96kW q AVF 2004 netahne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Bydliště: Brno

96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od cedan »

Zdravim pratele, drive nez zacnu tak ano pouzil jsem tlacitko hledat a prosel nekolik stranek nicmene muj problem zadna z nich neresila byt se muze zdat ze je tu toho mraky.
Resim na svem aute ztratu vykonu jiz delsi dobu. Nejdrive jsem nechal dekarbonizovat motor pruplachovym pripravkem BG Do nafty pridavam VIF a taky jsem tam narval BG. Zmeril jsem hodnoty tlaku ve valcich a nameril vse kolem 25Bar +/- 0.5Bar . Po 5000km jsem opet nechal premerit tlaky v motoru a mel jsem vsechny hodnoty do + min o 1Bar. Dalsi mereni jsem chtel udelat pri 10.000km ale vzhledem k me prac vytizenosti jsem to nestihl udelat. Po 12000 jsem se rozhodl opet zmerit hodnoty a zaroven vymenit i pistni krouzky. S vymenou krouzku jsem nechal otlakovat hlavu a na hlave vsechno udelat jak se slusi a patri. Po seskladani a nastaveni me auto ztratilo snad jeste vice z vykonu a zvedla se spotreba. Po diagnostice jsem jeste jednou prenastavil vacku na hodnotu +1.1 - +1.7°. Puvodni hodnota byla -0.6° Spotreba na volnobeh pri zahratem vozidle spadla na hodnotu 0.7l/h. Vstriky mam nastavene na doraz a 180° zpet. Spotreba tim lehce klesla ale auto porad nema dostattecny tah na vyssich stupnich 5 a 6. S velmi lehkou nohou pri jizde na spotrebu jsem ted na prumeru 7.7l (80-100kmh) a na dalnici 8.5l pri 130kmh. Co me na tom vsem zarazi ze motor nehlasi zadnou chybu podle ktere bych se mohl chytit. Bohuzel se me nepodarilo stahnout log ktery je zde uveden abych jej mohl posleze sem prilozit. Asi by to poodhalilo nejakou jinou vadu ktera muze prochazet cidly ci senzory ale RJ ji proste nevyhodi jako chybu. Stve me ze nemam vykon ale auto zere jako krava. Pokud by to bylo opacne pak me to samozrejme nevadi a neresim to. Jinak vse je ciste a pruchozi a volne pohyblive. Dekuji vam za nazor a i pomoc k nasmerovani k uspesnemu doladeni auta.
MARKYS
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 09 říj 2021, 19:45
Bydliště: Čadca

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od MARKYS »

Trochu mi to pripomína problém čo tu riešil favo :viewtopic.php?t=174711
Octavia 1 Combi - AHF, 2001, 49x xxx km
Octavia Tudor - 1961, 42PS, 17 xxx km
Octavia 1 Combi - ASV, 2002, 34x xxx km
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od Jarda S. »

v první řadě bych srovnal vačku na 0 (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Bydliště: Brno

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od cedan »

Nastaveny hodnoty od -1.1 resp. -1.7 smerem k nule. Vse nastaveno a projeto. Vysledek 0. Mel jsem i +2.8° a tam me diag ukazal volnobeznou spotrebu 0.4l/h bohuzel tuto hodnotu jsem neprojel a prenastavil na +1.7 se spotrebou 0.7l/h. Auto projevilo lehke zlepseni
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od martinsidlo »

Za mě,auto netáhne a vyměním pístní kroužky,to bych rovnou nové auto.
Nalogovat,jaký tlak dává turbo ? PC není jen na chyby.
Samozdřejmě nejdřív vše .jak má být,rozvody,vačka,atd.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32866
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše: 31 pro 2022, 10:16 Za mě,auto netáhne a vyměním pístní kroužky,to bych rovnou nové auto.
ja bych vymenil celni sklo
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od jericho-3 »

Trochu tomu nerozumím, po výměně kroužků pořád bádat a měřit spotřebu..Což takhle chvilku počkat? Po operaci je také rekonvalescence..Musí si vše sednout, seznámit se mezi sebou, aby motor poté táhl za jeden provaz. Spíš by mne zajímalo, jaký má motor zvuk, jak chytá na otočení, teplý a studený a zda je vše jinak o.k. . Jestli motor dýchá, olej se neztrácí a jak kouří-nekouří...A výsledek se ukáže..Protože každý motor je jiný a chce něco jiného, na motoru se pozná majitel. Ten kdo jezdí na spotřebu zkurví vše, co může a pokud někdo nemá na naftu, ať to zkusí s Babetou.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32866
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od slovacek.milos »

tomu se ani neda rozumet avf ma tlaky 25-31 minimum 19, namerim 25 a budu delat go motoru?to proste musi bavit, :baby:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od roman1648 »

Není přicpanej kat ? Zkus povolit přírubu za turbem ať je tam škvíra a projet to
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Bydliště: Brno

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od cedan »

jericho-3 píše: 08 led 2023, 18:28 Trochu tomu nerozumím, po výměně kroužků pořád bádat a měřit spotřebu..Což takhle chvilku počkat? Po operaci je také rekonvalescence..Musí si vše sednout, seznámit se mezi sebou, aby motor poté táhl za jeden provaz. Spíš by mne zajímalo, jaký má motor zvuk, jak chytá na otočení, teplý a studený a zda je vše jinak o.k. . Jestli motor dýchá, olej se neztrácí a jak kouří-nekouří...A výsledek se ukáže..Protože každý motor je jiný a chce něco jiného, na motoru se pozná majitel. Ten kdo jezdí na spotřebu zkurví vše, co může a pokud někdo nemá na naftu, ať to zkusí s Babetou.. :o
Ahoj diky za Tvuj nazor. Vysvetlim. Auto netahlo a prvni z moznosti bylo mrknout na tlaky. Zmeril jsem a mel jsem 25,5 25 25 a 24 a proto jsem se rozhodl nalet pripravek BG na dekarbo. Po 5ti tisicich jsem udelal premereni tlaku a neco to pomohlo konkretne or rozmezi 0.8baru az po 1,5baru. Dalsi mereni probehlo po 10ti tisicich ale to uz nemelo temer zadny efekt. Ano hodnota tlaku ktera je povazovana za dobrou v motoru u dieselu je 25-32baru. Nicmene se zlepsil tah u spodnich otacek motoru ale porad to nebylo to co bych cekal. Jeste jsem neresil ze se budu poustet do takoveho zasahu ale zacala se me ztracet voda. Hadice a okoli motoru sucho, olej cisty bez vody, olej ve vode zadny a nepostrehl jsem ani zadne koureni. Nechal jsem teda sundat hlavu a udelat tesneni. Kdyz uz jsem byl v te hlave ktera se delala komplet vc otlakovani jestli neni praskla se udelali i ty krouzky. Kdyz uz je to rozjebane tak at to udelam vsechno naraz. Vymenil jsem salky kdy jeden byl lehce vydrenyostatni jevili normalni opotrebeni ktere bylo zanedbatelne. Vymenili se hydrostely. Vstriky se pretesnili novyma gumickama posadili se a dotahli. Probehlo nastelovani vacky a vstriku. Vsechno se seskladalo a ja jsem se jel projet. Motor se seskladal a sel se projet. Motor startuje na brnknuti jak za tepla tak i za studena netrepe se. Tahne odspodu ale ve vyssich otackach ztrati tah. Nepadne do nouze. Okamzite stoupla spotreba na 9.5l/100km klidnou jizdou. Po ujeti ca 3000km jsem vymenil olej a filtr. Spotreba mirne klesla. auto tahne odspodu relativne dobre. Spotreba padla na 8.5l s velmi lehkou nohou. Jezdim denne do prace 30Km cast mesto, dalnice a zase mesto. Tah ve vyssich rychlostnich stupnich bida utrpeni. Rekl jsem si ze necham jeste upravit ridici jednotku jestli se neco zmeni. Ridici jednotka prehrana softem + lehky chip z 96kW na ca 115kW. Chovani auta se nezmenilo. Pocitove porad zadny tah. Spotreba s velmi lehkou nohou se ale opet snizila ale jen ca o dalsi litr. Pokud jedu beznou jizdou otacky nepadnou pod 2000ot/min ale neprekracuji 3000ot/min jsem ihned na 10l ani nemrknu. Nepotrebuji jezdit na spotrebu. Klidne at to zere i 20l ale chci mit alespon ten pocit ze to auto jede a tahne ale tady nejede a bere travu kolem cesty ;)
Zde prikladam log ktery jsem delal pred prehranim softu.
https://webshare.cz/#/file/GeChL0046Z/l ... 10-011-rar
Chip je pouze docasny pro potreby otestovani jestli ovlivni nejak tah auta a jeho spotrebu.
Jeste jsem si vzpomel ze byli menene vstriky z BA na AR a to z toho duvodu ze me dva behem opravy umreli (spise meli slabsi hodnoty)
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Bydliště: Brno

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od cedan »

roman1648 píše: 09 led 2023, 07:46 Není přicpanej kat ? Zkus povolit přírubu za turbem ať je tam škvíra a projet to
Kat je cisty mel jsem ho dole a profouknul jej. Mel jsem i nahradni kat ktery byl OK a demontovan z jineho auta. Cisty a pruchozi. Test jen s 8mi bary
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Bydliště: Brno

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od cedan »

slovacek.milos píše: 08 led 2023, 20:46 tomu se ani neda rozumet avf ma tlaky 25-31 minimum 19, namerim 25 a budu delat go motoru?to proste musi bavit, :baby:
No napsal jsem to uz o neco vyse co me k tomu vedlo :) Stejne by na to doslo takze jsem nechal udelat vsechno najednou.
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od george40 »

Vrať tam zpět vstřikovače BA které tam patří a budeš opět na své spotřebě před opravou. Nebo sežeň někoho, kdo umí opravdu dělat software řídících jednotek ať ti upraví sw ŘJ ze vstřiků BA na AR.
Vstřiky BA a AR nejsou stejné - i když je někdo mylně vydává za vzájemně nahraditelné...
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 96kW q AVF 2004 netahne

Příspěvek od roman1648 »

To je ten problém,auta jsou seskládaný z kde čeho, setka jsem se s Alhambrou kde byl každej vstřik jinej ( bazarníci ladili ),vačka z bůhví čeho že to na volnoběh zakopávalo a blbě startovalo,do toho tam nějakej průjezdovej tuner naleje soft staženej z netu a auto pak neví co má dělat... :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“