néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor
Maximálně rukou protočit motor přes řemenici a nebo jako u žigulíku klikou. Ale ne tam,kde jsou šponováky tlakem oleje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor
roman1648 píše: ↑05 srp 2022, 06:53 Startovat motor bez oleje, tak to je fakt jinej level , to by vola nenapadlo...
ale napadlo
v červenci felda BMM, žárovka a zadní závěs výfuku KO
najedu na zvedák a svítí konva vyšroubuju výpustný šroub a nic, ani kapka, nový filtr, 4l oleje a ptám se borca jestli je to normální když svítí mazání a on stím jezdí
odpověd: motor ale velice dobře startuje, otočím klíčkem a hned chytne
ted ve středu přijel že je motor KO že vaří, upadl jen konektor na termospínači na chladiči
dnes opel astra r,v,2011 CNG, bliká furt nějaká kontrolka a smrad, motor přehřátý, tlaková zátka povolená stopa po chladící kapalině žádná, motor brutálně přehřátý a žádná pára,
cca 5 l chladící kapaliny a asi vše OK ujeto 20 km