Diesel je mohutnější a je to sazožrout. On prostě tu usazeninu nasaje a zase vyflustne a přes katalysátor protlačí ven.
benzín je na to citlivej, protože je subtilnější. menší, lehčí.
Další věcí je povinné přimíchávání biosložky do paliv, takže kolik tam máš bioethanolu ? 5-10% ?
VIF jsi nezmínil, takže ho nejspíš neleješ, přitom existuje i pro benzínové motory.
Jinak pravda, pár kilometrů před domovem tady mám takovej kopeček a vím že je motor prohřátej, tak mu dám až do 4000 otáček ať vymetu pavučiny na tachometru a vylítá bordel a musím zaklepatna dřevo, něco na tom bude.
Před emisema se doporučuje projet auto na dálnici alespoň půl hodiny s pedálem na podlaze, ať se to vyhřeje a bordel vylítá ven.
Zanášení sacích ventilů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Zanášení sacích ventilů
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Zanášení sacích ventilů
To je přesně to co 95% lidí nedělá, pomalu každý starší naftový auto do kterýho sednu a dám mu karate hulí jak avie,hlavně když s tím jezdí ženská,prostě se bojí motor trochu vytočit,pak se pořád řeší DPF,EGRy atd...
Re: Zanášení sacích ventilů
WOB:
já přímovstřik neprovozuju. Jen mě to zajímalo, proč to tak je.
já přímovstřik neprovozuju. Jen mě to zajímalo, proč to tak je.