Škoda = prémiová kvalita?.....

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od tomtt »

Měl jsem za to, že Škoda montuje auta z kvalitnějších dílů. Na fotkách je tlumič výfuku u roční Škody Karoq 1,5Tsi s nájezdem 11 tisíc km.
Přílohy
IMG20220501105402.jpg
IMG20220501105402.jpg (1.72 MiB) Zobrazeno 2193 x
IMG20220501105437.jpg
IMG20220501105437.jpg (1.84 MiB) Zobrazeno 2193 x
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od martinsidlo »

Protože to nejezdí. Auto musí jezdit a ne stát. Takhle a i ještě hůř zrezne každá značka.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od WOB »

To co meleš? Jaká prémiová kvalita? Prémiová kvalita je tan Bentley a to kdo ví jestli.
Škodovka je VW odpad. :blbe: Jako nechápu kam chodíš na ty kecy, že je škodofka premiová? :blbe: Premiovej hnus to je. Nikdy více ani škodovku ani VW. :blbe: Jejich sláva už je dávno vyčpělá a zbyl po nich jen hnusnej smrad. :blbe:

To taková Toyotka :kol7: , to je jiné kafe, takové auto je vyrobeno na základě dlouhodobých zkušeností a přenášení dobrých vlastností na další generace. Klasika VW vyrobí auto a k tomu vyrobí novou součástku, která má plno "dětských" nemocí, které se řeší a ladí a vylepšují a až na konci životnosti řady je ta součástka nejlepší a v tom přijde konec. navrhne se nová modelová řada a na starou vyladěnou součástku se zapomene a začne se vymýšlet nová s novými dětskými nemocemi, které už byly jednou vyřešený a zákazník to platí. NESMYSL

To v Toyotě, vezmou součástku, vyladí ji k dokonalosti a klidně ji u další generace použijí znova, protože ví, že už je vyladěná a nebudou s ní problémy. To nikdy hňup s prémiovou škodofkou :blbe: nepochopí, protože přece "ČESKÉ" auto! To jo, a dividenda shrábne německo.

ŘÍkej si co chceš, měl jsem roomstra :blbe: a to je fakt odpad, holka tě nemůže kouřít, protože jí do žeber tlačí takový to zapínání bezp.pásů. Nesmyslné blikání, celé se to houpe jak loď, hovno výkon, žralo to 13 litrů na sto, šestej kvalt to nemělo, 16Ventil žral olej a hučelo to jak vysavač, halogenové čočky začli slepnout, takže to svítilo 3 metry před sebe takovýma bludičkama, Do kufru nedáte věc, která by měla 2metry, ale jen 1,98m. Tohle auto vymyslel kretén, protože Toyota Aygo, ano to mikroautíčko má větší kufr po sklopení sedaček než roomster i se sklopenejma sedačkama, u těch sedaček se mi ulomily ty pacičky co odemykali zadní sedačky aby šli zvednout, takže to byl taky porod, dvěma šroubovákama se snažit uvolnit ty zamky na sedačkách. V kufru jsou na boku takový ty výčnělky, čudlíky do kterých nasdíš plato, samozřejmě když se ti ten caplík urve, tak plato nemá kde viset, ale jak to chceš opravit? Demontovat půlku auta, protože ten plast je jeden kus? A proč je plato zavěšeno na plastovém nesmyslu, které nic neudrží, zkřehne a vylomí se? Proč to není na caplíkách našroubovaných M13náctkou do plechové kastle, aby to něco udrželo?
Další věc, se uvolnila ta zadní zásuvka na 12V, když jsem ji chtěl spravit, tak jsem zjistil, že vnitřek té zásuvky se uvolnil a zmizel někde uvnitř karoserie vozu. Respektive mezi nějakýma plechama nad zadním kolem.
Že mě z těch sedaček bolí záda ani nezmiňuju, to nemá cenu. Ve starým jedničkovým seatu jsem ujel 200km a nechtělo se mi z toho auta vystupovat jak měl pohodlný sedačky. Tady sedneš do té potvory a ujedeš 20km a už skáčeš z toho auta pryč, protože tě bolí úplně všechno. Jediný co byla o na tom autě dobrý, byla řadící páka, která fakt šla velmi lehko přeřadit kvalty. Dále zadní ostříkovač, ty píčo to kdo vymyslel tomu bych zlámalruce. jednak si stíral ve svých intervalech nezávislých na předních stěračích, takže jedete a najednou se ozve zaskřípění zezadu, jak zadní stěrač se rozmyslel utřít okno. Ta tryska se mi přiumývání wapkou ulomila, když jsem si koupil novou, tak to nešlo odšroubovat, protože nějaká zdvolením PIČA, vymyslela, že na šroub z nějaké mědi nebo co to je za zlatavou slitinu co drží ten motorek v karoserii namontuje HLINÍKOVOU matku, co asi tak udělá methylalkohol se solí v zimě s hliníkem? Ano, totálně se zažere, že pdyž to chcete odšroubovat, tak buď praská a ohýbá se karoserie a nebo tomu sšroubu zničíte hrany. Že mi prasklo zadní sklo za 5000,-Kč v zimě když jsem použil vyhřívání, radši nekomentuju, protože by to asi byla jen sprška sprostých slov.
Jo a když se vrátím k té spotřebě, ty premiová škodovácka :blbe: tupá hlavo, tak ta spotřeba byla vysoká proto, protože inženýři v premiové škodovce vymysleli systém, aby se chladil motor a katalysátor, tak udělali to, že se při zvýšených otáčkách, kdy to nepoznáš vstříkne sice palivo, ale řídící jednotka ho nezapálí jiskrou. Tím jak se benzín odpařuje, tak chladí motor a výfuk. Ne nekecám, mám to přímo od technika co pracuje u Boshe. A víte proč potřebují takto chladit motor a katalysátor? Ano správně, aby premiová škodofka :blbe: ušetřila, tak tam namontovala menší katalysátor než tam má být, proto to má tak malej výkon a proto se kat přehřívá a způsobuje ve výfukovém potrubí tepelnou brzdu. Takže bych se nedivil, kdyby pán na obrázku naopak lítal hodně, někde po dalnicích tomu dával až se ten tlumič výfuku vyhřál. Ničemu bych se u premiové škodofky :blbe: tomu vůbec nedivil.
Ty voe premiová škoodofka :blbe: , mám dost, dneska jsi mě fakt dostal, nejspíš si ukroutím hlavu. Premiová škodofka, chce se mi zvracet. :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe: :blbe:
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od šulda »

Ne že bych s tebou v mnoha případech nesouhlasil, ale to fakt nemáš na víc než se ukájet na fóru sáhodlouhými keci s hromadou smajlíků? Počet smajlíků je přímo úměrný autorovu šílenství (LOL)
Člověk se pořád učí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od jericho-3 »

Wobe, nechci si přihřávat polívčičku, ale máš pravdu , že premiová auta to nejsou, ale osobně už nemám s novými zkušenosti , vyhýbám se jim. Máš pravdu v tom, že Toyota byla a je pořád jednička, jejich spolehlivost i složitých věcí má dlouhodobou trvanlivost, což v podstatě nechápu, jak to dokáží. Bohužel mne děsí asiatské pojetí krásy, když se podívám na ta modernější japonská auta , s těmi ploutvemi, vypouklinami a patvary, otvírá se mi kudla v kapse. Ale malá Toyotka je zásah do černého.. Bohudík má i modely, kde člověk se nebojí na auto podívat a s kým jsem mluvil ,spokojenost..A tak to má být, a co se týče výfuku, je nesmysl se vymlouvat, že auto nejezdí. Auto bych reklamoval , je to ojeb made in Germany , což je dnes bohužel často realita. Samozřejmě premiový byl třeba Mercedes, např. můj kámoš má C- čko z roku 1999, které je jako nové ,ale nejezdí v zimě a sůl ani nevidělo a výfuk je jako by byl v záruce...A přitom auto často stojí a má najeto 220000 km.. ;)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od roman1648 »

Porovnáváš neporovnatelné, v roce 1999 se ještě pořád dalo mluvit o kvalitě a nešetření úplně na všem, jednou jsem se setkal se starým E-Klasse starý 15 let a výfuk jak novej, no jo, on byl celej z nerezu, zkoušel jsem magnetem....
Vždyť se tu neustále bavíme o dílech že materiály stojí za prd, dneska co destičky to kotouče,je to bláto,rezne to před očima, ty výfuky budou to stejný, není to už dělaný z novýho materiálu jakože z rudy dále legované tím nebo tím ale z přetaveného šrotu který jakože splňuje nějaké normy a specifikace,vím o čem mluvím,byl jsem v Automotive 15 let...
Je třeba si uvědomit že cílem výrobce/ú není aby to vydrželo,naopak,ať to přežije záruční dobu a třeba se ti to zlomí vejpůl,chceš jezdit? Kup si nový
Tu současnou Toyotu bych taky už nepřeceňoval, kámoška má RAV4 celkem novou najeto snad 120, už dvakrát jsem měnil solenoidy naklápění vaček,odešly bez varování,měl jsem dole i víko,řetízek celkem vytahanej že si po startu zarachotí a o tom jak japonci reznou se dá napsat kniha ( a to jsem silnej fanda a zastánce japonských bezniňáků )
Vždycky když někdo přijde s tím co si má koupit za auto,tak mu říkám kup si to co se ti líbí,je to úplně jedno, stejně nevíš co kupuješ, Volvo nebo Mazda má motor Ford skládaný z komponent vyráběných v Rumunsku,Bulharsku,Číně...(příklad),automobilky samy NIC nevyrábí,jen skládají nakupované komponenty nebo celé podsestavy komponent které jsou vyráběny kde? V těch stejných fabrikách po celém světě včetně Tunisu,Maroka,Malaisie,Mexika.. apod,Polsko je to nejmenší zlo si myslím, dalo by se o tom bavit donekonečna ale výstup z toho je takový že prostě všechna nová vozidla ( nejen auta ) stojí jednoduše za hovno
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od jericho-3 »

Možná by stálo zato, popisovat konkretně jednotlivé firmy a jejich náklady na opravy. Třeba začít u té vačky, kolik znáš motorů, které by měli u jednoho výrobce takovou spotřebu? Jen zrekapituluj postupné kvality motorů TFSI a TSI včetně dieselů, jak oslnili a jak mnohé skončily?Stačí si přečíst recenze /ne ty německé/ na jednotlivé vozy, jejich motory , co nekupovat, čemu se vyhnout a co lze používat..Je to neskutečná ostuda a podraz. Stačí tady jen sledovat pořád stejné otázky, nejen díry v bloku, miliony tun hyder a vaček spolu s dvouhmotami, atd. což je dobrý kšeft , ale ne pro majitele.. Výmluvy na mnoho km není fer, schová se zato všechno. Každý mechán který dělá vše co je autem tohle zná, a není to jen tím, že je škodovek nejvíc..Dnes už i milovníci škodovek, redaktoří z moto časopisů, přiznávají barvu a omlouvají se za předešlé slinty a najednou protěžují firmy, kterými ještě nedávno pohrdali. A hlavní ukzatel je, že celoživotní milovníci škodovek, kdy děda měl škodku, táta taky, tak synáček si ji samozřejmě jako opička koupil taky, přecházejí na jiné značky, stejně jako u BMW , Mercedes apod.To, že se ojebávají materiály, je mi ukradené, buď je kvalita nebo nekvalita..Slova dnes je to běžné, nebo je taková doba je jen alibi.A že MB měl anticoro výfuk vím, tak proč jej premiová škodka, Audi drahá jako základní Porsche nemá?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od ROMEK »

Roman 1648 - tak rok zpátky mi priviezli H,Civic aerodeck /kombi/ r.v 97 že trochu ju polečit aby prešla STK najhoršie na tom bola zadná náprava tam boli všetky silenbloky KO. Spomínal sem majitelovi že ta zadná náprava bude problém u 23ročneho auta ktorá jazdí po solanke či tam pojde niečo povolit. Potom následovala story od majitela jak to auto nesklamalo zavážal s tým bufet ide prerábat dom sice má nove ale ešte keby poslužilo no ale ked sa nebude dat pujde do šrotu. Svete div sa normálne išlo všetko povolit bez problemu až som tomu neveril. Dali sa nove brzdy a STK prešlo na 1A .Ono to bude tými materialmi ked zoberieš že teraz je problem povolit niečo u 4ročneho auta
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od roman1648 »

Je to tak, bohužel...kdysi když dovezl kámoš dědovi z Rakouska nebo Německa nový kotouče na GII nebo P205 tak to bylo NĚCO na co se chodili koukat sousedi :D ale byl to opravdu materiál který na tom autě vydržel 10 let, sice stál,ale byl kvalitní a tak to je ( bylo ) se vším, jenže můžeme hořekovat jak chceme, ta doba je dávno pryč a nikdy se už nevrátí (noteeth) tak je to potřeba brát
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od favo »

Co chcete čekat od automobilky, která jen proto aby ušetřila pár korun, které si od zákazníka stejně vybere, ušetří na předepsané tepelné úpravě pružin a je jí fuk, že tyto pružiny po 5ti letech provozu klidně za jízdy prasknou. Hlavně že ušetřili a zákazník ať se klidně zabije, příjde jinej.
Vždycky když vidím někoho v rodině jak si kupuje nový auto, tak si jen v duchu říkám, že až nebude vědět co s ním, tak to moje bude pořád ještě jezdit.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova, člověk když tohle řekne, tak je nařčen , že závidí. Marně lze někomu vysvětlovat, že člověka u starších vozů těší, že i když theoreticky to auto mělo být ve šrotu dnešním pohledem, tak i přesto plně splňuje nejen svojí roli , ale často i jizdní zážitky, které novodobý skvost se stovkami kw protě nedokáže. Ale je to i vnímáním , které má každý jiné. Je to dokonce tak, že člověk si starší auto ponechává proto, jak dlouho skvěle sloužilo a že jej nikde nenechalo. Ono být v zajetí kontrolek a displayů , kdy se zastavuje srdce při každém rozsvícení čehokoliv není pro každého. Sám mám v okruhu už starou generaci, která odmítá novoty, které je otravují a často jim ani nerozumějí a nechápou k čemu to je dobré..Jejich děti mají běžně své vozy často v servisech a tak se jich ptají, co s tím zase máš? A dnes kdy´ž mecháni neví co dřív a je jich méně, tak dokonce mladí si vezmou starou vykopávku s kterou jezdí babička,/ protože ne všichni v servisem dávají vozy k jízdě během opravy/ a frkají, co to je za klumpr, bohužel ten klumpr pořád jezdí a má jediný limit - STK a svou přícházející smrt..Ale je to i v image, přece vystailovaný mlaďoch s tetáží jako Vemola nepojede v socce.Co by tomu řekli kámoši a soudružky přítulkyně. Pamatuji , když k nám do baru přijeli gastarbeitři z Jugoslávie , kteří makali v NSR a měli tehdy Opela Rekorda 1700ccm a marky v kapse, jak byli obklopeni českými "soudružkami" a lehali jim na záda mám zato i v těch Opelech..Jeden jezdil s kamionem, druhý byl popelář..Image je image..A musím říci, že ten popelář byl evidentně blbější a měl nožík v kapse..b :D
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Re: Škoda = prémiová kvalita?.....

Příspěvek od NOVON »

Doba se mění,jde to k horšímu.I dnešní mladé baby šuk.jí jinak než kdysi 😉
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“