Mazání Insignia A20DTH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mazání Insignia A20DTH
Kluci co se tam mění preventivně aby to nepřestalo mazat ? Našel jsem těsnění ELRING 576.580
Co to obnáší ? Kde to těsnění je ? Kámoš si to auto koupil a pořád to chce vyměnit ale nemám s tím zkušenost, nedělal jsem to...
díky
Co to obnáší ? Kde to těsnění je ? Kámoš si to auto koupil a pořád to chce vyměnit ale nemám s tím zkušenost, nedělal jsem to...
díky
Re: Mazání Insignia A20DTH
Sundat vanu, vyměnit těsnění, nandat vanu. Nic na tom není. Musí jít dolů výfuk, pravá poloosa, držák poloosy, ten je na té vaně. Dělal jsem to nedávno na astře, předpokládám že to bude stejný.
Udělat zavčasu, už jsem jeden hvízdlý motor na klice kvůli tomuto těsnění dělal. Pičovina za pár korun a škoda za 50 tis.
Udělat zavčasu, už jsem jeden hvízdlý motor na klice kvůli tomuto těsnění dělal. Pičovina za pár korun a škoda za 50 tis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Mazání Insignia A20DTH
Jo to chápu ale kde to těsnění je ?
Re: Mazání Insignia A20DTH
Mezi sacím košem a olejovým čerpadlem. Sací koš je našroubovaný ve vaně a jde s vanou dolů. Jak tu vanu sundáš tak to hned uvidíš. Je to nasazeno na sání olejového čerpadla. A jak zestaří, ztvrdne, tak to tudy tahá vzduch a nemaže to. Je to to co máš napsaný ten elring
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Mazání Insignia A20DTH
Jsaný ok díky za vysvětlení
Re: Mazání Insignia A20DTH
Ještě asi největší pakárna je tam se dvěma šroubky vany u setrváku. Je nutný mít hodně dlouhý torx tuším T30. Na sterváku jsou dva prolisy a je potřeba otáčet motorem po směru otáčení dokud prolis neumožní přístup k jednomu šroubu. Povolit a pootočit prolisem na druhý šroub. Hlavně neootočit motorem ani o milimetr zpátky.
Mezi vanou a setrvákem je fakt málo místa. Některé převodovky mají výřezy na přístup k těm šroubkům a některé ne. Buď se musí navrtat otvory nebo převodovku povolit od motoru a odtáhnout to od sebe. Stačí kousek.
Upřímně na poprvé je to dost pakárna, než zjistíš, kde ty šrouby vlastně jsou a jak se k nim dostat. Pak už to můžeš dělat běhěm chvilky.
Ještě si pokládej šrouby vany tak, jak tam jsou. Jsou různě dlouhé.
Mezi vanou a setrvákem je fakt málo místa. Některé převodovky mají výřezy na přístup k těm šroubkům a některé ne. Buď se musí navrtat otvory nebo převodovku povolit od motoru a odtáhnout to od sebe. Stačí kousek.
Upřímně na poprvé je to dost pakárna, než zjistíš, kde ty šrouby vlastně jsou a jak se k nim dostat. Pak už to můžeš dělat běhěm chvilky.
Ještě si pokládej šrouby vany tak, jak tam jsou. Jsou různě dlouhé.
Re: Mazání Insignia A20DTH
Holt motor Fiat no
Za odpoledne to bylo hotový i s rozvodama a pumpou, takže fakt v pohodě
díky
Za odpoledne to bylo hotový i s rozvodama a pumpou, takže fakt v pohodě
díky
Re: Mazání Insignia A20DTH
Nemáte někdo prosím utahovací momenty na kliku a ojnice? Dělám teď motor kde to jeden neuhlídal a chytilo se to na klice. Děkuji
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Mazání Insignia A20DTH
Ojniční ložiska 25Nm + 60°
Hlavní ložiska 25Nm + 100°
Hlavní ložiska 25Nm + 100°
Re: Mazání Insignia A20DTH
Případně kdybys potřeboval,, tak další hodnoty ke stažení
https://ulozto.cz/file/rzJcUqXH5LC1/ser ... 96Ml4mZTH=
https://ulozto.cz/file/rzJcUqXH5LC1/ser ... 96Ml4mZTH=