Dnes k nám tak tak dorazil tchán se svým Yetim 1.2 TSI. Posledních 30 km to prý jelo na prd a teď už to nejde ani natočit. Vypadá to, že není dodávka paliva. Napíchl jsem to a výsledek:
Saturday,30,July,2022,13:01:46:00009
VCDS Version: Release 21.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 027 HL HW: 04E 907 309 BM
Component and/or Version: R4 1.2l TFS H23 3181
Software Coding: 00190032243411080000
Work Shop Code: WSC 63380 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01104E906027HL 001006 (SK35)
ROD: EV_ECM12TFS011_SK35.rod
VCID: 75E154D3D4C13F2162-8020
3 Faults Found:
19400 - Fuel Pump Circuit
P3073 00 [038] - Electrical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64885 km
Date: 2061.14.26
Time: 11:37:35
Engine RPM: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 44 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 12.133 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside temperature: 18 °C
Absolute intake pressure: 98 kPa abs
Engine torque: 0.0 Nm
Fuel level: 41.00 l
Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 15.9998
Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0
Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0
Overrun cut-off-Bits 0-7: 0
5660 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [100] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64854 km
Date: 2061.14.26
Time: 10:57:01
Engine RPM: 2223.00 /min
Normed load value: 34.1 %
Vehicle speed: 63 km/h
Coolant temperature: 94 °C
Intake air temperature: 36 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 13.287 V
Unlearning counter according OBD: 40
High fuel pressure: specified value: 12.5000 MPa
Fuel high-pressure: actual value: 1.0415 MPa
High fuel pressure: regulator output value: 9.5580 MPa
Low fuel pressure: specified value: 323.1 kPa
Fuel pump: specified value: 77.000 %
Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa
Fuel level: 47.00 l
2838 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [237] - Too Low
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64848 km
Date: 2061.14.26
Time: 10:47:37
Engine RPM: 1640.00 /min
Normed load value: 36.5 %
Vehicle speed: 23 km/h
Coolant temperature: 75 °C
Intake air temperature: 44 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 13.216 V
Unlearning counter according OBD: 40
High fuel pressure: specified value: 18.3525 MPa
Fuel high-pressure: actual value: 0.7860 MPa
High fuel pressure: regulator output value: 16.1885 MPa
Low fuel pressure: specified value: 331.1 kPa
Fuel pump: specified value: 71.988 %
Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa
Fuel level: 49.00 l
Readiness: 0000 0000
Evidentně tedy problém s tlakem a pak v elektronice čerpadla. Čím by to mohlo být? Čerpadlo samotné? Palivový filtr?
Díky.
1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
Ještě dodám, že z motorového prostoru smrděl benzín. A i podle té diagnostiky byla spotřeba tragická.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
vcds je ti k ničemu
pokud cítíš benzin v motorovém prostoru použij ruce, nos a oči
ztráta tlaku se měří tlakoměrem, regulátor tlaku je na filtru a tím tlakoměrem zjistíš zda je KO regulátor nebo prasklá hadice v nádrži nebo čerpadlo, ta prasklá hadice de zjistit i uchem na nádrž, že tam teče fontána, místo jen bzučení
pokud cítíš benzin v motorovém prostoru použij ruce, nos a oči
ztráta tlaku se měří tlakoměrem, regulátor tlaku je na filtru a tím tlakoměrem zjistíš zda je KO regulátor nebo prasklá hadice v nádrži nebo čerpadlo, ta prasklá hadice de zjistit i uchem na nádrž, že tam teče fontána, místo jen bzučení
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
the_miracle píše: ↑30 črc 2022, 18:36 Dnes k nám tak tak
včera taky dorazila 1,2 nejprve vynechávání jednoho válce dali nový vstřik, pak měnili všechny vstřiky protože to zjistili na vag, naposledy měnili filtr s regulátorem, stálo to kopec peněz a
včera tlak paliva 2,4 ted ráno už stěží motor nastartoval a chcípal, dám budík přímo na čerpadlo a tlak 1,9 dám stetoskop na nádrž a neslyším bručení ale tekoucí kapalinu
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
Místo PC otevřít kapotu motoru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
ted si mi připoměl sestřenku koupili jetou O II face ted má víc jak deset let
sestřenka hlásí :
milošu to už je nové auto to sa spravuje enom týma počítačama a to ty nemáš a ani to neumíš, v duchu si říkám konečně jsem se tě ty krávo zbavil
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?
Samozřejmě máte pravdu. Tahle závada by fakt přes internet diagnostikovat nešla.
Nakonec docela zapeklitý problém. Ustřelil jeden šroub držící vstřiky, takže první vstřik se povysunul ven a teklo to kolem něj. Prča byla, že odešla i pumpa s plovákem v nádrži a ačkoliv byla úplně prázdná, tak ukazovala přes půl nádrže (to byl důvod, proč auto už nešlo nastartovat a atudíž ani nebylo vidět odkud to teče). Takže nakonec vyměněno čerpadlo s plovákem v nádrži, vysokotlaká pumpa (asi zbytečně, ale už byla koupená a nedá se vracet), přetěsněné vstřiky. Pak už to jelo v pohodě asi 20 km a při dalším startování ještě rupla hadice před vysokotlakým čerpadlem. Takže ještě nový kousek hadice. Už to má asi 800 km od opravy, tak snad dobrý. Ťuk ťuk.
Nakonec docela zapeklitý problém. Ustřelil jeden šroub držící vstřiky, takže první vstřik se povysunul ven a teklo to kolem něj. Prča byla, že odešla i pumpa s plovákem v nádrži a ačkoliv byla úplně prázdná, tak ukazovala přes půl nádrže (to byl důvod, proč auto už nešlo nastartovat a atudíž ani nebylo vidět odkud to teče). Takže nakonec vyměněno čerpadlo s plovákem v nádrži, vysokotlaká pumpa (asi zbytečně, ale už byla koupená a nedá se vracet), přetěsněné vstřiky. Pak už to jelo v pohodě asi 20 km a při dalším startování ještě rupla hadice před vysokotlakým čerpadlem. Takže ještě nový kousek hadice. Už to má asi 800 km od opravy, tak snad dobrý. Ťuk ťuk.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014