2.0 TDi 110kw evo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDi 110kw evo
Prosím vás ma niekto skúsenosti s úpravou motora DSR 2.0 TDi 110kw evo. Aké sú tu možnosti na úpravu s prevodovkou DQ381? Len chip alebo sú možné i nejaké HW úpravy na vyšší výkon ( napr. výmena turba z 135kw, vstreky) ? Samozrejme aby to prevodovka zniesla
Re: 2.0 TDi 110kw evo
ahoj.prevodovka ti snese asi400nm a motor 200 ps.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDi 110kw evo
Převodovka snese podstatně více, do cca 480Nm bez SW úpravy TCU.
SW ECU umíme až na 200k
SW ECU umíme až na 200k
Re: 2.0 TDi 110kw evo
ospravedlnujem sa za blbu otazku ale ,,evo,, je motor EA288?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Re: 2.0 TDi 110kw evo
Myslím, že je to stále rada EA288 len s prívlastkom EVO. Motory by mali mať hliníkový blok. A rozdiel medzi 110kw a 147kw je veľký už to nieje len o vstrekoch a turbe.
Mám tento motor v 4ke Octavii do cca 110kmh to ide ako drak na svoj výkon ale potom je to také lemrave, síce to ide 240kmh.
Je to nastavením mapy, že do 3000ot to ako tak ide ale potom to už nemá žiadny dych ? alebo proste turbo hore už nedá ?
Tak isto aj odozva plynu je tragicka. Síce to porovnávam s trojku RS naftou upravenou ale ani v športovom režíme to nechcelo lepšie reagovať.
Mám tento motor v 4ke Octavii do cca 110kmh to ide ako drak na svoj výkon ale potom je to také lemrave, síce to ide 240kmh.
Je to nastavením mapy, že do 3000ot to ako tak ide ale potom to už nemá žiadny dych ? alebo proste turbo hore už nedá ?
Tak isto aj odozva plynu je tragicka. Síce to porovnávam s trojku RS naftou upravenou ale ani v športovom režíme to nechcelo lepšie reagovať.