zdravím a prosím o radu,
poslední dobou se mi stává, že když přeřadím, nebo v tahu uberu plyn, motor si tak jako "odfrkne" jako kdyby byl namontován blow off ventil. Dělá to jak u studeného motoru, tak i po ohřátí motoru...
Co se na moji peněženku chystá?
nevíte někdo co to může být? Napadl mne intercooler a třeba nějaká jeho netěsnost, ale nepadá do nouzáku nic..
motor je BKC.
natočil jsem to, ale nedaří se mi sem nahrát MP3 formát
děkuji za každou odpověď k problému
Nahoru
"odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: "odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
NAStartuješ nejlépe nad kanálem, vemeš hadru a ucpeš vzadu výfuk, pokud motor běží musíš zjistit netěsnost, spravidla je to vlnovec nebo ulomený výfuk blízko motoru
šlápneš za jízdy na spoku a kůn si odfrkne
šlápneš za jízdy na spoku a kůn si odfrkne
Re: "odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
Zapomněl jsem napsat to podstatné - tohle frkani se děje pouze v rozmezi 1500-3000 otáček.
Jinak je klid
Jinak je klid
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: "odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
podstatné jsem ti napsal
Re: "odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
obvykle se takhkle může začínat projevovat přituhlá regulace na turbu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Re: "odfrknutí" po přeřazení motor 1,9 77kW
ok, ale proč je nad 3000 otáček klid? to by dělalo pořád, ne?