FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Ahoj kluci. Před dvěma lety jsem koupil F1 HTP kombi a jedna z prvních věcí, co jsem dělal, že tekly prasátka...takže obě prasátka nové ATE. Rovnou jsem vyměnil pakny (Starline)...a byla pohoda...letos v létě mi pravá zadní brzda začla jakoby železně skřípat (zvuk jako když by byla sjetá destička třeba - železo na železo při brzdění), sundal jsem buben a zdálo se vše ok...vyfoukal jsem prach vzduchem a pakny i buben očistil brakecleanerem....poskládal a chvilku dobrý...a po čase mi strašně ta brzda začala lepit, resp viset....zatáhnu brzdu, auto chvilku stojí a rozjezd je zadek přidřepnout, nebo houpačka a pak rána a odskočí...co se tam dojebalo?
- Přílohy
-
- 1670221154338.jpg (268.23 KiB) Zobrazeno 2314 x
-
- 1670221154329.jpg (269.41 KiB) Zobrazeno 2314 x
-
- 1670221154314.jpg (266.37 KiB) Zobrazeno 2314 x
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Jak jsou na tom lanovody RB? Pokud to nedělá po běžném provozním brzdění, tak hledej chybu v chodu RB.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Většinou zatuhne to táhlo ( páka ) ruční brzdy na zadní pakně, celkem běžný jev u těchto aut i po poměrně krátké době po výměně
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Já když to vidím..... všechno nové i štíty
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Na lanovod netipujete nikdo? maka 123 - já bych potřeboval celé nové auto
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Štíty jsou drahé ale tady je to silný materiál tak se dají zachráni, demontovat, opískovat, nastříkat základem a barvou a máš to napořád už..
Důležité jsou ty plastíky (opěrky) po kterých pakny chodí, většinou jsou vydřené,pakna padne za hranu a zůstane viset, ty určitě dát nové, číslo dílu 6N0609589 ( asi 150 korun stojí 12ks Quick Brake č. 6858K )
Když to bude rozebrané, samo zkusit lanka jestli chodí volně,nemají KO prachovky nebo nejsou někde nafouklé, to pak určitě vyměnit, vše rozebrat,rozhýbat,namazat,složit, nastavit a musí to být cajk
Důležité jsou ty plastíky (opěrky) po kterých pakny chodí, většinou jsou vydřené,pakna padne za hranu a zůstane viset, ty určitě dát nové, číslo dílu 6N0609589 ( asi 150 korun stojí 12ks Quick Brake č. 6858K )
Když to bude rozebrané, samo zkusit lanka jestli chodí volně,nemají KO prachovky nebo nejsou někde nafouklé, to pak určitě vyměnit, vše rozebrat,rozhýbat,namazat,složit, nastavit a musí to být cajk
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Příští týden to rozeberu a vše omrknu. pak napíšu. díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
kdysi jsem se taky trápil s touto brzdou, téměř vše skoro nové a brzda věčně brzdila, někdy hned někdy po 30 km, všechno jsem rozebral a nic, nakonec jsem zjistil samostav, prostě padal dole až brzda brzdila furt nebo záhadně, natáhl jsem trochu pružinu samostavu a OK, stalo se mi to jen jednou v životě jestli ta pružina měla velkou sílu nevím, každopádně fábka přijede jednou za dva roky na olej, + žárovka a ok majitel o tom nemluví,
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
To ale nebude tenhle pripad....to ffakt pravidelne zustane viset po zatazeni rucky resp povoleni...pokud stoji dele jak cca 15 min....asi ta packa....nebo mozna lanovod....uvidime. dam vedet
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Na 80% nechodí páka ručnej brzdy na zadnej pakni ako písal Roman, 20% dávam bowdenu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
já osobně vemu švajc, prohřeju ten nýtek, prsknu multisprej a páka chodí zlehka
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
Jo ty seskládaný kity jsou super a za 1500 je to cajk, to jsem myslel že tady stojí víc
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
To jako vážně????? On to nafotil a neví proč se zadrhává ?
Když už tu sem, nechci zakládat nový téma, proto se zeptám zde.
Manželce začala zlobit její fobia 1...16v 55kw. Spojka škubavý rozjezd - musí se s ní hodně opatrně, aby auto neskákalo jak škoda 120 s rozladěným karburátorem. Dále, když se přeřazuje tak to škube jak cip, musí se opravdu dlouho stát na spojce, pomáhat tomu plynem, aby to autem nehodilo jak náraz do stromu. Nejvíc to dělá na 1. a 5. převodový stupeň (95%problémů), což by mohla být jasná indicie pro někoho, kdo se s tím již v minulosti setkal. Trojka je v pohodě, dvojka je trochu vylítaná z provozu (jako u každého ojetého auta s nízkým výkonem. Např. u VR6 je vylítaná až 4. rychlost )
Čtyřka jde řadit ze všech rychlostí jako jediná normálně. A se zpátečkou jsou občas (po divočejší jízdě) problémy jí tam druhý den ráno vůbec napoprvé dostat.
Co by to mohlo podle Vás být ?
Spojka řadí jinak pěkně, jen je prostě problém se rozjet netrhaně, a sesynchronizovat pohyby po přeřazení na jinou rychlost.
Podle mě buď táhla řazení (když to dělá jen při určitých rychlostních stupních), nebo potom může bejt prasklá pružina na přítlačném talíři?
Nemůže být třeba KO setrvačník ? že už ty výkyvy a síly vzniklé při přeřazení není schopný korigovat ?
Na závěr to může být i počátek konce těchto nepříliš kvalitně provedených převodovek..ale má rok 2008, tam už by ve všech případech měly být trhací nýty nahrazené pevnostními šrouby ??
A nebo takhle tupci z koncerna uvažovali jen u převodovek pro motory 1.6 16V 77kw ?
Dík za jakýkoliv tip či postřeh z praxe! Inženýři z google company netoleruji
Když už tu sem, nechci zakládat nový téma, proto se zeptám zde.
Manželce začala zlobit její fobia 1...16v 55kw. Spojka škubavý rozjezd - musí se s ní hodně opatrně, aby auto neskákalo jak škoda 120 s rozladěným karburátorem. Dále, když se přeřazuje tak to škube jak cip, musí se opravdu dlouho stát na spojce, pomáhat tomu plynem, aby to autem nehodilo jak náraz do stromu. Nejvíc to dělá na 1. a 5. převodový stupeň (95%problémů), což by mohla být jasná indicie pro někoho, kdo se s tím již v minulosti setkal. Trojka je v pohodě, dvojka je trochu vylítaná z provozu (jako u každého ojetého auta s nízkým výkonem. Např. u VR6 je vylítaná až 4. rychlost )
Čtyřka jde řadit ze všech rychlostí jako jediná normálně. A se zpátečkou jsou občas (po divočejší jízdě) problémy jí tam druhý den ráno vůbec napoprvé dostat.
Co by to mohlo podle Vás být ?
Spojka řadí jinak pěkně, jen je prostě problém se rozjet netrhaně, a sesynchronizovat pohyby po přeřazení na jinou rychlost.
Podle mě buď táhla řazení (když to dělá jen při určitých rychlostních stupních), nebo potom může bejt prasklá pružina na přítlačném talíři?
Nemůže být třeba KO setrvačník ? že už ty výkyvy a síly vzniklé při přeřazení není schopný korigovat ?
Na závěr to může být i počátek konce těchto nepříliš kvalitně provedených převodovek..ale má rok 2008, tam už by ve všech případech měly být trhací nýty nahrazené pevnostními šrouby ??
A nebo takhle tupci z koncerna uvažovali jen u převodovek pro motory 1.6 16V 77kw ?
Dík za jakýkoliv tip či postřeh z praxe! Inženýři z google company netoleruji
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: FAbia 1 zůstává viset pravá zadní brzda - bubnová
No,převodovku ven a na spojku juknout. Co jiného.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené