Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Přátele prosím o radu. Mám campera r.v.2008 na Fiat Ducato 2.3 Multijet 96 kW najeto 260 tis. km. Jsem první majitel. Na poslední cestě v Itálii při výjezdu z dálnice se najednou vypnul motor a rozsvítila se kontrolka řízení motoru. Diagnostika ( MES) mi ukázala chybu P 0089 s komentářem "neplatný signál -regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle". Současně diagnostika zaregistrovala v době vzniku chyby tlak na railu 550 Bar a 20 - ti procentní polohu stlačení plynového pedálu, pojezdová rychlost asi byla 30km/hod. Chybu jsem vymazal přes diagnostiku z paměti. Auto normálně nastartovalo a zbývajících 1400km jelo bez problému optimální výkon a přiměřená spotřeba paliva. Po návratu doma jsem ještě přes diagnostiku zkontroloval obsah paměti, žádné chyby se neobjevily. Potkal se někdo z Vás s takovou situaci .Neschovává se za tím nějaká vada . Poraďte. Děkuji Lupek
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Prvně udělat paliváč a sledovat co to bude dělat
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
To máš na mysli vyměnit palivový filtr , ten jsem měnil před odjezdem do Itálie takže v době výskytu chyby na něm bylo najeto 3500km a zásadně jezdím na premiovou naftu.
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
To mohol byť náhodne zlý kontakt niektorého snímača alebo signál mimo rozsah toho, čo predpokladá riadiaca jednotka.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Taky mi tam jezdí jeden co tankuje jen Vervu a paliváč za 500 km jeden puding, to netvrdím že je to tvůj případ samozřejmě ale já tak vždycky začínám když je nějaký problém se zakolísáním tlaku paliva takový že to vyhodí závadu nebo třeba i zhasne motor, nikdy jsme neměnili snad tolik naftových filtrů jak loni ve 2022, nafta drahá jak prase a ještě je po ní hovno
Každopádně bych do ničeho nevrtal zatím, nalil pixlu aditiv jako prevenci, předpokládám že je to nějaký obytňák takže s tím jedeš jednou za čas...
Každopádně bych do ničeho nevrtal zatím, nalil pixlu aditiv jako prevenci, předpokládám že je to nějaký obytňák takže s tím jedeš jednou za čas...
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
na scenicu sem měnil naftovej filtr a za 3tisíce km znovu ucpanej. tankováno jen na benzině a verva.tím sem s benzinou a s lepší naftou skončil
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Kdyby to byl ucpany palivový filtr tak by camper po vymazaní chyby v paměti nenastartoval ale on nastartoval na první přetočení klíčkem a dalších 1400km auto jelo bez problému
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
on se do paliváku dostane takovej šlem možná se to i rozpouští auto mě taky chytalo bez problémů jelo jak z praku a najednou netáhlo a za chvíli zas jelo normálně, dal sem si tu práci a palivák rozříz abych viděl co je uvnitř.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Ducato 2.3 Multijet 96 kW chyba P0089
Přesně tak a ona i třeba když je tam vložka tak na oko vypadá normálně ale víš prd co je v těch mikroporech