G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte, sporadicke dlhe ranne štarty, mohlo by to zapričinovat podavacie čerpaldo v nadrži ? auto je susedove parkuje motorom do kopca niekedy to startuje tyžden pohode pri rovnakom státíí a niekedy aj na 3-4X dlheho točenia motorom( aj v teplych letnych dnoch) ,,,napadla ma táto pričina s čerpadlom, synchro rozvodu atd. som ešte nepozeral nič ani pamat zavad...Budem to za kratky čas riešit tak som sa chcel opytat tu.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od roman1648 »

Padání nafty, častý syndrom, ať to zkusí postavit z kopce dolů jestli se to zlepší,což myslím že ano je to třeba najít
Ono to čerpadlo v nádrži má, ale pokud to stojí do kopce,pomalu vyteče nafta z filtru a hadice zpět do nádrže,prostě je tam bublina a na jedno otočení klíče a sekundu chodu čerpadla se to nenaplní navíc je to směs nafty a vzduchu/bublin
Má na to vliv úplně všechno tj, gumky na vstřikách,stav hlavy,tandem a jeho těsnost,veškerý hadičky ve kterých je nafta,termoventil na filtru atd atd, nakonec vyměníš všechno a stejně to nepomůže, i to se může stát :D
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od RAPIDmen »

presne nechce sa mi ist do toho skrz hafo veci čo to može zapričinovat.....Ked už tu máme rozobratu tému TDI PD.....Opýtam sa zo zaujmavosti len ... vw polo 9N1 1,9TDI PD 74KW pripravoval som na STK a EK ..všetko v poriadku len technik mal problem s volnobežnymi otáčkami ktoré boli vysoke..nakoniec sa mu to podarilo "zrovnat" aby uspešne nameral...čoby to ho mohlo zapričinovat ? DAkujem. ( DTC bez závad boli)
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote=RAPIDmen post_.všetko v poriadku len technik mal problem s volnobežnymi otáčkami ktoré boli vysoke..nakoniec sa mu to podarilo "zrovnat" aby uspešne nameral...čoby to ho mohlo zapričinovat ? DAkujem. ( DTC bez závad boli)
[/quote]

pokud nevíš o kolik otáček byl vyšší volnoběh než je předepsaný zbytečná debata,

zapříčinuje to třeba 20 e které technik chce ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote=RAPIDmen post_id=1299527 time=1662978757 user_id=362 mohlo by to

si nakup průhledné hadice a napoj místo černých, tam najdeš odpověd kde nafta chybí
tuner1.8t
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 01 bře 2020, 10:02
Bydliště: Čereňany

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od tuner1.8t »

Alebo spetnu klapku na privodnu hadicu do filtra.
SKODA Octavia combi 1.9 TDI PD 77 Kw , BXE ,r.2008 DSG
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re: G IV 1,9TDI PD 85KW dlho točí

Příspěvek od Kendys_TDI »

Měl jsem stejný problém na 74rce. Jakmile bylo auto čumákem do kopce, vždy problém s ranními starty (padala nafta). Když byl čumák z kopce dolů start na drc a volnoběh se udržel pěkně. Mohl za to v mém případě tandem, pod kterým byl tzv. "naftový potok" a podávací palivové čerpadlo v nádrži to mělo už taky za sebou.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“