Zapojení alternátoru Opel Astra H 1.3CDTi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Zapojení alternátoru Opel Astra H 1.3CDTi

Příspěvek od Tomas.cz »

Neznáte někdo zapojení alternátoru na Astru H 1.3CDTi 66kw, kód motoru Z13DTH?
Alternátor ve voze je v originále Denso, neřeším svorku B+, ale D+ a DFM. Koukám na fotku altíku Denso a nejsem si jist, jestli svorka DFM je vyvedena, ale v kabeláži k altíku ve voze jsou kromě tlustého B+ dva tenké kablíky.
K věci, altík přestal dobíjet, původní regulátor byl nahrazen jiným a předělána kabeláž, místa očka pod matičky na konektor. No výsledek je že auto nedobíjí, kontrolka dobíjení po startu byť je kabeláž odpojena zhasne apod.
Nevěděl by někdo, který z dvou kablíků je D+, případně jak u Opela proměřit tenhle okruh jestli je vše ok?
Díky
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 28 pro 2022, 12:18, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Zapojení alternátoru Opel Astra H 1.3CDTi

Příspěvek od ROMEK »

Tome nedokazes mi nejak cvaknut fotakem stitek alternatoru?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Zapojení alternátoru Opel Astra H 1.3CDTi

Příspěvek od Tomas.cz »

Romku díky, ale majitel si to nakonec pořešil sám, očka uštípali, naletovali kablík z vrakoviště s konektorem + starší altík a bylo.
Odpovědět

Zpět na „Opel“