Sem trochu nasranej

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Sem trochu nasranej

Příspěvek od bobyd »

Chlapci kdyz nekomu vlozkujete vstriky na PD cku tak se mrknete i na palivovej filtr obzvlast kdyz je ta vlozka a otazka peti minut.Loni sem vas doporucil sousedovi kterej je profesor a uci vedle vas na Dukle.Ze vyvlozkovani vstriku stalo 30...v pohode beru to.Ale tyvl kdyz uz si reknete tyhle prachy mrknete se i do filtru.Letos sem tu pdckovou ovci koupil ja a furt sem si rikal ze je naka zabrzdena.Tak sem vsechno povymenoval,ale naftovej filtr sem si nechal na konec.Kdyz sem ho nakonec votevrel ,tak sem myslel ze mi jebne..
Přílohy
received_3177892989188913.jpeg
received_3177892989188913.jpeg (185.72 KiB) Zobrazeno 2544 x
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od hansdob »

Za jedno usazeniny oleje v nádrži z netesnych šachet se nevycisti ( tu nádrž nikdo neumýva) no a jsi si ještě že teď tesní??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od jericho-3 »

Asi tak, filtr se vždy dává nový a jak se píše, nádrž zůstává nádrží i s tím co v ní je...Ale v podstatě je to šokující, na co vše lze jezdit s pocitem, že je hlava po opravě a vstřikování řízené ŘJ je to pravé ekologické řešení...... Jo, Zetor je proti tomu fenomén čistoty palivového hospodářství.... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

U PD je černá nafta vesměs normální a jak psáno výše
Oprava PD vložkováním šachet je ale naše specialita protože pokud někomu řekneš že je to na novou hlavu která stojí bakuli,nikdo to nechce
Nevím na koho je ten příspěvek adresován ale nezvolil jsi úplně nejšťastnější způsob jak prezentovat svoji nespokojenost nebo pochybnosti (noteeth)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Jarda S. »

ono když řekneš 7 za opravu hlavy tak se taky leckdo cuká, zvláště když mu dřív kdekdo tu hlavu přelíznul za flašku (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

Hele, ale tak to prostě je, mechán si PD motor nevymyslel a pokud se to má opravit tak to prostě něco stojí
30 se mi zdá teda dost, to já bych si určitě nevzal ale neznám pozadí co tam ještě všechno dělali takže nechci hodnotit
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Jarda S. »

tak ono taky záleží jak vložkují hlavu, za těch 7 máš vložku jen do poloviny šachty, pokud vložkují celou tak je to dražší, k tomu rozvody oleje, možná i vačka a hydra a je to tam hned (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od jericho-3 »

To jsem netušil, že dělají vložku jen do půlky šachty..A také by mne zajímalo z čeho ta vložka je a jak dlouho je naděje, že to vydrží.. Kdysi jsem se cukal, když se to po vyvložkování opakovalo..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Biimbo »

30 tis za opravu hlavy u PD se někomu zdá moc? Dyť jen materiál se při ceně opravy hlavy třeba 7tis nedá sehnat celkem pod 15tis. Těsnění od hlavy, turba,vstřiků,tandemu, všechny šrouby od hlavy, vačky, vstřiků, konzole motoru,kapalina, olej, všechno čistit, blok pomalu leštit, ucpávat, hlavu někam vézt, pak pro ni jet, auto furt bez funkčního motoru přemisťovat. Já jen tešnění pod hlavou s rovnáním hlavy u PD pod 25tis nedělám. Když se to má udělat pořádně, tak to nezabere jeden den jak si zákazník myslí.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je plně reálná cena už jen proto, že pokud se PD už rozebere, tak na soupis ND nestačí ani A4 a čekal bych i cenu vyšší. Samozřejmě mnozí majitelé se z toho zhrozí, protože přece auto normálně jelo, že?. A tady se vůbec nevyplácí na něčem šetřit. A mimochodem například olej Škoda /VW llong Life IIi FE OW -30 , který doporučuje koncern a mnozí na to jezdí, tak z 13 olejů byl nejhorší v mazivosti , což je pro TDI a TDI-PD a jejich vačky a hydra smrt ...Neexistuje na světě motor který by požíral takové množství hyder .. Koncern patrně sám "záměrně" roztáčí spotřebu ND dílů a svůj zisk.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

Ale to je pořád dokola, nemyslím si že by koncern ani kterýkoliv jiný výrobce počítal s nájezdem např. 400K+, ty auta mají dneska naskákáno půl mega a víc a někteří majitelé se hrozně diví že se to porouchá, to že to jezdilo 15 let bez máknutí a s minimální údržbou už nikdo nevidí ale jakmile je závada ( ne závada ale opotřebení provozem ), je to hroznej krám a musí to z domu...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Tomas6 »

Blbý je to že většina těch aut co se serou jsou po německém důchodci a mají na tachu 170 tis. A pak vznikají ty řeči že to neodjede ani 200 tis
Ono já bych místo toho pd všem co na to nadávají nechal koupit Mazdu. Tady jeden řídící nechtěl čekal půl roku na Superba, tak si nechal koupit Mazdu 6. Tu skvělou 2.2 skyactiv-d. Mělo to nějakých 170 tis km a foukalo těsnění pod hlavou. No dobrý. Stane se, i tak to stálo skoro 70 ta oprava. Teď to má 220 a rupnul řetěz na pohon olejového čerpadla. A co tak zjišťuju co s tím, tak prej to není nic neobvyklého už při 130 tisících. Cena opravy? Cokoliv nad 100tis Kč. Takže nějakých 40-50 za opravu vymačkané od hlavy po 400tis najetých je k zasmání.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Master »

Problem je spis v pomeru hodnoty auta a ceny opravy... Dat 30 tis. za opravu stroje v hodnote 1 mio nebo 100 tis. je pravda neco dost jineho... Realita je proste takova, ze dat do opravy casto polovinu ceny auta se lidem moc nechce. A vysvetlovani, ze si holt meli koupit jine auto v tu chvili moc neberou... (coz je svym zpusobem i pochopitelne). To samozrejme nic nerika o realne narocnosti opravy, ale spis o moznostech(ochote) ji zaplatit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

Ano, to bych všechno bral ale lidi si za to ve spoustě případů mohou sami, koupí vránu olítanou v německu firmou domrtě a pak se diví že s tím pořád něco je, navíc to neustle srovnvají s OI TDi která jim jezdila 20 let bez máknutí, to prostě nejde...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od jericho-3 »

Chápu, jak to zní a je to pořád dokola, nejde o špatnou konstrukci , ale o mnoho km. Ale má to jedno úskalí. protože za starou vránu se dá schovat vše. Všimněte si, co a které modely dnes ještě jezdí a co ne. Relevantní je pouze to, kdo si auto koupil nové a kolik najel..Osobně jsem nekritizoval dovoz, kde člověk neví, co má za sebou , ale je třeba si říci, kdy poprvé se stane, když je třeba např. vyměnit těsnění pod hlavou a co se poté ukáže u aut koupených u nás. s jasnými km.. Je to tak 250 -300 000km, podle toho kdo s tím jezdí, chrochtáci a pomatenci, kteří jezdí na spotřebu , hlavy vymlátí do těch 250 a z ostatního je šrot. Když taky zde čtu, že někdo s tímto motorem jezdil na "alternativní paliva " , tak jej považuji za duševně chorého. To že se prohne hlava a začne to podfukovat v kopcích a "mizí" voda je prostě problém konstrukce, to není počtem km a že se poté netočí vačka /po přebroušení/ když se dají na vačku nové lágry , je prostě fušeřina, za kterou nemůže mechán, který by samozřejmě rád dal novou hlavu. Ale nemůže, musí se to plácat a opětovně vložkovat a podle toho to vypadá. Kdo si pamatuje, jak zní PD v plné kondici a jak si krásně přede, je po opravě vždy zklamán. Je to žebrota. Už nechci opakovat svůj "boj" za realitu a pomlouvat PD , ale byla to slepá cesta, ale v té době ten motor dokázal srazit kouřivost jako máloco. Ale oprava je buď kvalitní anebo jen aby to jelo. Sám jsem z toho neměl dobrý pocit , ale jinak to nejde. Zákazník má vždy pravdu a ani se jim nedivím. Proto jsem se toho svého sám zbavil, ale nový majitel pořád jezdí..A platí....A o tom to v podstatě vždy je.. :doh:
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“