Zdravím pánové, mám jeden dotaz ohledně předního stabilizátoru použitého na Golfu nebo Octávii.
Vím že Octávia RS má uchycení stabilizátoru pomocí tyčky stabilizátoru přímo k tlumiči, ale G4 a většina Octávií má stabilizátor přichycen pomocí kosti k přednímu rameni a moje otázka zní, jsou tyto stabilizátory, kromě průměrů, jinak tvarované?
Tedy mohu použít stejný stabilizátor k uchycení k rameni nebo k tlumiči?
Díky.
Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Stabik pro tycky na tlumic ma mensi prumer( vetsinou 19mm) a je kolem ramene pod poloosou, tudiz muzes s vyskou dost dolu. Stabik s tyckama do ramen je kolem ramene nad poloosou. Prumery 19, 21 a 23mm.
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Možná blbě, ale zpetám se, když stabík s uchycením do ramene otočím, čímž bude veden pod poloosou, mohu teoreticky použít uchycení k tlumiči?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Ten nepůjde otočit. U nápravnice je průhyb. Alá RS stabík koupíš i 23, z R32.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Já mám právě stabilizátory Eibach a řeším přední ramena z Audi který jsou litý a né svařený plech, ale tam je právě uchycení stabíku do tlumiče, proto se ptám.
Byl bych raději kdybych stabík znovu kupovat nemusel. Asi si tedy odpustím ty pevnější ramena. Má je i zmíněný Golf R32.
Byl bych raději kdybych stabík znovu kupovat nemusel. Asi si tedy odpustím ty pevnější ramena. Má je i zmíněný Golf R32.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Litinovy ramena z tt jsem mel tenkrat na ofci. Sezen si ramena s nalitkama, vyvrtas diry, udelas zavity a pouzijes puvodni stabik s uchycenim do ramene. Je to vyzkouseny a funguje to i se snizenym podvozkem
Jo a pozor, litinovy ramena vyzadujou i tehlici z tt, ta je taky jina. U snizenyho auta mas pak poloosu temer rovne, takze neodchazej vnitrni manzety na poloosach z duvodu snizeni. Spodni cepy jsoi taky jiny. Ja jsem mel i silny tycky rizeni na 15 klic a k tomu i jiny cepy rizeni, co jsou na tt. Ty jdou pouzit puvodni, jen se prohodi cep rizeni pravej za levej, nybrz matka cepu je u tehle tehlice nahore a ne dole, takze neni pak ani problem s geometrii(tycky uz nejsou vyhnuty nahoru, jako na seriove tehlici)
Jo a pozor, litinovy ramena vyzadujou i tehlici z tt, ta je taky jina. U snizenyho auta mas pak poloosu temer rovne, takze neodchazej vnitrni manzety na poloosach z duvodu snizeni. Spodni cepy jsoi taky jiny. Ja jsem mel i silny tycky rizeni na 15 klic a k tomu i jiny cepy rizeni, co jsou na tt. Ty jdou pouzit puvodni, jen se prohodi cep rizeni pravej za levej, nybrz matka cepu je u tehle tehlice nahore a ne dole, takze neni pak ani problem s geometrii(tycky uz nejsou vyhnuty nahoru, jako na seriove tehlici)
Re: Přední stabilizátor Octávia 1/Golf 4 - rozdíly.
Díky za info.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi