Zanášení sacích ventilů

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Re: Zanášení sacích ventilů

Příspěvek od WOB »

Diesel je mohutnější a je to sazožrout. On prostě tu usazeninu nasaje a zase vyflustne a přes katalysátor protlačí ven. :thumbsup:
benzín je na to citlivej, protože je subtilnější. menší, lehčí.
Další věcí je povinné přimíchávání biosložky do paliv, takže kolik tam máš bioethanolu ? 5-10% ?

VIF jsi nezmínil, takže ho nejspíš neleješ, přitom existuje i pro benzínové motory.

Jinak pravda, pár kilometrů před domovem tady mám takovej kopeček a vím že je motor prohřátej, tak mu dám až do 4000 otáček ať vymetu pavučiny na tachometru a vylítá bordel a musím zaklepatna dřevo, něco na tom bude. :bounce:

Před emisema se doporučuje projet auto na dálnici alespoň půl hodiny s pedálem na podlaze, ať se to vyhřeje a bordel vylítá ven. :punk:
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Zanášení sacích ventilů

Příspěvek od roman1648 »

To je přesně to co 95% lidí nedělá, pomalu každý starší naftový auto do kterýho sednu a dám mu karate hulí jak avie,hlavně když s tím jezdí ženská,prostě se bojí motor trochu vytočit,pak se pořád řeší DPF,EGRy atd...
dracekvo
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 08 lis 2021, 12:55

Re: Zanášení sacích ventilů

Příspěvek od dracekvo »

WOB:
já přímovstřik neprovozuju. Jen mě to zajímalo, proč to tak je.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“