G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
ahojte, sporadicke dlhe ranne štarty, mohlo by to zapričinovat podavacie čerpaldo v nadrži ? auto je susedove parkuje motorom do kopca niekedy to startuje tyžden pohode pri rovnakom státíí a niekedy aj na 3-4X dlheho točenia motorom( aj v teplych letnych dnoch) ,,,napadla ma táto pričina s čerpadlom, synchro rozvodu atd. som ešte nepozeral nič ani pamat zavad...Budem to za kratky čas riešit tak som sa chcel opytat tu.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
Padání nafty, častý syndrom, ať to zkusí postavit z kopce dolů jestli se to zlepší,což myslím že ano je to třeba najít
Ono to čerpadlo v nádrži má, ale pokud to stojí do kopce,pomalu vyteče nafta z filtru a hadice zpět do nádrže,prostě je tam bublina a na jedno otočení klíče a sekundu chodu čerpadla se to nenaplní navíc je to směs nafty a vzduchu/bublin
Má na to vliv úplně všechno tj, gumky na vstřikách,stav hlavy,tandem a jeho těsnost,veškerý hadičky ve kterých je nafta,termoventil na filtru atd atd, nakonec vyměníš všechno a stejně to nepomůže, i to se může stát
Ono to čerpadlo v nádrži má, ale pokud to stojí do kopce,pomalu vyteče nafta z filtru a hadice zpět do nádrže,prostě je tam bublina a na jedno otočení klíče a sekundu chodu čerpadla se to nenaplní navíc je to směs nafty a vzduchu/bublin
Má na to vliv úplně všechno tj, gumky na vstřikách,stav hlavy,tandem a jeho těsnost,veškerý hadičky ve kterých je nafta,termoventil na filtru atd atd, nakonec vyměníš všechno a stejně to nepomůže, i to se může stát
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
presne nechce sa mi ist do toho skrz hafo veci čo to može zapričinovat.....Ked už tu máme rozobratu tému TDI PD.....Opýtam sa zo zaujmavosti len ... vw polo 9N1 1,9TDI PD 74KW pripravoval som na STK a EK ..všetko v poriadku len technik mal problem s volnobežnymi otáčkami ktoré boli vysoke..nakoniec sa mu to podarilo "zrovnat" aby uspešne nameral...čoby to ho mohlo zapričinovat ? DAkujem. ( DTC bez závad boli)
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
[quote=RAPIDmen post_.všetko v poriadku len technik mal problem s volnobežnymi otáčkami ktoré boli vysoke..nakoniec sa mu to podarilo "zrovnat" aby uspešne nameral...čoby to ho mohlo zapričinovat ? DAkujem. ( DTC bez závad boli)
[/quote]
pokud nevíš o kolik otáček byl vyšší volnoběh než je předepsaný zbytečná debata,
zapříčinuje to třeba 20 e které technik chce
[/quote]
pokud nevíš o kolik otáček byl vyšší volnoběh než je předepsaný zbytečná debata,
zapříčinuje to třeba 20 e které technik chce
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
[quote=RAPIDmen post_id=1299527 time=1662978757 user_id=362 mohlo by to
si nakup průhledné hadice a napoj místo černých, tam najdeš odpověd kde nafta chybí
si nakup průhledné hadice a napoj místo černých, tam najdeš odpověd kde nafta chybí
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
Alebo spetnu klapku na privodnu hadicu do filtra.
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí
Měl jsem stejný problém na 74rce. Jakmile bylo auto čumákem do kopce, vždy problém s ranními starty (padala nafta). Když byl čumák z kopce dolů start na drc a volnoběh se udržel pěkně. Mohl za to v mém případě tandem, pod kterým byl tzv. "naftový potok" a podávací palivové čerpadlo v nádrži to mělo už taky za sebou.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch