Přidřená vodní pumpa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přidřená vodní pumpa
Kluci už se vám u nějakého auta stalo, že by se tak přidřela vodní pumpa (honěná drážkovým řemenem), resp ložisko v ní, žě ty slabší benzínový motůrky by měly problém s výkonem, jít do otáček, táhnout do kopce atd?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
To se spíš strhne ozubený řemen než aby to bylo poznat na výkonu. Jestli na tom výkonu není spíš znát nedostatek chladící kapaliny.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Přidřená vodní pumpa
Se sundaným řemenem auto chodí jak má....řemen honí alternátor a vodní pumpu....druhý řemen honí servo, ale zkušební jízdu jsem jel bez něj....takže buď alťas, nebo pumpa, jenže alťas jde normálně prstem rostočit, pumpa taky ale má vakl a v jednom směru jakoby drnčí...drhne....tak jsem myslel, že pod tlakem toho řemenu se pak to ložisko nějak kousne
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
Nemůže ten altik jít do zkratu? Tomu bych věřil spíš jak té pumpě. Ten se chová jak retardér když zkratuje.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Přidřená vodní pumpa
Ty vado tak to netuším.....jak to zjistit..... Takkze kdybys mel vybrat ze tri komponent.....altas, pumpa a dejme tomu i to servo.....co by udelalo opravdu masivni ubytek vykonu? Auto nejde pak vytocit, jakoby se nesbira do otacek, netahne, i rozjezd byl nekdy problem.....shodis řemeny a leti to, toci az k omezovaci......ale rukou jde vsema tocit lehce....se sundanymy remeny
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
Jak to vyzkoušet? Odpojit ho elektricky? Ten silný kabel? Popř jen buzení a projet?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
Odpoj z něho jak buzení tak kabel k baterce.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Přidřená vodní pumpa
Bych se z toho posral...pozval jsem si teď tchána ke mě na jámu, že to odpojím....a on přijel s tím, že to jezdí naprosto perfektně...přitom ve čtvrtek odjížděl a že prý už to bylo trošku lepší, ale pořád na prd...jediné co jsem v ten čtvrtek udělal bylo, že jsem shodil oba řemeny a protáčel rukou všechny ty řemenice....
Teď jsem jen tedy cvičně odpojil buzení a plusový kabel (jde to úplně v pohodě) abych si to natrénoval a až se mu to stane znova, tak přijede hned ke mě a zkusíme to znova....objednávku vodní pumpy ruším
Teď jsem jen tedy cvičně odpojil buzení a plusový kabel (jde to úplně v pohodě) abych si to natrénoval a až se mu to stane znova, tak přijede hned ke mě a zkusíme to znova....objednávku vodní pumpy ruším
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
To bude něco jinýho. Řemen by ti při takovým úbytku výkonu za chvíli shořel. A navíc bys ho slyšel klouzat.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Přidřená vodní pumpa
Pak ale nechápu, co s tim je...ale bezprostředně po sundání řemenů to začalo jezdit jak má.....ale je pravda, ze teď to maka i s remenama....nechapu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
No, asi jsi tomu dal vyjímečně více než 1650ot/min než to zažívalo posledních 5 let s tchánem tak se to rozjelo...
Re: Přidřená vodní pumpa
Aka je tam batéria?
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Re: Přidřená vodní pumpa
Hele co je to vlastně za auto / motor ? To jsem se nějak nedočetl nebo špatně koukám
Re: Přidřená vodní pumpa
Starline 44Ah stará necelé dva roky.....nemůžu napsat, co je to za auto. Admin by mi to vyšoupl z téhle sekce a dal to tam, kam nikdo nechodí a já se dozvím prd....benzín 1,1i 49kw rv 2008 najeto poctivých 120 tis
Znova to popíšu....auto je tchána,takže všechny zásahy krom rozvodů (ty dělal kamarád mechanik) jsem dělal já. Začalo to tím, že upadnul výfuk....dal jsem nový zadní díl Walker. Posléze si tchán začal stěžovat, že auto netáhne, kopce jsou problém i na dvojku...okamžitě jsem přišel s teorií ucpaného toho vyměněného výfuku z výroby
Následně jsem odpojil výfuk a projel auto a naprostá mrtvola - nešlo to do otáček, poloviční výkon
Následovala výměna svíček a kontrola rozvodů a všechny ty věci, co jsem popisoval...odpojení dalšího dílu, kontrola sání atd
Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem shodil ty řemeny a auto okamžitě začlo jezdit jak zblázněný...otáčky normálně do 5500 výkon paráda
zahýbal jsem s těma třema komponentama a na vodní pumpě byl vakl a v jednom směru jakoby bzučela - zbytek už znáte
Jenže když jsem si tchána pozval na elektrické odpojení altíku, tak přijel s tím, že auto jezdí parádně...a byl jsem v řiti i s teoriema
Svého času jsem se tam potýkal s pohvizdujícím řemenem, ale to auto jezdilo parádně a pištělo to hlavně po startu za studena....oba řemeny (ale to je tak rok) jsem vyměnil za nové a ten jeden dotáhnul - tak jsem si myslel, že to i zapadá do mozaiky
Znova to popíšu....auto je tchána,takže všechny zásahy krom rozvodů (ty dělal kamarád mechanik) jsem dělal já. Začalo to tím, že upadnul výfuk....dal jsem nový zadní díl Walker. Posléze si tchán začal stěžovat, že auto netáhne, kopce jsou problém i na dvojku...okamžitě jsem přišel s teorií ucpaného toho vyměněného výfuku z výroby
Následně jsem odpojil výfuk a projel auto a naprostá mrtvola - nešlo to do otáček, poloviční výkon
Následovala výměna svíček a kontrola rozvodů a všechny ty věci, co jsem popisoval...odpojení dalšího dílu, kontrola sání atd
Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem shodil ty řemeny a auto okamžitě začlo jezdit jak zblázněný...otáčky normálně do 5500 výkon paráda
zahýbal jsem s těma třema komponentama a na vodní pumpě byl vakl a v jednom směru jakoby bzučela - zbytek už znáte
Jenže když jsem si tchána pozval na elektrické odpojení altíku, tak přijel s tím, že auto jezdí parádně...a byl jsem v řiti i s teoriema
Svého času jsem se tam potýkal s pohvizdujícím řemenem, ale to auto jezdilo parádně a pištělo to hlavně po startu za studena....oba řemeny (ale to je tak rok) jsem vyměnil za nové a ten jeden dotáhnul - tak jsem si myslel, že to i zapadá do mozaiky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Přidřená vodní pumpa
Já jednou dal na Hondu Civic 1.6vtec nový koncový tlumič Asmet a v tu ránu si majitel začal stěžovat že auto jede max 180-190 a předtím to dalo i 220, nikdy bych nevěřil že to má takový zásadní vliv ale pokud říkáš že i po odpojení se to nezměnilo,v tom to asi nebude
Nenatankoval nějaký hnůj ? V dnešní době nic divného
Starty normální,tlak paliva ? Není KO kat ? Když se vysype dokáže to někdy šikovně ucpat výfuk,pak zastavíš,třeba to padne jinak ten kus toho katu a jede to relativně normálně
Že by altík nebo pumpa motor brzdila natolik že by to netáhlo se mi fakt nezdá, to by ten řemen dřív shořel při nějakém nepřiměřeném odporu
Nenatankoval nějaký hnůj ? V dnešní době nic divného
Starty normální,tlak paliva ? Není KO kat ? Když se vysype dokáže to někdy šikovně ucpat výfuk,pak zastavíš,třeba to padne jinak ten kus toho katu a jede to relativně normálně
Že by altík nebo pumpa motor brzdila natolik že by to netáhlo se mi fakt nezdá, to by ten řemen dřív shořel při nějakém nepřiměřeném odporu