Rozvody INA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody INA
Po nějaké době jsem koupil rozvody od INA na BXE. Po zkušenosti s Contitech kdy člověk nedokáže ani určit který kladky tam jsou jsem místo originálu vzal INU. Malá kladka GMB korea, ložisko v napínací kladce Litens China. Hlavně že jako trotl kupuju origo vodní pumpy. Od příště rozvody opravdu zase jen origo.
- Přílohy
-
- IMG_20220716_152119.jpg (2.62 MiB) Zobrazeno 2742 x
-
- IMG_20220716_152034.jpg (2.28 MiB) Zobrazeno 2742 x
-
- IMG_20220716_152108.jpg (2.77 MiB) Zobrazeno 2742 x
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Re: Rozvody INA
A v čem je problém? Listens používám mnoho let a nikdy s nimi nebyl problém. A jestli si myslíš, že existuje něco jako originál, tak jsi stejně bláhový hlupák, jako někteří další zde. Originál fakt neexistuje, žádná automobilka si nevyrábí kladky do rozvodů. Vše jsou subdodávky. A proč ne Čína? Je mi úplně jedno, v které zemi jsou díly vyrobené. Pokud fungují a mohu se na ně spolehnout, ať jsou třeba z Jupitera.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Rozvody INA
Naposledy velká převodní kladka od GMB na rotačce po 40tis ječela jako šílená.
Automobilky si nic nevyrábí ale věř tomu že tříd jakostí je několik. Prvovýroba, pultovka na salonu a pak až aftermarket.
Dvouhmoty z aftermarketu jsou na draka, ale origo něco i vydrží, čepy atd. třeba od TRW bylo jednu dobu bláto a prachovky zpuchřely za dva roky. Auta s origo čepy trw z toho samého roku je měla původní ještě v 300tis. Ramena víceprvku pro Audi od Lmi nebo trw. Origo vs. neorigo rozdíl ve vydrži. Navíc ten rozdíl ve zpracování u trw. Otřesný v aftermarketu. Stejně jako gumové vnitřní manžety poloosy od spidanu a gkn. Za rok prasklinky a za dva roky vazelína venku. Pneumatiky origo z výroby na Audi označení AO(Audi originál) najedou jednou tolik co ta samá koupená v pneuservisu. Atd atd. Rozdíl tam je ve všem.
Automobilky si nic nevyrábí ale věř tomu že tříd jakostí je několik. Prvovýroba, pultovka na salonu a pak až aftermarket.
Dvouhmoty z aftermarketu jsou na draka, ale origo něco i vydrží, čepy atd. třeba od TRW bylo jednu dobu bláto a prachovky zpuchřely za dva roky. Auta s origo čepy trw z toho samého roku je měla původní ještě v 300tis. Ramena víceprvku pro Audi od Lmi nebo trw. Origo vs. neorigo rozdíl ve vydrži. Navíc ten rozdíl ve zpracování u trw. Otřesný v aftermarketu. Stejně jako gumové vnitřní manžety poloosy od spidanu a gkn. Za rok prasklinky a za dva roky vazelína venku. Pneumatiky origo z výroby na Audi označení AO(Audi originál) najedou jednou tolik co ta samá koupená v pneuservisu. Atd atd. Rozdíl tam je ve všem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Re: Rozvody INA
Loni v prosinci byla malá kladka ještě INA v této sadě, ale třeba jak dávají svorníky, tak na napínací kladku už neměl jako dříve označení na čele "obracené" B jako originální svorníky, ale bez označení a když jsem na něj natočil matici tak měla na závitu citelně větší vůli, svorník jsem tedy nemontoval a nahradil originálním.
Re: Rozvody INA
Kamarádovi teď dvakrát selhala napínací kladka na TDi od INY (obě vyrobené v Rumunsku). Tak jsem začal kupovat jen Gates a Contitech, ale teď něco piští na studeném motoru u Focusu II 1,8 TDCi. Tak já už fakt nevím, co montovat.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Rozvody INA
Když já už měl teď naposled 3x origo přímo ze škody a jednou origo od dodavatele a taky nade in china ……..
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Rozvody INA
No je teď dával na cr sadu od iny a všechny kladky krom napínací byly Slovakia. Napínací tuším romania.
Ve středu mám dělat TSI, tak jsem objednal taky inu. Tak uvidím co v tom je zabaleno. Nedávno jsem dělal 2x cr a to jsem objednal Conti a v tom kladky made in china.
Ve středu mám dělat TSI, tak jsem objednal taky inu. Tak uvidím co v tom je zabaleno. Nedávno jsem dělal 2x cr a to jsem objednal Conti a v tom kladky made in china.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Rozvody INA
Přestaň montovat krámy a začni montovat pouze Toyoty a Subara.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Rozvody INA
Re: Rozvody INA
Honza XM -neposlouchej je, sběrače chvístů, máš pravdu, já namontoval Contitech, ale jen řemen, kladky byly jiné a zastudena mi žena říká, co to tak píská? Tak ji říkám to neřeš, ono to přestane..Řemen jsem kontroloval okénkem průběžně, jak je napnutý, zastudena i za tepla , pro jistotu no a pak už jsem jen jezdil a najel asi 90 000km a najednou prd a motor se potkal..Kladkách nebylo nic , mazal jsem si je sám, měly za sebou dvoje rozvody, ale řemen byl prdlý , suchý ale měkký jako špecka...Teď jsem už konečně dal celou INU, ale je to stejně skládačka, Canada už tam moc není, ale možná i ti Čínani se zlepšili...Mám třista, tak snad už to vydrží..
nepropadat panice...
Re: Rozvody INA
HonzaXM: Vyzkoušej třebas sady HEPU.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: Rozvody INA
Bohužel taková je doba, díly vyrábět tam kde je to nejlevnější, každý výrobce se ohání certifikáty ISO TS , IATF a já nevím co ještě ale kdoví jak to je všechno, kvalita dílů je prostě mizerná,čím dál horší, už se budu opakovat ale když jsme s dědou dělávali Golfy II,III, nepamatuju si že by se něco takového řešívalo,dal se novej řemen a auta jezdily,to samo kotouče,ramena,prostě to drželo, dneska dáš nový rameno to nejlepší co mají TRW,LMI a za půl roku je po něm
Re: Rozvody INA
HEPU dávám vodní pumpy a zatím vždy vydržely, to samé Bugatti nebo Pierburg, na některé Japonce jsou dostupné jen Aisin, také zatím drží. Co je v sadě HEPU za řemen a kladky, prosím?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...