To co meleš? Jaká prémiová kvalita? Prémiová kvalita je tan Bentley a to kdo ví jestli.
Škodovka je VW odpad.

Jako nechápu kam chodíš na ty kecy, že je škodofka premiová?

Premiovej hnus to je. Nikdy více ani škodovku ani VW.

Jejich sláva už je dávno vyčpělá a zbyl po nich jen hnusnej smrad.
To taková Toyotka

, to je jiné kafe, takové auto je vyrobeno na základě dlouhodobých zkušeností a přenášení dobrých vlastností na další generace. Klasika VW vyrobí auto a k tomu vyrobí novou součástku, která má plno "dětských" nemocí, které se řeší a ladí a vylepšují a až na konci životnosti řady je ta součástka nejlepší a v tom přijde konec. navrhne se nová modelová řada a na starou vyladěnou součástku se zapomene a začne se vymýšlet nová s novými dětskými nemocemi, které už byly jednou vyřešený a zákazník to platí. NESMYSL
To v Toyotě, vezmou součástku, vyladí ji k dokonalosti a klidně ji u další generace použijí znova, protože ví, že už je vyladěná a nebudou s ní problémy. To nikdy hňup s prémiovou škodofkou

nepochopí, protože přece "ČESKÉ" auto! To jo, a dividenda shrábne německo.
ŘÍkej si co chceš, měl jsem roomstra

a to je fakt odpad, holka tě nemůže kouřít, protože jí do žeber tlačí takový to zapínání bezp.pásů. Nesmyslné blikání, celé se to houpe jak loď, hovno výkon, žralo to 13 litrů na sto, šestej kvalt to nemělo, 16Ventil žral olej a hučelo to jak vysavač, halogenové čočky začli slepnout, takže to svítilo 3 metry před sebe takovýma bludičkama, Do kufru nedáte věc, která by měla 2metry, ale jen 1,98m. Tohle auto vymyslel kretén, protože Toyota Aygo, ano to mikroautíčko má větší kufr po sklopení sedaček než roomster i se sklopenejma sedačkama, u těch sedaček se mi ulomily ty pacičky co odemykali zadní sedačky aby šli zvednout, takže to byl taky porod, dvěma šroubovákama se snažit uvolnit ty zamky na sedačkách. V kufru jsou na boku takový ty výčnělky, čudlíky do kterých nasdíš plato, samozřejmě když se ti ten caplík urve, tak plato nemá kde viset, ale jak to chceš opravit? Demontovat půlku auta, protože ten plast je jeden kus? A proč je plato zavěšeno na plastovém nesmyslu, které nic neudrží, zkřehne a vylomí se? Proč to není na caplíkách našroubovaných M13náctkou do plechové kastle, aby to něco udrželo?
Další věc, se uvolnila ta zadní zásuvka na 12V, když jsem ji chtěl spravit, tak jsem zjistil, že vnitřek té zásuvky se uvolnil a zmizel někde uvnitř karoserie vozu. Respektive mezi nějakýma plechama nad zadním kolem.
Že mě z těch sedaček bolí záda ani nezmiňuju, to nemá cenu. Ve starým jedničkovým seatu jsem ujel 200km a nechtělo se mi z toho auta vystupovat jak měl pohodlný sedačky. Tady sedneš do té potvory a ujedeš 20km a už skáčeš z toho auta pryč, protože tě bolí úplně všechno. Jediný co byla o na tom autě dobrý, byla řadící páka, která fakt šla velmi lehko přeřadit kvalty. Dále zadní ostříkovač, ty píčo to kdo vymyslel tomu bych zlámalruce. jednak si stíral ve svých intervalech nezávislých na předních stěračích, takže jedete a najednou se ozve zaskřípění zezadu, jak zadní stěrač se rozmyslel utřít okno. Ta tryska se mi přiumývání wapkou ulomila, když jsem si koupil novou, tak to nešlo odšroubovat, protože nějaká zdvolením PIČA, vymyslela, že na šroub z nějaké mědi nebo co to je za zlatavou slitinu co drží ten motorek v karoserii namontuje HLINÍKOVOU matku, co asi tak udělá methylalkohol se solí v zimě s hliníkem? Ano, totálně se zažere, že pdyž to chcete odšroubovat, tak buď praská a ohýbá se karoserie a nebo tomu sšroubu zničíte hrany. Že mi prasklo zadní sklo za 5000,-Kč v zimě když jsem použil vyhřívání, radši nekomentuju, protože by to asi byla jen sprška sprostých slov.
Jo a když se vrátím k té spotřebě, ty premiová škodovácka

tupá hlavo, tak ta spotřeba byla vysoká proto, protože inženýři v premiové škodovce vymysleli systém, aby se chladil motor a katalysátor, tak udělali to, že se při zvýšených otáčkách, kdy to nepoznáš vstříkne sice palivo, ale řídící jednotka ho nezapálí jiskrou. Tím jak se benzín odpařuje, tak chladí motor a výfuk. Ne nekecám, mám to přímo od technika co pracuje u Boshe. A víte proč potřebují takto chladit motor a katalysátor? Ano správně, aby premiová škodofka

ušetřila, tak tam namontovala menší katalysátor než tam má být, proto to má tak malej výkon a proto se kat přehřívá a způsobuje ve výfukovém potrubí tepelnou brzdu. Takže bych se nedivil, kdyby pán na obrázku naopak lítal hodně, někde po dalnicích tomu dával až se ten tlumič výfuku vyhřál. Ničemu bych se u premiové škodofky

tomu vůbec nedivil.
Ty voe premiová škoodofka

, mám dost, dneska jsi mě fakt dostal, nejspíš si ukroutím hlavu. Premiová škodofka, chce se mi zvracet.
