

Příspěvek od Tarkin »

Auto mám 6 let a najel jsem s ním 70tkm. S tím motorem jsem si zažil už snad všechny možné stavy.

Zmíněné opravy a úpravy jsem dělal v domnění, že z toho starého agregátů dostanu lepší vlastnosti. Nicméně nic takového se nestalo a postupem času se to spíše horší.

Teď v létě je stav s hulením bílo/modra úplně nejhorší, nebo už to pokročilo do dalšího stavu.
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, Simons exhaust, Catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Motor D5252T modrý kouř

Příspěvek od hansdob »

Zkusil jsi jiný čerpadlo??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Motor D5252T modrý kouř

Příspěvek od slovacek.milos »

mi se nechce bádat ale nemáš tam náhodou odvětrání kliky i ventildeklu? hadice bych odpojil a zavedl pod motor, tím vyloučíš další zdroj ztráty oleje nebo potvrdíš, ;)
Tarkin
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2018, 19:44

Re: Motor D5252T modrý kouř

Příspěvek od Tarkin »

hansdob píše: 15 srp 2022, 11:19 Zkusil jsi jiný čerpadlo??
Začlo to dělat tak nějak pozvolna, ale je fakt, že nejvíce asi po zrepasovani čerpadla. Nicméně čerpadlo bylo na stolici, je na něm nová elektronická hlava, nová rozdělovací hlava a komplet nový těsnění a ložiska. Na stolici podávalo dobré hodnoty, predvstrik je dle diag také správně.

Můžu zkusit sehnat jiný na zkoušku, ale nevím jestli to má smysl.

Na motoru jsem dělal catch can. Z motoru přes originální "ufo", aby se část vrátila do ventil deklu, pak pres 19mm hadici přímo do catch canu, bez žádné zatáčky, kde by se mohl usazovat olej. Z catch canu zpět před turbo.

Můžu to zkusit rozpojit, ale z logiky věci, tam nebude podtlak, který by odvětrání způsoboval a před turbem to bude brát falešný vzduch, ale to by šlo nějak ucpat.
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, Simons exhaust, Catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Motor D5252T modrý kouř

Příspěvek od slovacek.milos »

o logice věci jsem nic nepsal, pokud by bylo logické opravárenství, to by byla procházka růžovým sadem, jen vyloučit tuto možnost
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“