GO motor FSi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GO motor FSi
Ahoj chlapi ,moc dobrý kamarád mě přemluvil abych mu udělal motor na VW golf 5 2.0fsi .žere mu to olej (kroužky) ,malinko se ztrácí voda.moje otázka zní na co si dát u tohoto motoru pozor ?dělal jsem několik motoru ,ale FSi ne.Staci prekrouzkovat a nebo se musí vyhonovat válce ? Děkuji za každý info.
Re: GO motor FSi
Uvidíš jak to bude vypadat, válce bych jen přeprášil ruční honovačkou ve vrtačce a je to, písty pořádně vyškrabat drážky,nový kruhy Goetze nebo Kolbenschmidt,udělat hlavu vodítka gufera a spotřeba oleje bude o 90% lepší, dělám to běžně, hlavně tedy 1.6 a 1.4 ale ono je to stejné
Re: GO motor FSi
posles mi prosim odkaz jakou mas rucni honovacku? dekuji
Re: GO motor FSi
Kolik to.ma najeto? Já bych uvažoval jestli to nepřebrousit. Samozřejmě pokud jsou výbrusové písty. A nebo to alespoň přeměřit šupitem jestli to není vyběhané.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: GO motor FSi
Mám tohle :
https://www.mojedilna.cz/pripravek-na-h ... y-an020003
Jasně no, chce to vidět jak ty válce budou vypadat ale já třeba dělal Caddy 1.4 16v motor BCA měl najeto 350tis a válce v klidu...
https://www.mojedilna.cz/pripravek-na-h ... y-an020003
Jasně no, chce to vidět jak ty válce budou vypadat ale já třeba dělal Caddy 1.4 16v motor BCA měl najeto 350tis a válce v klidu...
Re: GO motor FSi
diky moc a jeste posledni dotazek , cim meris ty valce jestli jsou ok? ja kdyz jsem to delal tak jsem to vzdy meril slozite , ale spis bych potreboval co mi usnadni praci , chci to delat na urovni.dik
Re: GO motor FSi
Musel bys mít tříbodové měřidlo nebo dutinoměr ( šupito ) ale já bych to tak nedramatizoval, trochu to přeprášit honovačkou a nazdar
Výbrusový písty na to stejně už nejsou takže jiné řešení ani není, nechávat to vyvrtávat a vložkovat to je blbost to by vyšlo moc draho, navíc by musel motor ( blok ) ven z auta ven kliku a všechno, ruční honovačkou to uděláš na autě..
Výbrusový písty na to stejně už nejsou takže jiné řešení ani není, nechávat to vyvrtávat a vložkovat to je blbost to by vyšlo moc draho, navíc by musel motor ( blok ) ven z auta ven kliku a všechno, ruční honovačkou to uděláš na autě..
Re: GO motor FSi
ok moc ti dekuji , pokud se mu ztraci voda , da se poznat zda to je problem v hlave ,kdyz ji nemam kde natlakovat?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: GO motor FSi
to bych úplně neřešil, tlakovka bývá součástí repasu hlavy
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: GO motor FSi
Přesně hlavu si nech i otlakovat, nevím kolik se mu toho ztrácí, někdo řeší kraviny
Re: GO motor FSi
nevite kdo to v pardubickym kraji tlakuje? Nikdy jsem tlakovani neresil , vzdy se dali ventily, voditka, gufera a zabrousila se hlava. Ale toto radeji necham otlakovat.
Re: GO motor FSi
Tak kdo dělá hlavy by měl standartně umět i tlakovat
Hlavu odvez do Ahra motors a nech ji udělat komplet
Hlavu odvez do Ahra motors a nech ji udělat komplet
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: GO motor FSi
tak tak kdo dělá hlavy by měl umět vyřešit i tlakování bud sám nebo někde v kooperaci
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: GO motor FSi
ono dnes neni moc na lidi spolehnuti , ja u se bojim nekam neco davat a nebo posilat
Re: GO motor FSi
Nebo Bosch servis Rasošky, léty ověřená kvalita a spolehlivost...