307 HDI rychlá ztráta proudu - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
307 HDI rychlá ztráta proudu - vyřešeno
Čau chlapi. Koupil jsem hezkou 307 rok 2005 2.0HDI. Auto jezdilo v pohodě, ale minulý týden mi za jízdy vypnuli budíky a rozsvítil se airbag. Po nastartování zase vše v pohodě. Dnes paní dojela ráno bez problémů do práce a odpoledne bylo auto bez proudu. Dal jsem jinou baterku, opět bez problémů dojel 30 km domů. Po půl hodině bylo auto opět vybité. Obě baterky jsou v pořádku v jiných autech. Nenapadá někoho čím by to mohlo být? Auto bych si rád nechal, už jsem do něho dal dost peněz, má sto najeto a opravdu hezký stav. Díky za každou radu než se v tom začnu vrtat.
Naposledy upravil(a) Hošík dne 13 črc 2022, 20:57, celkem upraveno 1 x.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Re: 307 HDI rychlá ztráta proudu
Prvně změřit jestli to dobíjí.
Re: 307 HDI rychlá ztráta proudu
Dobíjí to normálně, 14,4 V na baterce. Na altík vedou na asi osmičku šroubek dva kabely. Jeden silnější to je si myslím z BSM a od baterky a druhý slabší a vede někam do motorového svazku a asi do auta. A ten dělá bordel. Když ho odpojím auto má minimální odběr a baterka drží. Pokud ho chci připojit tak hodně jiskří a po připojení je auto za chvíli bez proudu. Mám tu ještě svou bývalou 307 odstavenou na díly, ale ta to má zapojené jinak. Nevíš prosím co ten kabel napájí? Doufám že ne BSI
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Re: 307 HDI rychlá ztráta proudu
Vyřešeno. Z nějakého důvodu se seplo relé žhavení a auto stále žhavilo. Ten kabel na altíku je jako napájení. Po vyndání relé vše cajk.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života