N1 Renault Master L3H2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: N1 Renault Master L3H2
Máte tam jedného chlapa s E. Tak upraviť jednu dodávku a zároveň zabezpečiť, že na tie tebou spomínané 3 zásahy do roka, bude šoférovať on. Ovca celá, vlk nažratý.
Re: N1 Renault Master L3H2
No ono to nejspíš tak dopadne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: N1 Renault Master L3H2
Přesně tak, hlavně kdyby se něco stalo, už vidím ty titulky ve zprávách jak jsi to "řídil bez řádného oprávnění"
Re: N1 Renault Master L3H2
Na to už jsem myslím dost velkej kluk.
Pro mě je to jednoduchý. Nemám na to papíry, nemám v autě tachograf, takže pápá lálá. Ať si s tou opičárnou jezdí, kdo chce.
Pro mě je to jednoduchý. Nemám na to papíry, nemám v autě tachograf, takže pápá lálá. Ať si s tou opičárnou jezdí, kdo chce.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: N1 Renault Master L3H2
no hlavně jízda bez oprávnění na vlek tě připraví o papíry a ani nemusíš nic způsobit. Tacho ale potřeba asi nezbytně není,to by spadlo do vyjímek. Ještě byste to mohli tahat s osobákem,když to vyjde celkově do3,5t,tak to je cca 1500kg vlek což by bylo kolem 1000-1200 čistý váhy na náklad,pokud by to stačilo. Jeli byste teda s 2ma autama,jednou za čas.
Re: N1 Renault Master L3H2
Kámoš co dělá lešení si na to pořídil odtahovku, normálnš Boxera do 3,5tuny, naloží tam toho víc jak na vlek a papíry nemusí řešit, tady ale po nich chtějí aby to tak nějak v mezičase rozvezli,aby to firmu v podstatě nic nestálo jsem pochopil