Dobrý den,
Potřebuju akutně poradit prosím. Mám O2 facelift 1.6 MPI 75kW TMB (2011). Jsem v zahraničí a potřebuju odjed domů ale auto náhodně nestartuje. Někdy ani za studena někdy ani se zahřátým motorem. Po otočení klíčkem v zapalování auto točí ale nechytne. Po více pokusech nebo pár minutách nebo i hodinách auto nastartuje. Je to ale opravdu denní loterie jestli chytne nebo ne.
Diagnostika pochopitelně chybu nenašla a mechanici už neví co to může být. Prohlédli pojistky a kostry a vše ok.
Na autě byla výměna palivového čerpadla, palivový filtr (4 bar), svíčky, teplotní čidlo na motoru, nová baterie.
Mě už jen napadá třeba: Regulátor tlaku paliva, Relé, Zapalovací modul, Škrtící klapka? Opravdu dál netuším.
Setkal jsem s tím už někdo? Ví někdo co to může být na výměnu? Může mi prosím někdo poradit nějaké východisko?
Mnohokrát děkuji za odpovědi
O2 fl 1.6 MPI - nestartuje.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 fl 1.6 MPI - nestartuje.
Naposledy upravil(a) šulda dne 18 říj 2022, 10:36, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Zkusil bych to lanem, pokud to chytne na škub , je to něco mezi spínací střínkou -starterem a elektrikou. Jde o to, zda ŘJ má z čeho brát. A možná to dát do garáže, zhasnout a startovat ve tmě, zda to nebude vánoční stromeček..Ale jelikož je to obyč. benzin, tak zjistit, co mu chybí, zda palivo nebo jiskra..
nepropadat panice...
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Dává to jiskru, když to nechce chytit? Tím bych začal. Pokud ne, tak jdi po zapalovacim modulu. Závada se projevila z ničeho nic? Nebo po nějakém zásahu, opravě nebo údržbě?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Ano závada z ničeho nic. Tak nějak to mechanikovi zkusím přeložit aby pochopil že má zkusit každou svíčku nebo jestli to dává jiskru tedy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Zaměřil bych se na to čerpadlo, i když měněný....
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Prvně zkusit kolik ukazuje diagnostika otáček při startu jestli není mrtvý Hall
Pak měřit tlak paliva na liště a nakonec jestli hází jiskru.
Je potřeba aby někdo kdo má diag a ví co má diagnostikovat, v dobu kdy to nechce chytit hleděl do měřených hodnot co se děje nebo neděje. Takhle je to jen věštba z křišťálové koule.
Pak měřit tlak paliva na liště a nakonec jestli hází jiskru.
Je potřeba aby někdo kdo má diag a ví co má diagnostikovat, v dobu kdy to nechce chytit hleděl do měřených hodnot co se děje nebo neděje. Takhle je to jen věštba z křišťálové koule.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: O2 fl 1.6 MPI - NESTARTUJE !
Je to tak no, kámošovi v německu kleknulo 3C 2.0tdi , klasická závada mrtvej vstřik , dal mi mechanika na telefon a ten mi začal meldovat co je na tom autě všechno špatně, tak jsem mu vysvětlil ať vymění vstřik a nevymýšlí kraviny, když jsem pak chtěl ať mi v měřených hodnotách ukáže to nebo to, nevěděl co po něm chci a chybnou interpretací to určitě nebylo, v němčině si dost věřím