2.0 TDi 110kw evo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08

2.0 TDi 110kw evo

Příspěvek od vl@do »

Prosím vás ma niekto skúsenosti s úpravou motora DSR 2.0 TDi 110kw evo. Aké sú tu možnosti na úpravu s prevodovkou DQ381? Len chip alebo sú možné i nejaké HW úpravy na vyšší výkon ( napr. výmena turba z 135kw, vstreky) ? Samozrejme aby to prevodovka zniesla
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Re: 2.0 TDi 110kw evo

Příspěvek od smrcke »

ahoj.prevodovka ti snese asi400nm a motor 200 ps. ;)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDi 110kw evo

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Převodovka snese podstatně více, do cca 480Nm bez SW úpravy TCU.

SW ECU umíme až na 200k
Obrázek
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Re: 2.0 TDi 110kw evo

Příspěvek od toefuk »

ospravedlnujem sa za blbu otazku ale ,,evo,, je motor EA288?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Re: 2.0 TDi 110kw evo

Příspěvek od marfan »

Myslím, že je to stále rada EA288 len s prívlastkom EVO. Motory by mali mať hliníkový blok. A rozdiel medzi 110kw a 147kw je veľký už to nieje len o vstrekoch a turbe.


Mám tento motor v 4ke Octavii do cca 110kmh to ide ako drak na svoj výkon ale potom je to také lemrave, síce to ide 240kmh.

Je to nastavením mapy, že do 3000ot to ako tak ide ale potom to už nemá žiadny dych ? alebo proste turbo hore už nedá ?

Tak isto aj odozva plynu je tragicka. Síce to porovnávam s trojku RS naftou upravenou ale ani v športovom režíme to nechcelo lepšie reagovať.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“