zdar hoši,
nemáte někdo zušenost s tímhle vehiklem- teklo řízení komínkem, jako to umělo už na berlingách, xsarách... majitel si dodal jiné repasované a přišlo s komínkem natočeným do jiné polohy- když jsem vyndával staré, měl jsem zajištěnou příčku volantu vodorovně a teď, abych nasadil řízení na sloupek, tak s ním musím o skoro půl kola otočit. Tzn., že bude příčka volantu při jízdě rovně hoodně nakřivo a bojím se, že jí nesrovnám o tolik geometrií. Sundal jsem cvičně airbag, jestli by šel volant i s kroužkem na ESP přesadit, jako to šlo právě třeba u berling a ouha, volant i snímač polohy volantu má jen jednu polohu na hřídeli. Takže jedinné co mne napadá je z nově repasovaného řízení, které je barvou od repasáka zaplombované, aby se do něj nikdo nešťoural, sundat komínek a natočit ho do pozice v jaké jsem vyndal staré řízení... Nebo je lepší nápad
řízení citroen c5 2011
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: řízení citroen c5 2011
Neviem, možno niekto dá lepšiu radu, ale ja by som sa toho nechytal hlavne ak tam je záruka. Nech si to zákazník rieši sám aj keď chápem že chceš pomôcť alebo nechceš aby ti auto zavadzalo na dielni. Hocikdo iný, kúrenár, murár, inštalatér sa na teba vy... ak niečo kúpiš sám a nepasuje to, ani sa s tebou nebavia, objednajú čo sa im hodí a nakoniec všetko veselo vycáluješ.
Re: řízení citroen c5 2011
Přesně tak, zákazník si dodal sám - uteč od toho a nepřidělávej si problémy
Toto dělal kolega na Volvu S80, pak se do toho tak dokonale zamotal že už nevěděl kde jaká poloha, volant nakřivo,samozřejmě to hlásí chyby ESP,ABS a já nevím co
Tyto jakože repasy jsou opravdu skvělá věc, jak přijít o nervy
Toto dělal kolega na Volvu S80, pak se do toho tak dokonale zamotal že už nevěděl kde jaká poloha, volant nakřivo,samozřejmě to hlásí chyby ESP,ABS a já nevím co
Tyto jakože repasy jsou opravdu skvělá věc, jak přijít o nervy