Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto neštartu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto neštartu
Dobrý deň prajem.
Pred týždňom som kúpil VW Passat B7 2.0TDI CR 103kw r.v2011, mamuálna prevodovka, cca 255 000km.
Auto som kupoval od známeho.
V deň kúpy som do auta natankoval plnú nádrž nafty, zaplatil dialničné poplatky, poistku a došiel som do Rakúska do práce cca 650km. Po ceste som s autom zastavil cca 5x, vždy bez problému naštartovalo.
Večer ak som dorazail do práce, tak som po cca hodine ešte chcel naštartovať auto a odísť do obchodu. Po vložení kľúčika do spínačky do druhej polohy sa mi objavili hlášky že je Závada na ESP a Elektronickej ručnej brzde, ďalej blikala kontrolka tlaku v pneumatike. Po úplnom stlačení kľúčika a vytlačení spojkového pedálu bolo počuť len akési relátko akokeby pod kapotou, ale štartér nepočuť vôbec že by mal snahu sa pohnúť. Auto som potom ešte rovnakým spôsobom chcel naštartovať pár krát a však vždy s podobným koncom.
Na druhý deň ráno som to skúšal opäť, avšak neúspešne.
S kolegami sme skúsili napojiť štartovacie káble z batérie druhého auta ale neuspeli sme. Moju batériu som už asi 3x vybral a nabil na pomalom nabíjaní.
Kontrolky pod kapotou vedľa batérie som všetky vizuálne skontroloval, vyzerajú byť Ok. Vybral som vzduchový filter, a skúšal som poklepať po štartéri, nepomohlo. Cez plusko autobatérie som napojil kablil priamo na tenky kabel ktory ide na štartér, štartérom točilo pár sekúnd ale auto nenaštartovalo tak som ho netrápil ďalej.
Odmontoval som stierače, plasty pod čelným sklom, vybral som Riadiacu jednotku, po vizuálnej stránke vyzerá byť Ok, kontakty pri kábloch suché. Riadiacu jednotku som asi hodinu sušil z rozumnej vzdialenosti fénom aby som ju nepoškodil a vrátil späť, samozrejme batéria bola celý čas kým som manipuloval s RJ odpojená.
Nepomohlo. Včera som skúsil prehodiť do auta druhú batériu zo služobného Transporteru T5, ten istý scenár.
Niekto mi poradil, že mám odmontovať plast nad nohami vodiča pri pedáloch pri stredovom paneli a tam odpojiť nejaký kabel s červenou koncovkou a zapojiť ho naspäť, vyskúšané, nepomohlo. Včera som kúpil multimeter a premeriaval poistky vedľa batérie, mali by byť v poriadku. Relátka, ktoré sú pod volantom v aute pod tou malou skrinkou som povyťahoval a vrátil na miesto či niesu pohnuté. Bol tu jeden Maďar s Diagnostikou, s ktorou si svoje autá kontroluje a následne ich opravuje, auto ani nekomunikovalo s jeho diagnostikou.
Zatiaľ nič nepomohlo, problém stále pretrváva, auto stojí v Rakúsku.
Odťah domov by ma vyšiel 650€ + aj to veľmi kamarátsky. Rakúske servisy ma oberú aj o slipy. Za Českými hranicami ma vedia zobrať najskôr po Novom Roku.
Od bývalého majiteľa auta mám info, že na aute bola opravovaná kabeláž, ktorá sa nachádza tesne pod a za autobatériou, a ide na riadiacu jednotku. Bolo to pred cca pol rokom. Je vidno, že s kablami bolo už manipulované, keďže je tam nová čierna páska natiahnutá. Vtedy auto údajne občas nenaštartovalo a písalo podobné chyby, auto zobrali do miestneho servisu a tam káble pomenili a auto vraj šlo odvtedy bez problému. Myslíte, že by zas mohol byť podobný problém?
Kde by som ešte mohol pátrať po chybe?
Ak máte niekto podobnú skúsenosť a nejako sa Vám to svojpomocne podarilo opraviť alebo aspoň zistiť závadu tak skúste prosím poradiť.Ak auto potrebuje odťah tak ho proste odtiahnem ale cena odťahu môže byť vyššia ako samotná cena opravy.
Bývalý majiteľ nemá žiadnu iniciatívu mi vo veci pomáhať, je mu ľúto že sa to stalo ale to je tak všetko. Stalo sa to v deň kúpy, myslím, že mi nezatajil nič o čol by vedel, bola to zrejme nešťastná náhoda a mne sa handrkovať ani nechce.
Nemohlo by to byť proste niektoré mrtve relátko, poistka, nejaký kontakt narušený alebo to vidíte na mrtvu RJ, alebo niečo uplne iné?
Proste chcem aby auto fungovalo ako má ale zatiaľ si neviem rady. Spravil som zatiaľ všetko, čo bolo v mojich silách.
Ďakujem pekne. Pekný deň prajem.
Pred týždňom som kúpil VW Passat B7 2.0TDI CR 103kw r.v2011, mamuálna prevodovka, cca 255 000km.
Auto som kupoval od známeho.
V deň kúpy som do auta natankoval plnú nádrž nafty, zaplatil dialničné poplatky, poistku a došiel som do Rakúska do práce cca 650km. Po ceste som s autom zastavil cca 5x, vždy bez problému naštartovalo.
Večer ak som dorazail do práce, tak som po cca hodine ešte chcel naštartovať auto a odísť do obchodu. Po vložení kľúčika do spínačky do druhej polohy sa mi objavili hlášky že je Závada na ESP a Elektronickej ručnej brzde, ďalej blikala kontrolka tlaku v pneumatike. Po úplnom stlačení kľúčika a vytlačení spojkového pedálu bolo počuť len akési relátko akokeby pod kapotou, ale štartér nepočuť vôbec že by mal snahu sa pohnúť. Auto som potom ešte rovnakým spôsobom chcel naštartovať pár krát a však vždy s podobným koncom.
Na druhý deň ráno som to skúšal opäť, avšak neúspešne.
S kolegami sme skúsili napojiť štartovacie káble z batérie druhého auta ale neuspeli sme. Moju batériu som už asi 3x vybral a nabil na pomalom nabíjaní.
Kontrolky pod kapotou vedľa batérie som všetky vizuálne skontroloval, vyzerajú byť Ok. Vybral som vzduchový filter, a skúšal som poklepať po štartéri, nepomohlo. Cez plusko autobatérie som napojil kablil priamo na tenky kabel ktory ide na štartér, štartérom točilo pár sekúnd ale auto nenaštartovalo tak som ho netrápil ďalej.
Odmontoval som stierače, plasty pod čelným sklom, vybral som Riadiacu jednotku, po vizuálnej stránke vyzerá byť Ok, kontakty pri kábloch suché. Riadiacu jednotku som asi hodinu sušil z rozumnej vzdialenosti fénom aby som ju nepoškodil a vrátil späť, samozrejme batéria bola celý čas kým som manipuloval s RJ odpojená.
Nepomohlo. Včera som skúsil prehodiť do auta druhú batériu zo služobného Transporteru T5, ten istý scenár.
Niekto mi poradil, že mám odmontovať plast nad nohami vodiča pri pedáloch pri stredovom paneli a tam odpojiť nejaký kabel s červenou koncovkou a zapojiť ho naspäť, vyskúšané, nepomohlo. Včera som kúpil multimeter a premeriaval poistky vedľa batérie, mali by byť v poriadku. Relátka, ktoré sú pod volantom v aute pod tou malou skrinkou som povyťahoval a vrátil na miesto či niesu pohnuté. Bol tu jeden Maďar s Diagnostikou, s ktorou si svoje autá kontroluje a následne ich opravuje, auto ani nekomunikovalo s jeho diagnostikou.
Zatiaľ nič nepomohlo, problém stále pretrváva, auto stojí v Rakúsku.
Odťah domov by ma vyšiel 650€ + aj to veľmi kamarátsky. Rakúske servisy ma oberú aj o slipy. Za Českými hranicami ma vedia zobrať najskôr po Novom Roku.
Od bývalého majiteľa auta mám info, že na aute bola opravovaná kabeláž, ktorá sa nachádza tesne pod a za autobatériou, a ide na riadiacu jednotku. Bolo to pred cca pol rokom. Je vidno, že s kablami bolo už manipulované, keďže je tam nová čierna páska natiahnutá. Vtedy auto údajne občas nenaštartovalo a písalo podobné chyby, auto zobrali do miestneho servisu a tam káble pomenili a auto vraj šlo odvtedy bez problému. Myslíte, že by zas mohol byť podobný problém?
Kde by som ešte mohol pátrať po chybe?
Ak máte niekto podobnú skúsenosť a nejako sa Vám to svojpomocne podarilo opraviť alebo aspoň zistiť závadu tak skúste prosím poradiť.Ak auto potrebuje odťah tak ho proste odtiahnem ale cena odťahu môže byť vyššia ako samotná cena opravy.
Bývalý majiteľ nemá žiadnu iniciatívu mi vo veci pomáhať, je mu ľúto že sa to stalo ale to je tak všetko. Stalo sa to v deň kúpy, myslím, že mi nezatajil nič o čol by vedel, bola to zrejme nešťastná náhoda a mne sa handrkovať ani nechce.
Nemohlo by to byť proste niektoré mrtve relátko, poistka, nejaký kontakt narušený alebo to vidíte na mrtvu RJ, alebo niečo uplne iné?
Proste chcem aby auto fungovalo ako má ale zatiaľ si neviem rady. Spravil som zatiaľ všetko, čo bolo v mojich silách.
Ďakujem pekne. Pekný deň prajem.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Ešte som zabudol dopísať. Mám 2ks kľúčov, oba som skúšal, v jednej som vymenil baterku lebo bola už slabšia.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Premeraj tieto + a - v OBD2 a na riadiacej jednotke motora.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Dobrý deň. Multimeter síce mám, ale Vašej odpovedi nerozumiem úplne. Vedel by ste mi to prosím konkretizovať? Niesom elektrikár a tomuto grafu nerozumiem. Ďakujem pekne.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
V OBD2 treba premerať, či je kostra na pinoch 4 a 5, napätie na pine 16. Na RJ motora kostra na pine 1 a plus pozrieť na pinoch 5 a 87.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Tak dnes tu bol chlapík s diagnostikou.
Napichli sme auto a vybehli mu tieto závady.
Väčšinu sa mu podarilo vymazať, ale tieto, ktoré ostali červené sú aktuálne.
Auto sa správa rovnako.
V polohe štartovania s kľúčikom počuť pukanie akokeby relátka s oblasti riadiacej jednotky pod čelným sklom.
Vie niekto poradiť čo by mohol byť zádrhel?
Ďakujem.
Napichli sme auto a vybehli mu tieto závady.
Väčšinu sa mu podarilo vymazať, ale tieto, ktoré ostali červené sú aktuálne.
Auto sa správa rovnako.
V polohe štartovania s kľúčikom počuť pukanie akokeby relátka s oblasti riadiacej jednotky pod čelným sklom.
Vie niekto poradiť čo by mohol byť zádrhel?
Ďakujem.
- Přílohy
-
- 25FBC4F9-BE54-45D6-B56E-E3786AF72056.jpeg (1008.62 KiB) Zobrazeno 916 x
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Ďalšia strana.
- Přílohy
-
- 0E8DB13E-2EDB-4A6A-B543-3B6A005D97FC.jpeg (1.9 MiB) Zobrazeno 916 x
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Chybovy kod.
- Přílohy
-
- BD1CD89C-BD9D-46B9-8DD5-67E465F0B562.jpeg (2.38 MiB) Zobrazeno 916 x
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Nie som odborník, no podľa mňa pokiaľ neprídeš na príčinu, pre ktorú nekomunikuje riadiaca jednotka - viď "engine control module no signal...", je zbytočné mazať nejaké chyby...
Môže byť niekede predratý/zlomený drôt, zlý spoj v zoxidovanom konektore - aj vadná riadiačka, neviem.
Môže byť niekede predratý/zlomený drôt, zlý spoj v zoxidovanom konektore - aj vadná riadiačka, neviem.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Nemá to dorábaný tajný vypínač, alebo alarm s blokovaním štartu?
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Chyba 1314 je napájení jednotky takže kabeláž nebo počítač
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
Dobrý deň.
Auto som dal odtiahnuť domov z Rakúska na Slovensko. Závada bola v jednom relátku v poistkovej skrini vedľa batérie.
Auto som dal odtiahnuť domov z Rakúska na Slovensko. Závada bola v jednom relátku v poistkovej skrini vedľa batérie.
Re: Volkswagen Passat B7 2.0TDI CR 103KW. Po zastrčení kľúčika sa kontrolky rozsvietia, avšak štartér netočí, auto nešta
to fakt by nebolo lacnejsie nechat opravit v rakusku? Ale prajem aby to bola posledna porucha na ceste
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431