Tříválec Fabie 1 , výměna motoru..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Tříválec Fabie 1 , výměna motoru..

Příspěvek od volvo pan »

jo pravda,ja si chvili myslel,že ten silnejši měl přes 50kw. Se mi do toho plete 1,4tdi.Mam už v tom hokej,ty 1,2 se snažim už nepotkavat. Ten zvuk,to je jasný,to je vlastnost,mě to moc nevadilo,stačilo na to nemyslet. Ty rozvody sem taky myslel,že měly ty slabý,ale že už se to vychytalo. Já už řešil jen ty ventily a zapečeny kruhy. Jinak psal sem,že ty mpi chtěly trochu vychytat,což by bylo určitě jednoduší,než vymejšlet novej motor a ještě ne moc dobře. A u mpi sem dal jen tesněni a nazdar, Nějaky jezdi furt a zbytek hut,ale většinou koroze,motorově ok. To spíš to htp skonči v huti kvuli motoru páč cena opravy. A ty 16 V,ty sem nikdy nechvalil..Ještě sem si vzpoměl na ten zvuk,třeba 3valcovej triumph rocket nemá špatnej :D
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Re: Tříválec Fabie 1 , výměna motoru..

Příspěvek od NOVON »

Zrovna teď se dělal kámošovi HTP. Auto má od novoti. Fabia 2 ,12V motor BZG. Preventivně řetěz po 180 tis.km (už byl slyšet po startu)a napínák byl vyjetý v půlce.Jinak motor drží,olej nebere,katik lambdy původní,a to jezdí od novoti na LPG (na záruku se vykašlal).
PS: Jo, benzínové vstriky se jednou měnily.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Tříválec Fabie 1 , výměna motoru..

Příspěvek od jericho-3 »

Všimněte si, že koncern pořád něco vychytává. Pustí do oběhu novinku s velkou reklamou , novináři to vychválí a hle, přijde praxe a je průser. Tak se udělá další model nebo modifikace a situace se opakuje. Tak postupuje po mnoho let až poté je jeden kod, který funguje.. Člověk si pokládá otázku, proč kurva neudělají jeden pořádný motor benzin a také diesel ,které modifikují do různých aut, jako většina automobilek. Ale to neznáte průkopníky z D , nahoře huj, dole fuj. A už i motonovináři konečně přišli na to, že jsou chytřejší firmy než jimi po dlouhé léta prosazovaný koncern.. Samozřejmě tlak na kouřivost dělá svoje, ale jsou firmy, které původní konstrukci udělají tak, že ji lze neustále vyvíjet a základ používat.Musí to koncern stát obrovské náklady, proto také ta cena vozů je často nesmyslná. Francouzi dnes vedou včetně Dacie , škodovek jsou plné silnice a plné servisy, ale nejsou zase mechanici..Je to divný svět techniky ..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“