1.9 dci 88 kw megane 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 dci 88 kw megane 2
Chlapi Prosím o radu už som bezradný hore spomínané auto pri prudkej akcelerácii vypíše injection fault chybu df053 auto dá do núdzového režimu funguje ďalej v obmedzenom výkone vymenené už vstrekovače vstrekovacie čerpadlo poistný ventil na rampe a furt to isté bez zmeny dokonca sme to už púšťali aj priamo z bandasky na čerpadlo furt to isté ako mám odhaliť Čo je vadné tlak na voľnobehu 290 bar štartuje celkom na DRC
- Přílohy
-
- IMG_20220524_201838.jpg (4.71 MiB) Zobrazeno 4291 x
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Treba to logovať pri akcelerácii.
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Čo všetko mam logovag ďakujem.
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Zúfalstvo pokračuje nové vstrekovače nové vstrekovacie čerpadlo požičaný snímač tlaku na rail rampe nový filter box palivového filtra a chýba stále pretrváva po akcelerácii vyskočí chyba a injection fault
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
100krat spravené, 5 servisov to malo v rukach a furt to isté
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Skúsil si regulátor tlaku čo je na čerpadle? ja som mal podobný problém ale mne sa vydrelo vstrekovacie čerpadlo a máš správne čerpadlo zo správnou remenicou? lebo sú tam dva typy remenic a nakodoval si že máš nový regulátor ?
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Skús ešte jeden pokus a to odpojiť baterku na noc niekedy sa stane že sa to zblázni takto sa vybije a načíta znova mne to pomohlo keď mi neaktivovala jednotka regulačný ventyl na turbe odpojil som na dve hodiny a od vtedy funguje perfektne
Re: 1.9 dci 88 kw megane 2
Chce to bohužel origo diag, Würth/Delphi tady toho moc nezmůže..