Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Audi a6 r.v. 2009 obsah 2.0TDI CR 125kw .Občas spadne do nouzáku a piše chybu P0088 systémový tlak příliš vysoká hodnota.Dal jsem nový regulátor tlaku na rail liště ale občas pořád nouzák,Startuje bez problému.
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Môže kecať aj snímač tlaku, skús pozrieť či nie je cez diag možnosť prizpôsobenia ak áno tak skús
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Snímač tlaku jsem vyměnil zatim jsem stím najel 90km a byl klid tak uvidim jestli to bude v pohodě.
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Ak po 9O km je pokoj tak to asi bolo tým
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
kdysi mi vyprávěl kamarád odborník na elektriku že vyměnil i tři čidla a stály za prd, vždy při podezření na čidlo dává i tlakoměr na 3000 atm,
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Tak závada opět zpět ja najel 100km a v pohodě zákaznik pak 5km a dvakrát nouzák a opět chyba P0088 vysoký tlak paliva
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Pokud to není senzorem tak jako krok č. 2 kabeláž, nic divného, bývá klidně nahnilá/uhnilá i na novějších autech...
Proměřit podle schématu a pod zátěží,prozvonit nestačí
Pokud nic nenajdeš, počítač motoru zlobí
P0088 - Fuel Rail/System Pressure: Too High
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
High pitched whining noise from engine when idling.
Possible Causes
Fault with the G247-Rail Fuel Pressure Sensor, wiring, connections, etc.
Fault with the N276-Fuel Pressure Regulator Valve, power, ground, connections, etc.
Fault with the N290- Fuel Metering Valve (If applicable)
Possible Solutions
Check the Advanced Measuring Values for Rail pressures
Check power supply at the N276-Fuel Pressure Regulator Valve/N290- Fuel Metering Valve
Check the G247-Rail Fuel Pressure Sensor
Proměřit podle schématu a pod zátěží,prozvonit nestačí
Pokud nic nenajdeš, počítač motoru zlobí
P0088 - Fuel Rail/System Pressure: Too High
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
High pitched whining noise from engine when idling.
Possible Causes
Fault with the G247-Rail Fuel Pressure Sensor, wiring, connections, etc.
Fault with the N276-Fuel Pressure Regulator Valve, power, ground, connections, etc.
Fault with the N290- Fuel Metering Valve (If applicable)
Possible Solutions
Check the Advanced Measuring Values for Rail pressures
Check power supply at the N276-Fuel Pressure Regulator Valve/N290- Fuel Metering Valve
Check the G247-Rail Fuel Pressure Sensor
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
roman1648 píše: ↑23 lis 2022, 12:35 Proměřit podle schématu a pod zátěží,prozvonit nestačí
ani to kolikrát nestačí, kokta 81 kW, snímač jehly, zátěž H4 55 W a svítila, až jsem začal hýbat s kabeláží žárovka začala blikat, problém přímo v konektoru co se napojuje na kabel vstřiku, prasklina zelenina, to jsem ze zoufalosti rozřezal celý svazek až po řj motoru, to je tam drát jak koaxiál,
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Tak to poteší, 100 km v pohode a... dôverne poznám tieto situácie
Urobil si základné nastavenie/adaptácie? Vymenené diely sú OE? Kabeláž moc nepredpokladám tam by skôr boli závady typu skrat na plus/kostru, nedôveryhodný signál atď ale v každom prípade pozri. Alebo ešte môže byť taká vec že ti pláva kostra alebo referenčné napätie ale to bude problém zmerať ak sa závada prejaví len občas. Prípadne ak by sa chyba začala znova opakovať zameraj sa na freeze frame či tam nebude nejaký súvis. Ak to ešte máš poruke daj výpis aká je to ECU a číslo softu + či to nie čipnuté + či nenatankoval zákazník nejaké sračky s ktorými si celý systém nevie dať rady, aj to som už pri podobnom probléme zažil. Inak ma nič iné nenapadá.
Urobil si základné nastavenie/adaptácie? Vymenené diely sú OE? Kabeláž moc nepredpokladám tam by skôr boli závady typu skrat na plus/kostru, nedôveryhodný signál atď ale v každom prípade pozri. Alebo ešte môže byť taká vec že ti pláva kostra alebo referenčné napätie ale to bude problém zmerať ak sa závada prejaví len občas. Prípadne ak by sa chyba začala znova opakovať zameraj sa na freeze frame či tam nebude nejaký súvis. Ak to ešte máš poruke daj výpis aká je to ECU a číslo softu + či to nie čipnuté + či nenatankoval zákazník nejaké sračky s ktorými si celý systém nevie dať rady, aj to som už pri podobnom probléme zažil. Inak ma nič iné nenapadá.
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Tak dnes jsem se k tomu dostal auto píše už nízký i vysoký tlak P0087,P0088.Zmeril jsem podávací tlak z nádrže ten je 5bar.V live dátech jde vidět jak tlak hodně litá.Vytahl jsem ventil na čerpadle to je čistě a bez pilin jen ten ventil značky Vemo mě děsí co tam kdysi někdo už dával.Zkusim dát od Bosche nebo orig.a uvidím
- Přílohy
-
- IMG_20221209_100743.jpg (3.85 MiB) Zobrazeno 1115 x
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
No, to může být klidně, tuhle měl kdosi nový ventil Topran a nefungovalo to vůbec,dal se starší origo a šlapalo to...
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
karter píše: ↑09 pro 2022, 10:45 IMG_20221209_101955.jpgTak dnes jsem se k tomu dostal auto píše už nízký i vysoký tlak P0087,P0088.Zmeril jsem podávací tlak z nádrže ten je 5bar.V live dátech jde vidět jak tlak hodně litá.Vytahl jsem ventil na čerpadle to je čistě a bez pilin jen ten ventil značky Vemo mě děsí co tam kdysi někdo už dával.Zkusim dát od Bosche nebo orig.a uvidím
Ako čo tu špekulujeme veď 5 bar na podavacom čerpadle?? Veď to je masaker pre CR
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
A jaký by tedy měl být tlak na podávacím čerpadle z nádrže do filtru ?
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
Neviem ako si to meral ale ak si to meral v zapojenej sústave že palivo kolovalo a bolo tam päť barov Tak to je neprípustné pre čerpadlo a pre ventil riadiaci prietok na vysokotlakovom čerpadle. Sprvna hodnota je 0.4 az 0.9 bar ak si napojil merak priamo na výstup z čerpadla podávacieho toto meranie ti neprinesie absolútne žiadny výsledok.
Re: Audi A6 2.0tdi CR vysoký tlak paliva
měřák jsem zapojil před palivový filtr a nastartoval při běžicím motoru je tam ten tlak těch 5 bar.