VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje
Dobrý den ,
je to cca.3 dny zpět co mě začal zlobit Golf 4 1.9 TDi.
Mlada ráno odjela do práce, odpoledne po zaměstnaní nastartovala bez problému a jela vyzvednout zasilku na poštu.
Vypnula motor a nenastartovala.
Přijel jsem na místo a nestartuje.
Odtáhnul jsem auto na parkoviště kde momentálně stojí.
Diagnostika VAG píše toto:
Pátek,13,Leden,2023,14:32:23:64275
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 20.4.1.1
Verze dat: 20200331 DS317.0
www.vag-com.cz
-------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: User\038-906-012-AGR.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 012 M
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC G000SG 2813
Kódování: 00002
Číslo dílny: WSC 01317
VCID: 1A3DA6A98664AA56E4-4B2E
2 závad nalezeno.
18062 - prectete pamet zavad kombinovaneho pristroje
P1654 - 35-10 - - Sporadická
17664 - snimac teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-10 - preruseni / zkrat na plus (G62) - Sporadická
Readiness: N/A
VAG v položce přistrojová deska píše toto.:
Pátek,13,Leden,2023,14:39:29:64275
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 20.4.1.1
Verze dat: 20200331 DS317.0
www.vag-com.cz
Addresa 17: Přístrojová deska Labely: 1J0-920-xx0-17.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 1J0 920 802 E
Systém a/nebo verze: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27
Kódování: 01142
Číslo dílny: WSC 00000
Další informace: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1537205
VCID: 25478555BF1A15AE59-516E
2 závad nalezeno.
00534 - snimac teploty oleje (G8)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
01314 - ridici jednotka motoru
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
........
Vím, že v předchozích týdnech mi mladá říkala, že při zapnutí klíčku blikala olejnička na přistrojovce.
Kontrola oleje a vše ok a po nastartování motor maže a je to OK.
Jde mi o to čim začít abych byl schopen auto dostat z parkoviště kde je aktuálně zaparkováno do dilny a rozjet to.
Podle dohledaných informaci na webu snímač oleje na spodní části vany motoru hlási ŘJ chybu a ta vidí i chybu snímače chlazení. Takže by se dali vyměnit a snad by to mělo být OK.
Jen mi není jasné proč 01314 - ridici jednotka motoru co to znamená??
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
je to cca.3 dny zpět co mě začal zlobit Golf 4 1.9 TDi.
Mlada ráno odjela do práce, odpoledne po zaměstnaní nastartovala bez problému a jela vyzvednout zasilku na poštu.
Vypnula motor a nenastartovala.
Přijel jsem na místo a nestartuje.
Odtáhnul jsem auto na parkoviště kde momentálně stojí.
Diagnostika VAG píše toto:
Pátek,13,Leden,2023,14:32:23:64275
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 20.4.1.1
Verze dat: 20200331 DS317.0
www.vag-com.cz
-------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: User\038-906-012-AGR.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 012 M
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC G000SG 2813
Kódování: 00002
Číslo dílny: WSC 01317
VCID: 1A3DA6A98664AA56E4-4B2E
2 závad nalezeno.
18062 - prectete pamet zavad kombinovaneho pristroje
P1654 - 35-10 - - Sporadická
17664 - snimac teploty chladici kapaliny
P1256 - 35-10 - preruseni / zkrat na plus (G62) - Sporadická
Readiness: N/A
VAG v položce přistrojová deska píše toto.:
Pátek,13,Leden,2023,14:39:29:64275
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 20.4.1.1
Verze dat: 20200331 DS317.0
www.vag-com.cz
Addresa 17: Přístrojová deska Labely: 1J0-920-xx0-17.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 1J0 920 802 E
Systém a/nebo verze: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V27
Kódování: 01142
Číslo dílny: WSC 00000
Další informace: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1537205
VCID: 25478555BF1A15AE59-516E
2 závad nalezeno.
00534 - snimac teploty oleje (G8)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
01314 - ridici jednotka motoru
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
........
Vím, že v předchozích týdnech mi mladá říkala, že při zapnutí klíčku blikala olejnička na přistrojovce.
Kontrola oleje a vše ok a po nastartování motor maže a je to OK.
Jde mi o to čim začít abych byl schopen auto dostat z parkoviště kde je aktuálně zaparkováno do dilny a rozjet to.
Podle dohledaných informaci na webu snímač oleje na spodní části vany motoru hlási ŘJ chybu a ta vidí i chybu snímače chlazení. Takže by se dali vyměnit a snad by to mělo být OK.
Jen mi není jasné proč 01314 - ridici jednotka motoru co to znamená??
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
Naposledy upravil(a) Maxík_1 dne 13 říj 2023, 19:12, celkem upraveno 2 x.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Děkuji za odpověď.
Dneska ráno jsem zajel na místo parkování vozu s nářadím,že zkusím přívod nafty.
Sedl jsem do vozu ,že zkusím nastartovat a všiml jsem si,že na palubovce s žárovkou pro žhavení - spirála svítí mnohém déle ( 2-3 vteřiny) a auto nastartovalo hned - okamžitě.
Nechal jsem běžet motor chvíli cca. 3.min.a vypnul jsem ho.
Kontrolka žhavení opět svítí déle a motor nastartoval tak jsem ho vypnul,že si zabalím nářadí v druhém voze.
Bohužel.
Říkám dobrý, pojedeme do místa bydliště jdu a kontrolka žhavení zhasla okamžitě a motor nešel nastartovat a točil na prázdno.
Takto to udělal 2x.
Po cca.5 min.jsem zkusil nastartovat, kontrolka žhavení svítí mnohém déle a najednou nastartoval a motor běží.
Myslíte,že to dělá něco se žhavením?
Jak kolega zde uvedl relé 109 tak koukám je to 357906381A.
Objednám nové.
V tom případě ty hlášky z diagnostiky hlásí úplně něco jiného a nemají nic společného s tím,že nestartuje.
Mohu poprosit o skutečné kvalitní obchod kde kupujete díly na své dieselové motory???
Dneska ráno jsem zajel na místo parkování vozu s nářadím,že zkusím přívod nafty.
Sedl jsem do vozu ,že zkusím nastartovat a všiml jsem si,že na palubovce s žárovkou pro žhavení - spirála svítí mnohém déle ( 2-3 vteřiny) a auto nastartovalo hned - okamžitě.
Nechal jsem běžet motor chvíli cca. 3.min.a vypnul jsem ho.
Kontrolka žhavení opět svítí déle a motor nastartoval tak jsem ho vypnul,že si zabalím nářadí v druhém voze.
Bohužel.
Říkám dobrý, pojedeme do místa bydliště jdu a kontrolka žhavení zhasla okamžitě a motor nešel nastartovat a točil na prázdno.
Takto to udělal 2x.
Po cca.5 min.jsem zkusil nastartovat, kontrolka žhavení svítí mnohém déle a najednou nastartoval a motor běží.
Myslíte,že to dělá něco se žhavením?
Jak kolega zde uvedl relé 109 tak koukám je to 357906381A.
Objednám nové.
V tom případě ty hlášky z diagnostiky hlásí úplně něco jiného a nemají nic společného s tím,že nestartuje.
Mohu poprosit o skutečné kvalitní obchod kde kupujete díly na své dieselové motory???
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Děkuji za upřesnění.
Koukám na něj ,ale netuším jak ho změřit zda je funkční??
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Pokud zapnes klicek a neproblikne ti zhaveni tak je to rele 109.
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Děkuji za upřesnění.
Když žhavení problikne právě na mžik - snad jen na sekundu tak nestartuje.
Když se mi žhavení rozsvítílo na déle jak 2-3 vteřiny tak nastartoval.
Před chvílí jsem na autě měnil zadní pružiny tak jsem to že zvědavosti jen zkusil nastartovat a zase chitil na poprvé.
Tak netuším co to dělá a kam se podívat.
Když žhavení problikne právě na mžik - snad jen na sekundu tak nestartuje.
Když se mi žhavení rozsvítílo na déle jak 2-3 vteřiny tak nastartoval.
Před chvílí jsem na autě měnil zadní pružiny tak jsem to že zvědavosti jen zkusil nastartovat a zase chitil na poprvé.
Tak netuším co to dělá a kam se podívat.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Bude to relé 109 jak píše kolega výše. Když ho opatrně rozděláš, tak většinou bývá porušen přechod od pinu na plošňák. Viz obrázek , na kterém je vidět popraskaný cín kolem kontaktů označených červeným kroužkem. Nejčastěji to bývá u nejdelšího pinu na uvedeném obrázku. Při zahýbání s pinem je to vidět. Většinou stačí spoje procínovat a relé fachčí dál.
- Přílohy
-
- IMG_20211229_170630_LI.jpg (2.65 MiB) Zobrazeno 2147 x
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Děkuji za upřesnění a názorný obrázek.
Děkuji.
Zítra se na to za denního světla podívám a dám vědět jak to vypadá.
Ještě se optám zda máte někdo odkaz na hledací SW jako byla v minulosti SW zvaný Etka.
Kde se dali dohledat podle čísel výrobce náhradní díly.
Děkuji.
Zítra se na to za denního světla podívám a dám vědět jak to vypadá.
Ještě se optám zda máte někdo odkaz na hledací SW jako byla v minulosti SW zvaný Etka.
Kde se dali dohledat podle čísel výrobce náhradní díly.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Díky za odkaz.
Koukám na to,ale nějak se v tom nemohu zorientovat ohledně základního nastavení protože mi furt vyskakuje nějaká tabulka v angličtině a napravé straně to odpočítává čas.
Koukám na to,ale nějak se v tom nemohu zorientovat ohledně základního nastavení protože mi furt vyskakuje nějaká tabulka v angličtině a napravé straně to odpočítává čas.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
S odstupem času musím konstatovat, že kolegové měli asi pravdu.
Objednal jsem originální relé žhavení c.109 a vyměnil jsem ho a zatím auto pokaždé nastaruje a jezdí.
Toto na fotce je to vybrané z vozu.
Viditelně na něm není nic zvláštního.
výměna relé žhavení pomohla.
Závady v zjištěné přes diagnostiku s problémem nemají nic společného.
Objednal jsem originální relé žhavení c.109 a vyměnil jsem ho a zatím auto pokaždé nastaruje a jezdí.
Toto na fotce je to vybrané z vozu.
Viditelně na něm není nic zvláštního.
výměna relé žhavení pomohla.
Závady v zjištěné přes diagnostiku s problémem nemají nic společného.
- Přílohy
-
- IMG_20230120_121407.jpg (1.78 MiB) Zobrazeno 1981 x
-
- IMG_20230120_121431.jpg (1.83 MiB) Zobrazeno 1981 x
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
pokud je relé 109 KO nespojíš se s řídící jednotkou motoru !
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
Tak hlavní věc je že výměna za nový relé k něčemu byla.
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat
S jednotkou se mi nedá spojit,když vymažu chyby z jednotek ( motoru a přístrojové desky).
Než mi zde kolegové odpověďeli na můj prvotní dotaz s tím relé 109 tak jsem chyby smazal a už jsem se s řídící jednotkou vozu nespojil a auto nestarovalo.
Jak jsem dal nové relé tak to začalo vše fungovat.
Nevím proč se to tak dělo,ale jak jsem dal nové relé žhavení tak auto nastartovalo a od té doby jezdí.
A závady se objevily znova.
Tentokrát jsem to nemazal a auto jezdí bez závad.
Než mi zde kolegové odpověďeli na můj prvotní dotaz s tím relé 109 tak jsem chyby smazal a už jsem se s řídící jednotkou vozu nespojil a auto nestarovalo.
Jak jsem dal nové relé tak to začalo vše fungovat.
Nevím proč se to tak dělo,ale jak jsem dal nové relé žhavení tak auto nastartovalo a od té doby jezdí.
A závady se objevily znova.
Tentokrát jsem to nemazal a auto jezdí bez závad.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat-VYŘEŠENO
Update k 11.04.2023:
Auto po výměně relé jezdí stále bez závad.
Takže chybové hlášky v řídící jednotce motoru nemají nic společného s funkčnosti motoru.
Auto po výměně relé jezdí stále bez závad.
Takže chybové hlášky v řídící jednotce motoru nemají nic společného s funkčnosti motoru.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002