Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Ahoj, na passatu B7 2.0TDI CBA řeším problém se snímačem polohy ovladače plnícího tlaku. Baňka se snímačem byla vyměněna, stejně jako ovládací ventil a přesto se po nějaké době objeví chyba 009571- Šnímač polohy ovládacího tlaku - neplatný signáln (P2563-000). Zkontrolovalo se vedení podtlaku, udělalla se nová adaptace snímače polohy, zaslepil se výstup podtlaku na ovládání EGRu a stejně to občas vyhodí uvedenou chybu. Dělá to zejména v nízkých otáčkách 900 až 1200 a zejména za studena a nebo při vařažení po dešlí jízdě. Ale jak říkám, je od toho třeba 50km klid a pak chyba vyskočí. Táhlo nové baňky prý bylo nastaveno stejně jako táhlo staré baňky. Děkuji za reakce.
Naposledy upravil(a) šulda dne 27 zář 2022, 13:12, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: snímač polohy ovladače plnícího tlaku
To, že bylo "prý nastaveno jako staré táhlo" může být ten problém, já málem pokaždý když jsem měnil baňku na autě, odpočítal závity jak to bylo na staré a tak to dal, dělalo to blbosti, tak vím že takto to nefunguje
Druhá věc je výrobce baňky/snímače, protože jednou jsem dal snímač noname a ten dělal přesně tohle, myslím že v origu to ani jako náhradní díl není...
Druhá věc je výrobce baňky/snímače, protože jednou jsem dal snímač noname a ten dělal přesně tohle, myslím že v origu to ani jako náhradní díl není...
Re: snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Je na to postup v DP, podtlak + polohy táhla podle diag.
Počítat závity je nesmysl.
Počítat závity je nesmysl.
Re: snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Jo, to jsem zkoušel taky, kanál 120 nastavit 0,760V při zatáhlém táhlu na max podtlakovou pistolí a 3,7V bez podtlaku, stejně to blbnulo,nevím...
Re: snímač polohy ovladače plnícího tlaku
A co ti to píše za chybu?
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Je na to postup v DP, podtlak + polohy táhla podle diag.
Můžeš ho sem prosít dát.
Je divné, že to třeba 100 Km funguje normálně, pak se sjede z dálnice, vyřadí se, jede se chvilku na neutrál a před přidáním to hodí tuhle chybu. A nebo také za studena.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Vždy´t ti to píšu jak se to dělá - dva příspěvky výše
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Můžu baňku zatáhnout růčo?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
To nevím no, to asi úplně nebude simulovat ten podtlak
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
to nebude tak to připojím napřímo k tandemu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Dokud jsem to neudělal pečlivě přesně podle DP, taky to občas pozlobilo...
Re: Passat B7 2.0TDI CBA snímač polohy ovladače plnícího tlaku
Díky za pomoc, opětovně serizeno a prenastaveno a 14 dní je klid. Ještě jednou diky za pomoc.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec