Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

Zdravím ve spolek. Jdu si k vám pro radu jelikož už nevím co stim dál. Po výměně vačky hydroštelů a vstřiků se stejným označením to nechce táhnout od spodu tak jako dřív. Vacka je nastavena přibližně na +2 tak aby byla spotřeba na Volnoběh 0,7lh.niz už se nedostanu. A můj dotaz je čím by to mohlo být proč to nechce od spoda tahnout ale az kolem 2000 otáček je teprve poznat že to táhne. Předem děkuji za rozumné odpovedi.
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od tiguan2 »

Co tam je za vačku?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

Vše je Kolbenschmidt Vacka hydrošteli i šálky.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od Tomas.cz »

A když se dá -0- kolik je spotřeba na volnoběh?
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

Na 0 je spotřeba 1,3-1,5 při vypnutých spotřebičích.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od martinsidlo »

Nekoukej na to,co ti ukazuje PC na budíkách. Jede to při vačce na 0 nebo ne. Nastavení rozvodů nevymyslel blbec ale konstruktér.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

Jede ale nemá to výkon od spodu. Az kolem 2000 otáček. Takže ani moc ne.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od martinsidlo »

Udělej LOG.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od tiguan2 »

Jestli to jelo dobře před výměnou vačky sázel bych na vačku...bud jiný typ nebo šmejd.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

Ano před výměnou to jelo normálně. Vyměnila se vačka podle oe čísla. výrobce Kolbenschmidt.to samé šály a hydra. Vstriky jsem potom měnil protože už začínali docela dost mlátit. Po výměně všech komponentů a po nastavení tak jak má být tak to prostě nechce od spodu jet. Az kolem 2000 otáček. Hodím sem potom Log až se k tomu dostanu.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od Jarda S. »

dělá mi to stejně, do 2000 nic moc pak to ožívá, podezírám vačku- ted nevim jestli jsem dával kolben nebo engineteam
ps: mimo to bylo dělaný turbo, váha, těsnění a kroužky a nic nepřineslo změnu (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od tiguan2 »

Dej jinou vačku a budeš vidět rozdil hned.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od martinsidlo »

Dej origo vačku. Od ostatních výrobců je to sázka ve sportce.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
MirekPasserati
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 pro 2022, 12:36

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od MirekPasserati »

V čem si myslíte že by byl rozdíl v té vačce. Kdyt tu co sem tam dával tak jsem objednal podle oe čísla. Tak jaký by tam byl rozdíl než v originálu. Nehledě na to že origo stojí nesmysl. A když sem je před montáží porovnal tak byly stejné.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.

Příspěvek od Jarda S. »

jiný úhly atd... to okem nepoznáš ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“