Sem trochu nasranej

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Jarda S. »

Ono PD není špatný systém, jen to provedení kulhá (hm) dát vstři do díry a zajistit jedním M6 šroubkem je prostě daný že se to vymlátí časem, dát tam "podkovu" a dva M8 šrouby tak věřim že to funguje spolehlivě
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Tomas6 »

Blbý je že si to kupují lidí co jezdí 5km do práce a 5 km zpět. Ty motory jsou dobré, to uložení je sice takové jaké je, ale znám hafo motorů, kdy v 400-500 tis km na hlavu, vačku nikdo nesáhl. Jenže ty auta najely ročně 40-50 tis v plném zápřahu. Já sám jsem měl bxe, kde jsem v 500 tis vyměnil gumičky, vačku a motor jezdil směle dál. Vše na long olej.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

Přesně PD systém není špatný a hlavně aby si někdo nemyslel že je to snad vynález VW, tento systém jezdil už dávno když ještě ladili ve Wolfsburgu rotačky, jen to prostě zmenšili a osekali na potřeby osobních aut
To že to najezdí půl milionu si podle mě konstruktéři nepředstavovali ani ve svých nejmokřejších snech... :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Tomas.cz »

A další věc, pro naší Evropu se poslední PD mohly nově registrovat do konce prosince 2010, od roku 2011 už byla Euro 5,
takže to máme minimálně 12let staré motory kde se obvykle na nějakou kloudnou údržbu u dalších majitelů dlabe.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Biimbo »

konstrukce PD nebo jemu podobné,vylepšené někdy k horšímu, někdy k lepšímu jezdila ve většině nákladních aut kolem přelomu tisíciletí a ty motory mají 15-25 let na krku a chodí slušně i teď i původním vstřikováním. Starý PDčkový Scanie, kdy to jezdilo třetinu úsporněji než všechna konkurence nebo všechno co přišlo potom, na to vzpomínají všichni. S nástupem CR do nákladních aut začala doba nekonečných výměn vstřikovačů a ptákovin kolem. Ať to byl dovoz z DE nebo auto z ČR. Na dvou MANech z DE co jsme přivezli v jednom roce, na jednom čerpadlo KO, na dalším vstřiky KO. Najeto 250 tis km za 3 roky. Na druhém 200tis za pět let.

U VW je to kompaktně narvaný do hlavy, pár blbostí nedořešených, poctivý longlife od prvních majitelů který dodržují doporučení výrobce a při troše štěstí jim v servisu olej nevymění a nechají 60tis km(chodili jsme do autorizáku na praxi a myslím že u firemních aut to není scifi ještě ani dnes) a radši ho mechanik prodá kámošovi ze vsi, nebo mu tam nalije něco co tam vůbec nepatří.

Co máme v rodině a měl jsem já, nebo jsem lidem sehnal PD bez DPF a tehdy ještě s rozumým nájezdem, kdy se záslepky podchytili preventivně včas než se něco načalo, tak s pravidelným servisem oleje jim to jezdí ještě dnes když mají 500tis a auto dřív dojede na korozi než že padne motor. Kromě gumiček na vstřikách motor původní. Nikdo ani neví co jsou to aditiva. Mít CR tak už by je čekala možná druhá komplet výměna palivovýho systému.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas 6, patrně se dějí i zázraky, takže blahopřeji. A velká právda je v tom, že jezdit s motorem svížně na dlouhé cesty je záruka vysokých nájezdů. Já prostě neměl štěstí na tato auta, ale nikdy nezapomenu na změnu, když po demontáži hlavy u PD , která byla plně K.O. vymlácená vodítka, všude vůle jako v JZD , ale majitel sehnal hlavu, kterou jsem osobně sundaval z motoru vonícího novotou z rozstřeleného auta kdy na tachu bylo 60000 km a po montáži na toho žebráka to byla pohádka...Majitel se usmíval a já nechtěl věřit, ..i když vím, že nové je nové. A dodnes jsem nepochopil ,/i když chápu snahu o úsporu místa/ jak si Němci lebedí v tom, upevnit v, hliníku těžký železný vstřik jedním šoubem s momentem menším než je šroub v hmoždince. Německé pojetí techniky ustoupilo od kvalitního dimenzování nejdůležitějších funkčních částí motoru k politice setin mm v interieru při lícování přístrojových desek apod. I MB u jeho CD zapomněl počítat . Asi nějaká chyba v matrixu , popřípadě mnoho ajťáků na metr čtvereční... (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Vici »

Tomas6 píše: 17 říj 2022, 09:30 Blbý je to že většina těch aut co se serou jsou po německém důchodci a mají na tachu 170 tis. A pak vznikají ty řeči že to neodjede ani 200 tis
Ono já bych místo toho pd všem co na to nadávají nechal koupit Mazdu. Tady jeden řídící nechtěl čekal půl roku na Superba, tak si nechal koupit Mazdu 6. Tu skvělou 2.2 skyactiv-d. Mělo to nějakých 170 tis km a foukalo těsnění pod hlavou. No dobrý. Stane se, i tak to stálo skoro 70 ta oprava. Teď to má 220 a rupnul řetěz na pohon olejového čerpadla. A co tak zjišťuju co s tím, tak prej to není nic neobvyklého už při 130 tisících. Cena opravy? Cokoliv nad 100tis Kč. Takže nějakých 40-50 za opravu vymačkané od hlavy po 400tis najetých je k zasmání.
CX5 skyactiv 2,2 2014 - najeto od nova 120tkm.. nízký tlak oleje... takže vršek off. a to se vyplatí (LOL)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Tomas6 »

Vici hlavně asi budou podfukovat vstřiky a tím je zakarbonovaný sací košík. Pak to prd maže a sjede se vačka. A jako bonus to ještě odserou turbíčka.
Ted jsem tu měl jednoho nešťastníka, chtěl si to taky koupit, bylo to auto z jedné firmy, ti s tím byli v Mazdě ve výkupu a tam ho s tím vyhodili, že to nechcou. Že být to benzín tak po tom hrábnou všema deseti, ale diesel ani omylem.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Vici »

jo, to je takový japonský skyactive technology zázrak že je ideál to poslat rovnou na likvidaci (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od roman1648 »

Tu Mazdu 2.2 nafta Skyaktiv jsme dělali tak půl roku zpátky, sežraný vačky, ty palce jsou široký tak 6mm, tak se ani není čemu divit,kupodivu ani nový nebyli drahý, asi dobře vědí proč (noteeth)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Sem trochu nasranej

Příspěvek od Tomas6 »

No co jsem já zjisťoval tak snad 20? A ty jejich super přestavovací vahadýlka, snad 6000 kus.... Zlatá vymačkaná hlava na pd.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“