Auto do Prahy s low budget servisem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Auto do Prahy s low budget servisem
Zdravím,
aktuálně mám OII v TDI v elegance, natočeno kolem 280K km a dálnici už nejezdím (resp. minimálně), víceméně jen Praha denně 2x 25km (80% okruh, zbytek širší centrum).
Aktuálně mě čeká repas zadní nápravy a přemýšlím, jestli nekoupit něco levnějšího na provoz. Na autě byly dělány před půl rokem rozvody, altík, nové vstřiky, klimakompresor + sahara, před 80kkm repas přední nápravy a před 100 000k spojka, jinak je auto ok.
Repas zadní nápravy (víceprvek) čekám kolem 50k, otázkou jestli stále investovat. Na druhou stranu - udělá se zadek a je chvíli klid.
V rodině jsme měli Suzuki Ignis, v autoškole Swifta, nákladově za pakatel, přemýšlím tedy o těchto modelech, kde není DPF, nebude to trpět na těžkej čumák, jednoduchá atmosféra.
Dokážete poradit, co jiného místo ovečky? Klidně ať se to sere, ale ať nestojí spojka 20 a podobně
aktuálně mám OII v TDI v elegance, natočeno kolem 280K km a dálnici už nejezdím (resp. minimálně), víceméně jen Praha denně 2x 25km (80% okruh, zbytek širší centrum).
Aktuálně mě čeká repas zadní nápravy a přemýšlím, jestli nekoupit něco levnějšího na provoz. Na autě byly dělány před půl rokem rozvody, altík, nové vstřiky, klimakompresor + sahara, před 80kkm repas přední nápravy a před 100 000k spojka, jinak je auto ok.
Repas zadní nápravy (víceprvek) čekám kolem 50k, otázkou jestli stále investovat. Na druhou stranu - udělá se zadek a je chvíli klid.
V rodině jsme měli Suzuki Ignis, v autoškole Swifta, nákladově za pakatel, přemýšlím tedy o těchto modelech, kde není DPF, nebude to trpět na těžkej čumák, jednoduchá atmosféra.
Dokážete poradit, co jiného místo ovečky? Klidně ať se to sere, ale ať nestojí spojka 20 a podobně
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Když si to uděláš sám,spojka stojí prd a ne 20.Zadní náprava taky není za 50. Jestli tomu nerozumíš,tak za vše se platí,i na čínskejch autech.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Repas zadní nápravy za pade ??? To ses přepsal ne
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Já nevím co by dneska lidi chteli ještě levnějšího na provoz než O1 O2 fabky atd. Ted jsem tu měl tchána a brečel že svoji jedničkovou oktávku prodá že už do toho strká hodně že loni se dělaly brzdy předloni rozvody )) ( octavka má víc jak pul mega jezdí s tím jak dobytek udržbu to nezná až jak se něco posere) za deset let co to má do toho nastrkal 15000v servisu maximálně a že si koupi nějakého staršího hyunadaye nebo kiu něco klidně i do kila ))
Co má na tohle člověk odpovědět.
Co má na tohle člověk odpovědět.
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Do Suzuki klidně jdi, to je dnes nejlepší řešení, bohužel na rozdíl od koncernu, kterých jsou přecpané bazary/zrovna těch průserových typů/ zatímco Suzuki těžko seženeš. Japonci i Korejci to dnes Evropany učí, jak na to..Neznám majitele Suzuki, který by si stěžoval.
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
2x tlumiče + prachovky + dorazy, 2x náboj (jeden je ko), ramena, spotřebák ... kalkulaci mám před sebou
No já jsem v tom za 3 roky 180k, na mé potřeby už nerentabilní.ondra.p píše: ↑16 led 2023, 14:51 Já nevím co by dneska lidi chteli ještě levnějšího na provoz než O1 O2 fabky atd. Ted jsem tu měl tchána a brečel že svoji jedničkovou oktávku prodá že už do toho strká hodně že loni se dělaly brzdy předloni rozvody )) ( octavka má víc jak pul mega jezdí s tím jak dobytek udržbu to nezná až jak se něco posere) za deset let co to má do toho nastrkal 15000v servisu maximálně a že si koupi nějakého staršího hyunadaye nebo kiu něco klidně i do kila ))
Co má na tohle člověk odpovědět.
Díky moc za názorDo Suzuki klidně jdi, to je dnes nejlepší řešení, bohužel na rozdíl od koncernu, kterých jsou přecpané bazary/zrovna těch průserových typů/ zatímco Suzuki těžko seženeš. Japonci i Korejci to dnes Evropany učí, jak na to..Neznám majitele Suzuki, který by si stěžoval.
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
No dobře a kolik ta kalkulace uvádí ???
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Citroen C3 1,4hdi DPF nemá nežere ani s mou těžkou nohou a problém byli jen žhavici svíčky.
Kdyby mi tu před lety nezůstal zdarma nikdy bych o něm neuvažoval ale teď když vidím vděčnost vozu. Paráda. 203500 když jsem to “pořídil” teď mám 231500. Žhavice,filtry,oleje,destičky. Jezdím neřeším. Jednou dokonce s vozíkem Jihlava-Ostrava a zpět po staré ono je to pohodlný.
Kdyby mi tu před lety nezůstal zdarma nikdy bych o něm neuvažoval ale teď když vidím vděčnost vozu. Paráda. 203500 když jsem to “pořídil” teď mám 231500. Žhavice,filtry,oleje,destičky. Jezdím neřeším. Jednou dokonce s vozíkem Jihlava-Ostrava a zpět po staré ono je to pohodlný.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
1.4hdi jsou parádní, netrpí na vstřiky ani turba jako 1.6hdi a jak píšeš, malá spotřeba,výkon na poskakování po městě ježdění do práce atd v pohodě, jezdí k nám několik C3 i P206 a ty auta jen jezdí, jednou jsem řešil šluslý BSM ale jinak nic...
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Kazdy auto je potreba servisovat a nic neni na veky bohuzel.. v dnesni dobe mi provozovani auta typu OII neprijde zadna tragedie. Ovsem breceni a smlouvani mam na dilne na dennim poradku Nejvice to resi zrovna ti co vetsinou nemaji uplne hluboko do kapsy..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Já nesmlouvám, co je potřeba, vyměním, díly nenosím .
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
V klidu, nerikam ze je to tvuj pripad. Jen kazdodenni zkusenost a jedina vec co me na tyhle praci nebavi
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
Čekám na tu kalkulaci na zadní nápravu. Děkuji
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
To věřím že nesmlouváš když ti za zadní nápravu řeknou pade a ty s tím souhlasíš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Re: Auto do Prahy s low budget servisem
- rameno střed. zavěšení LZ+PZ (Febi) - 1 899,-
- rameno zavěšení - LZ+PZ -1 945,-
- horní zadní rameno zavěšení LZ+PZ - 4 120 ,-
- ložisko zadní -2x - 4 899 ,-
- 2x tlumič (Monroe)- 4 530,-
- 2x péro - 3 499,-
- 2x dorazy - 720,-
- 2x tyč. stb. zadní - 980,-
- 2x brzdové hadice - 1 300,-
- brzdovka - 320 ,-
- šrouby atd. -820,-
- práce - 12 300,-
____
25 032 ,- + práce + práce 12 300,- = +/- 37 300 + DPH = 45 171,-
- rameno zavěšení - LZ+PZ -1 945,-
- horní zadní rameno zavěšení LZ+PZ - 4 120 ,-
- ložisko zadní -2x - 4 899 ,-
- 2x tlumič (Monroe)- 4 530,-
- 2x péro - 3 499,-
- 2x dorazy - 720,-
- 2x tyč. stb. zadní - 980,-
- 2x brzdové hadice - 1 300,-
- brzdovka - 320 ,-
- šrouby atd. -820,-
- práce - 12 300,-
____
25 032 ,- + práce + práce 12 300,- = +/- 37 300 + DPH = 45 171,-
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz