Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od OťasTDi »

Mám známého a stalo se mu to již podruhé...jede a když (neřešte proč to dělá, nebo jak) se lekne a šlápne prudce na brzdu a protože mu spojka vystavuje až dole, tak jí nestihne vyšlápnout mu auto chcípne...a poté se rozsvítí porucha motoru...dle diag (upřesním číslo chyba, ale fotku nemám v tomhle PC) je to systém odvětrání paliva - neprůchozí...je to normální jev, nebo je tam něco špatně. Podle mě by to mělo být blbuvzdorné a kontrolku nerozsvěcet (musí se pak sdmazat diagnostikou)
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 28 čer 2022, 16:20, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva

Příspěvek od Marek001 »

Nedá sa vo VCDS spraviť test odvetrania paliva? Na starších narp. HTPčkach to išlo
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva

Příspěvek od OťasTDi »

Netuším - rád budu za návod jak...díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva

Příspěvek od Marek001 »

V základnom nastevní skupina myslím 70, ale u Yetiho to už bude asi iné treba pohladať
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva nový poznatek

Příspěvek od OťasTDi »

Tak upřesním P0172 - systém odměřování paliva - systém příliš bohatý....před tím tam byla ještě jedna chyba týkající se odvětrání, ale kód už si nepamatuji...nicméně jsem se mrknul na sací filtr - nový. ten uhlíkový lze profouknout ale zarazila mě jedna věc ten vstupní ventil do nádobky mi jde naprosto v pohodě profouknout na obě strany....nemá jít jen ve směru vstupu? Jsem schopný fouknout, ale i nasát...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od OťasTDi »

Nikdo neví, zda je jen jednosměrný? Tennvstupní neelektrický ventil s gumovou membránou?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od slovacek.milos »

pro blém je možná v tom že byl levný benál a lidi dojili nádrže co se do nich vlezlo a pak se pojebalo odvětrání, nádrž se plní na cvaknutí a není problém
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od OťasTDi »

Tohle já vím, ale auto je z autobazaru a nikdo už nezjistí, co s tím kdo dělal....takže se to musí dát do pořádku...takže otázka stále trvá...co ten ventil, má jít profouknout jen v jednom vstupním směru?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od slovacek.milos »

co víš vím od mého prvního 1,2 tsi to je asi deset let a nic neprofoukneš nové, tuším celá ta skřínka s nádobkou na aktivní uhlí, nikdy jsem to nedělal, a nějaký tisíc to stojí, benzin se dostal až do té nádobky a zničil ji
dělá to i blue, pistole cvakne a konec jak to začneš dojit konec, servis a tisíce peněz, přitom tam stačí jen odjezdit pár stovek kilometrů a vymazat závadu a pak tankovat na cvaknutí,
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od Pája 19 »

170 tisíc km jsem 1,2 tsi fabii plnil po hrdlo a no problem.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od slovacek.milos »

Pája 19 píše: 01 črc 2022, 07:23 jestli to není třeba o značce auta, že to některé dělají některé ne, já to prostě četl že si to cucne ale to je všechno co vím, žádné čistění nepomohlo jen výměna

u toho blu to vím novější audi kde ho tankuješ vedle nafty tak když přetankuješ systém se poblázní a autorizáku ti mění čerpadlo za moc tisíc, přitom stačí ujet víc jak 200 km a smátnout závadu, možná to jede i v nouzáku to ted nevím

raději mám kanystr kdyby a tankuju na cvaknutí,
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: Yeti 1,2TSi systém odvětrání paliva-nový poznatek

Příspěvek od OťasTDi »

Ta banka profouknout jde....nejdriv to slo strasne lehce, ale to jsem zjistil, ze tam je origo dirka v tom plastovem obalu, tak jsem ji ucpal prstem a stejne to slo pekne s odporem profouknout....otocil jsem ji vzhuru nohama...nic z ni neteklo, ale neco v ni chrastilo.....jo a el.mag. ventil v akcnich clenech cvaka....a ten test odvetrani my u tohohle auta diagnostika neumozni
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“