Stretnutá 1.8T

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
caufino
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 bře 2021, 13:37
Bydliště: Ostrava-Poruba

Stretnutá 1.8T

Příspěvek od caufino »

Ahojte, kúpil som 1.8T so stretnutým motorom (vraj preskočil rozvod až o 6 zubov :bang:
Hlavu už mám po repase (všetky ventily a výfukové vodítka museli ísť nové).

Mojou otázkou je, či vymeniť aj piesty samotné?
Ventily v nich nechali diery, jeden človek mi ale hovorí, že to nie je až také zlé a mám ich len dekarbonizovať a vyleštiť, druhý zase že sú KO a nám kúpiť nové.

Ak by som kupoval nové, tak by som asi zobral túto Borsehung sadu, len neviem, ako sú na tom s kvalitou oproti originálu.
Máte niekto skúsenosť?
https://raglu.cz/sada-pistu-borsehung-b13580

Ojnice to prežili, všetky piesty boli v rovnakej výške.

Tuna prikladám fotky hlavy a bloku, lepšie foto pridám poobede keď budem u auta.
https://imgur.com/a/o0FSYzR

Jedná sa o Octaviu 1 4x4 1.8T ARX
Octavia I 4x4 1.9TDi 66kw AGR 2000, 500000km+, momentálne v štádiu rozkladu :rip:
Octavia I 4x4 1.8T 110kw ARX 2001, 240000km, kúpené so skočeným rozvodom, 16/20 ventilov (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od slovacek.milos »

caufino píše: 01 kvě 2022, 08:26Mojou otázkou je, či vymeniť aj piesty samotné?
Ventily v nich nechali diery,
mě by jen zajímalo co si představuješ pod pojmem diera, u mě je to kočka leze dírou pes oknem, to je díra,
takže díra je to že vemeš drát a projde skrz dno pístu do klikového prostoru,

nebo se jen ventily trochu otlačily do pístu??? :? :? okleply :?
caufino
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 bře 2021, 13:37
Bydliště: Ostrava-Poruba

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od caufino »

Zle som sa vyjadril.
Piesty deravé nie sú.

Áno, myslel som to tak, že sa ventily otlačili do piestov.
Mojou otázkou je, či sú tie piesty ešte použitelné, len ich treba dekarbonizovať a zaleštiť tie otlačky.
Alebo kúpiť radšej nové, napríklad tie Borsehung.

Prikladám bližšie foto piestov:
https://imgur.com/a/Jlg0QNi
Octavia I 4x4 1.9TDi 66kw AGR 2000, 500000km+, momentálne v štádiu rozkladu :rip:
Octavia I 4x4 1.8T 110kw ARX 2001, 240000km, kúpené so skočeným rozvodom, 16/20 ventilov (noteeth)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od šulda »

Pro vkládání obrázků je na fóru funkce Přílohy viewtopic.php?p=1291675#p1291675. Proč máme klikat na linky vedoucí někam do anciáša?
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od ROMEK »

Chlape to nic neni takych obtisklich piestov sme zlozili a motory jazdia dalej
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od p.s. »

Mě třeba ty písty po dvou letech provozu rupli ale to bylo tdi motor ASV
U toho benzinu bych se tolik nebál
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2406
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od zizuzidan »

Nevím jak písty,ty jsem raději od Borsehung nikdy nedával,ale zámky do dveří,řízení a různé spínače hroznej shit (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od jericho-3 »

Škoda že nemáš 1 ,8 T z Audi, mám hlavu a 3 písty s ojnicemi a blok, bohužel nevím, v čem je přesný rozdíl . Octa je napříč a Audi podél. Jinak písty oškrab a dej zpět, zbytečně vyhodíš peníze..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Stretnutá 1.8T

Příspěvek od roman1648 »

Není to raketoplán, složit a neřešit... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“