Yeti 1,4 TSi - LPG?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od HonzaXM »

Kolega z práce má Yetinu 1,4 TSi 90 kW a rozmýšlí se, zda ji dát na přestavbu LPG. Vydrží to tenhle motor? Pokud ano, jaký výrobce nebo systém je vhodný? Jezdí celkem dost a auto si chce nechat co nejdéle. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od anydraj »

Tak proc si nekoupi rovnou LPG motor
Nacpat do 1.4TSi LPG je sebevrazda
Motor primarne postavenej na benzin,
Jak prijede do servisu nekde, a uslysi plyn, tak
tam byl asi naposledy.
Aspon ja je vyhanim spolecne s tou black chatrou.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od slovacek.milos »

HonzaXM píše: 21 čer 2022, 17:48 Kolega z práce má Yetinu 1,4 TSi 90 kW a rozmýšlí se, zda ji dát na přestavbu LPG

napiš kde bydlíš, nebo porad adresu na fedor auto prostějov, sebevražda to není, tam se dělá úprava softu že tam prcá vstřik minimum paliva aby se nezničil, samoška že leze cena, klidne pošli mejl on ti řekne, nebo zavolej +420 582 330 596, spolupráce na jedničku ochota, komunikace, já už lpg pověsil na hřebík jen pro známé ;)

já mám třeba 1.0 TSi 250 tisíc autoškola no problém ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od roman1648 »

90kw je předpokládám CAXA to už taky nebude žádnej mladík, já osobně bych se na to vysral, každej plyňák co k nám jezdí se jebe, neustále svítí kontrolka motoru,vždycky jede na "seřízení" vydrží to 14 dní...nebrat :x
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od Tomas6 »

Já mám 1.4tsi v OIII a když šel v únoru benzín nahoru o 10kc, jsem byl u plynaře, vyhlášeného plynaře, dělal nám hafo aut na plyn, montáže, servis já nevím co a povídal, vykvakni se na to. Pokud chceš plyn, kup si starou jebku fabiu, nebo něco. Prej to u toho TSI to nikdy pořádně nefungovalo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od rado.h »

Do priamovstrekového TSi sa to absolútne neoplatí...aby vstreky prežili, musí sa vstrekovať aj benzín, prestavba drahá a aj tak spotrebúvaš aj benzín. Do toho by som isto nešiel...
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od roman1648 »

Průser je ten že to montuje kde kdo, shrábne penízky za montáž a pak za tebou jezdí vysírači abys mu "zhasnul kontrolku" a nechtějí pochopit že zhasnutí vůbec nic neřeší, za 2 dny je zpátky - tak se mě to zase rozsvítilo,co s tím hodláte dělat? (noteeth) Já vůbec nic, jeď si tam kdo ti tam namontoval tu super polskou nebo litevskou sadu LPG...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od slovacek.milos »

manželka má 4 roky starou oktávku III kombi 1,0 TSi když jedu do madarska tak obec 55 pětka a tempomat, mimo obec 94 a tempomat, přijedu do mošonu a spotřebu mám 3.2 l, do chorvatska 4 lidi kufry dálnice 4.4 l

tak nevím kdy by se mi ta přestavba vrátila, stojí asi 42.000 kč
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od HonzaXM »

Díky, mám stejný názor, jen jsem chtěl aby mi to někdo potvrdil. S tím přivstřikováním počítal. Pokusím se mu to rozmluvit. Když vidím různé přestavby, říkám si, že to auto mělo dávno shořet. Kabely napojené na prasáka, někdy i bez izolace, většinou ani nesundají sání, když ho vrtají, přesnost a úhlednost je jim cizí, trubky pod autem na hulváta...
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,4 TSi - LPG?

Příspěvek od slovacek.milos »

HonzaXM píše: 30 čer 2022, 08:50 Díky, mám stejný názor, jen jsem chtěl aby mi to někdo potvrdil. S tím přivstřikováním počítal. Pokusím se mu to rozmluvit. Když vidím různé přestavby, říkám si, že to auto mělo dávno shořet. Kabely napojené na prasáka, někdy i bez izolace, většinou ani nesundají sání, když ho vrtají, přesnost a úhlednost je jim cizí, trubky pod autem na hulváta...
v tom prostějově to je OK a ten přístřik to je minimum paliva, nejhorší kdo to ojebe o různé emulátory pak řj nechápe a svítí kontrolka,
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“