1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean

Příspěvek od rehak6co »

Dobrý den Všem,

máme v rodině O1 viz předmět s jedinou chybou v motoru P1128. Jede více méně normálně, ale nechtějí ji na emisích. Auto má dobrý servis a tak pokud bych si troufl vyloučit nějakou netěsnost, protože celá ta soustava hadiček a potrubí byla měněna, tak mi zbývá zda to může být MAF nebo Lambda. Něco jsem se v tom dnes naseděl s diag a osobně si myslím, že jsou lambdy ok. Tři logy mají korekci fuel trim plus 20 procent neustále a chyba tak naskakovala ihned po smazání na volnoběh. Poslední log je MAF odpojený a k mému překvapení se korekce po chvilce jízdy přesunula k nule. Žádná chyba o fuel trim jen o odpojeném MAFu. Dá se na základě tohoto říci, že je to při vyloučení netěsností váhou a nikoliv lambdou? Logging jsem si zopakoval tak po deseti letech, tak sry za vybrané kanály, ale tím, že jsem nenašel MAF očekávaný a jen MAF měřený, tak vůbec nevím, zda mohou být hodnoty MAF ok či ne. Jo a je tam nějaká uprava softu co se plnícího tlaku v grafech týče.

Děkuji za reakce..

https://webshare.cz/#/group/Jn6Fxdbrmz/
od rehak6co » 10 kvě 2022, 20:05
Vyřešeno! Váha vzduchu byla špatná..
Solved! MAF was bad..

..snad to někomu pomůže :)
Jdi na kompletní příspěvek
....320cd
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Re: 1.8T 110kw AGU P1128 Fuel Trim Bank1 System too Lean

Příspěvek od rehak6co »

Vyřešeno! Váha vzduchu byla špatná..
Solved! MAF was bad..

..snad to někomu pomůže :)
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“