Mazání Insignia A20DTH

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od roman1648 »

Kluci co se tam mění preventivně aby to nepřestalo mazat ? Našel jsem těsnění ELRING 576.580
Co to obnáší ? Kde to těsnění je ? Kámoš si to auto koupil a pořád to chce vyměnit ale nemám s tím zkušenost, nedělal jsem to...
díky
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od Tomas6 »

Sundat vanu, vyměnit těsnění, nandat vanu. Nic na tom není. Musí jít dolů výfuk, pravá poloosa, držák poloosy, ten je na té vaně. Dělal jsem to nedávno na astře, předpokládám že to bude stejný.
Udělat zavčasu, už jsem jeden hvízdlý motor na klice kvůli tomuto těsnění dělal. Pičovina za pár korun a škoda za 50 tis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od roman1648 »

Jo to chápu ale kde to těsnění je ? (noteeth)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od Tomas6 »

Mezi sacím košem a olejovým čerpadlem. Sací koš je našroubovaný ve vaně a jde s vanou dolů. Jak tu vanu sundáš tak to hned uvidíš. Je to nasazeno na sání olejového čerpadla. A jak zestaří, ztvrdne, tak to tudy tahá vzduch a nemaže to. Je to to co máš napsaný ten elring
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od roman1648 »

Jsaný ok díky za vysvětlení ;)
JasonCZ
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 úno 2012, 11:31

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od JasonCZ »

Ještě asi největší pakárna je tam se dvěma šroubky vany u setrváku. Je nutný mít hodně dlouhý torx tuším T30. Na sterváku jsou dva prolisy a je potřeba otáčet motorem po směru otáčení dokud prolis neumožní přístup k jednomu šroubu. Povolit a pootočit prolisem na druhý šroub. Hlavně neootočit motorem ani o milimetr zpátky.
Mezi vanou a setrvákem je fakt málo místa. Některé převodovky mají výřezy na přístup k těm šroubkům a některé ne. Buď se musí navrtat otvory nebo převodovku povolit od motoru a odtáhnout to od sebe. Stačí kousek.
Upřímně na poprvé je to dost pakárna, než zjistíš, kde ty šrouby vlastně jsou a jak se k nim dostat. Pak už to můžeš dělat běhěm chvilky.
Ještě si pokládej šrouby vany tak, jak tam jsou. Jsou různě dlouhé.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od roman1648 »

Holt motor Fiat no (noteeth)
Za odpoledne to bylo hotový i s rozvodama a pumpou, takže fakt v pohodě
díky
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od Tomas6 »

Nemáte někdo prosím utahovací momenty na kliku a ojnice? Dělám teď motor kde to jeden neuhlídal a chytilo se to na klice. Děkuji
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
JasonCZ
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 úno 2012, 11:31

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od JasonCZ »

Ojniční ložiska 25Nm + 60°
Hlavní ložiska 25Nm + 100°
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od Tomas6 »

Děkuji
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
JasonCZ
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 úno 2012, 11:31

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od JasonCZ »

Případně kdybys potřeboval,, tak další hodnoty ke stažení
https://ulozto.cz/file/rzJcUqXH5LC1/ser ... 96Ml4mZTH=
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Mazání Insignia A20DTH

Příspěvek od Tomas6 »

Děkuji :thumbsup:
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Opel“