zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Čau, má někdo zkušenost s výdrží suchých spojek? vydrží aspoň 150K? po r. 2013 mělo dojít nějakému vylepšení obložení lamel... Nemám zkušenost, teď jsem s tím někde parkoval do kopce a zdá se mi, že spojka slušně smrděla, tak jsem zvědavej co to tak snese (Octavie 1.6 tdi 81kw, r.v. 2016 DSG7). Jako upřímně oproti dsg6 v superbu vcelku nepříjemná změna...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Brácha má Rapida 1,6 TDI 66 kW z roku 2013. Má najeto 285 tisíc na původní spojky a auto stále jezdí bez problémů. Ten vůz koupil od nás z firmy, kde s ním jezdil můj kolega biolog a ten tomu dával takovýho čouda, až se divím, že to vůbec ještě jezdí. Ale asi to paradoxně bylo správně. Originál oleje v převodovce i mechatronice, nikdo na to nikdy nesahal, to vím s naprostou jistotou.
Letos v létě s tím objel republiku s karavanem a předpokládal, že konečně už ty lamely oddělá, aby měl důvod je udělat. A nic, auto jezdí bez problémů dál.
Naprostá spokojenost.
Letos v létě s tím objel republiku s karavanem a předpokládal, že konečně už ty lamely oddělá, aby měl důvod je udělat. A nic, auto jezdí bez problémů dál.
Naprostá spokojenost.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 04 říj 2022, 08:13, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Zajímavé, tak moje Octavie v kombíku bude těžší než rapid, jsem na to zvědavý, všichni straší že to ve 100 tisíc zdechne a čeká mě výměna jak lamel tak dvouhmoty, která se s tím dělá, nic netaham jezdím normálně. Tuhle jsem při parkování s plným autem zacitil smrad jako ze spojky, ale 100% to nevím, protože právě regeneroval dpf a to je taky lahůdka...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Lamely s s dvouhmotou na toho Rapida stojí sedmičku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
To nevím kde kupuješ, ale i s velkoobchodní slevou jsem to sehnal od Luk za 16...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Nevím, říkal brácha, má svoje zdroje. Já takový věci řešit nepotřebuju, mě stála spojka na Megane šestnáct stovek.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
menil som pri 360tis km spojku a zotrvák / tomu nič nebolo / , a piestiky na mechatronike- deravé manžety ...
ale menili sa bežne spojky aj po 30tis km , to sa nedá takto povedať
ale menili sa bežne spojky aj po 30tis km , to sa nedá takto povedať
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Zaleží,jak a kde se s tím jezdí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Tak jako chápu, že spojku jde po 30k zničit i u manuálu, pokud s tím jezdíš po Praze každý den 3h v kolonách a popojíždíš jen pouštěním nohy z brzdy, kdy je furt spojka v tahu, nebo s tím taháš co nemáš, ale takhle jde zničit kde co... mně jde o výdrž, když máš rozum, i když občas mi přijde, že někdy to dsg po přeřazení nahoru nebo dolu nechává spojku slušně klouznout... víc než bys to dokázal v manuálu... někdo tvrdí, že přeřazení trvá snad jen 4 desetiny sekundy, ale to mi přijde blbost, zajímalo by mě jak dlouho v tom přeřazení klouže spojka než se kvalt opravdu chytne...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
Spojka u suchýho dsg v určité míře klouže pořád. Je to z toho důvodu, aby materiál spojky nezesklovatěl a byl stále “čerstvý”
Doporučuju dělat co 30tis km adaptaci spojek, nahrání softwaru na snížení tlaku v zásobníku kvuli praskani mechatronik, nechat to drobet ohřát před rychlou jízdou kvůli ložiskům a minerálnímu oleji, pak to možná ty 3kila bez zásahu ujede.
Doporučuju dělat co 30tis km adaptaci spojek, nahrání softwaru na snížení tlaku v zásobníku kvuli praskani mechatronik, nechat to drobet ohřát před rychlou jízdou kvůli ložiskům a minerálnímu oleji, pak to možná ty 3kila bez zásahu ujede.
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
mně se prostě zdá že tomu občas klouže spojka, ale může to být normální... Musím si asi na tu suchou spojku zvyknout srovnávám to s mokrou dsg6 třeba v Superbu... Tohle prostě řadí jinak. Jak vlastně poznat, že už jsou spojky v hajzlu? Bude to blbě řadit nebo klouzat v tahu? nebo to hodí nějakou chybu a padne do nouze? úplně netuším jak to poznat v automatu, když řazení neobsluhuju... u manuálu je to naprosto jasný...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
mam O3, 1,6TDI 81kW. 250k km. 7° samozrejme. Pri ťažšom cúvani je citiť smrad, ale obávam sa že tento efekt je tam normálny, len ho necitiš pri jazde vpred - smrad ide mimo kabiny. Občas tiež pociťujem že spojka akoby preklzala. A o tom rachote ako cela prevodovka radi, ani nehovorim - staci ist popri nejakom mure so stiahnutým oknom v čase keď radi - to je rachot že nechápem ako že sa to ešte nerozsypalozero1724 píše: ↑02 říj 2022, 09:14 Zajímavé, tak moje Octavie v kombíku bude těžší než rapid, jsem na to zvědavý, všichni straší že to ve 100 tisíc zdechne a čeká mě výměna jak lamel tak dvouhmoty, která se s tím dělá, nic netaham jezdím normálně. Tuhle jsem při parkování s plným autem zacitil smrad jako ze spojky, ale 100% to nevím, protože právě regeneroval dpf a to je taky lahůdka...
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
buchanie pri radeni 2-3 je normal a robia to aj nove auta ... cuvam bezne z dvora dost casto a necitil som spojku nikdy ešte ...
tieto suche aspon maju aku taku logiku radenia , narozdiel od vsetkych ostatnych , ci uz DQ250/500/381 ... cim novsie tym horsie
tieto suche aspon maju aku taku logiku radenia , narozdiel od vsetkych ostatnych , ci uz DQ250/500/381 ... cim novsie tym horsie
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
A kdy a jak tedy řešit spojku? Až hodí nouzi nebo bude klouzat spojka moc? Ono se to těžko pozná u toho automatu, když to furt řadí...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: zkušenost s výdrží suchých spojek DSG7
táto moja škubala z 1 do 2 , bolo na to aj technicke info oficialne na vymenu ...