1.4 TSI 103KW Opětovné rozhozené časování,

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

1.4 TSI 103KW Opětovné rozhozené časování,

Příspěvek od pitrisek »

Ahoj, přijelo auto s chodem motoru jak pumpa na sračky, na diag. signál vačky mimo toleranci, tak asi vytahanej řetěz nebo skočený. Tak nový rozvody, olej atd. Po startu krásný chod , ale jen do doby než se natlačil olej, pak zvuk takového cvaknutí a chod motoru zase nahovno . Dotaženo vše na moment a nové šrouby. Tak přemýšlím co se mohlo stát, kontrola starého nastavovače a tam je jakoby vyškubnutej vnitřek směrem od vačky ke šroubu přikládám foto stalo se to včera večer, tak ještě nebyla kontrola nových rozvodů. Je možné aby tlak oleje nějak škubnul s nastavovačem, kdyby odešel regulační ventil, nebo něco takového? Kurňa skoro jsem nespal, Díky,, Tak teď mi synek říkal že po prvním startu ráno zase šel motor kultivovaně, než se natlačil olej.!
Přílohy
nastavo.jpg
nastavo.jpg (160.75 KiB) Zobrazeno 559 x
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Re: 1.4 TSI 103KW Opětovné rozhozené časování,

Příspěvek od Huml »

a ten nastavovač se měnil při rozvodech?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“