Ahoj, mam golfa trojku, AFN.
Jednoho krásnýho dne mi při jízdě cuknul a přestal jet
Občas jezdí tak na 2/3 výkonu, ale stává se, že při startu vytocí do 2000 a nejede vůbec, na rovince se to dá přežít ale do kopců, to je něco... Domu z práce místo 5min jezdim 20, jen protože se nedostanu na dvojce přes 2000ot.
Nevíte někdo, čím by to mohlo být?
Turbo je po repasu v únoru 2022, podtlakové hadičky dělány ve stejnou dobu, IC je taky novej, potrubí těsní, hadička v jednotce taky vyměněná.
Má 450tkm, tak už je možná po něm skoro, ale to by nedávalo smysl u tohohle auta
Diagnostika samozřejmě nic neukazuje jen tak mimochodem
Startuje špatně za tepla, ale to jsem vždycky házel na slabej startér, protože to začlo až po výměně startéru.
Golf III AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf III AFN
Naposledy upravil(a) šulda dne 25 zář 2022, 08:30, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Re: Golf III AFN
Kontrola spodního rozvodovýho kola
Čerpadlo
Hydrauliky jestli nejsou projetý s těma km
Pak se uvidí
Čerpadlo
Hydrauliky jestli nejsou projetý s těma km
Pak se uvidí
Re: Golf III AFN
AFN patří do kategorie nesmrtelných motorů. 450 tisíc km je pro něho stav těsně po pubertě. Synchronizace rozvodů, předvstřik, funkčnost regulace předvstřiku, hadice, váha. Tím bych začal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Golf III AFN
Také se podívej diagnostikou na "plynový pedál". Jeho "potenciometr" někdy zazlobí. V bloku měřených hodnot č. 2 by Ti mělo při pomalém sešlapování pedálu ukazovat plynulé zvyšování procent od 0 až po 100%.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Golf III AFN
Jak píše Roman a další, šel bych po řemenici. Kdysi za mnou přišel soused , že chce opravit motor- také u G 3 , byl to takový všeuměl a povídá, hele co mám v kufru a ona to byla řemenice, která ulítla i s kusem kliky..Byl to už starý rezavý vrak, ale začíná to tím, co popsal majitel./ Ale přeji mu aby to tím nebylo/.Buď to blbě chytá, a je vidět že řemenice hází nebo se mění i kouře z výfuku. Je trochu ostuda, že se výrobce nepoučil už z motorů 1,6 TD , kde to byl problém, a je zajímavé, že jejich první diesel 1.5 D v Golfu l v začátcích výroby měl normálně klasiku, klínek s drážkou v řemenici..Jo, mnohé" inovace" které mnozí považují za pokrok jsou v realitě průser..A když jsem toto "uložení" v podstatě tlakového spoje zjistil i u 6 válcového dieselu u náklaďáku LT , což byl motor 1,6 s přidanými 2 válci, musel jsem si poopravit mínění o koncernu..Protože tam dokonce měla řemenice velký "setrvačník" a ta ubohá hnací holka ještě tahala další přidané "spotřebiče" jako bylo velké servo a velký alternátor. Co jsem se s tím natrápil..
nepropadat panice...
Re: Golf III AFN
ak vyskocia otacky na 2000 pri starte tak tam mas chybu solenoidu na cerpadle v pamati zavad..
pomoze len vymena ecu. na stastie pre teba ide immo na tychto starych ecu lahko prisposobit cez vcds
pomoze len vymena ecu. na stastie pre teba ide immo na tychto starych ecu lahko prisposobit cez vcds
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF