Ahoj ma to za sebou repas motora avsak zda sa mi nizky tlak oleja.
Teplota oleja 80°C
Volnobeh 0.5 baru
2000otacok 1.2baru
Myslim ze to nieje normalne.
Multivan bitdi cfca
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Multivan bitdi cfca
neviem cuvat s vozikom
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Multivan bitdi cfca
casem zadres
Re: Multivan bitdi cfca
Ne, není, řešit s tím, kdo to "repasoval" , tyto problémy bohužely byly i u továrně repasovaných motorů, kámoš měl tohle auto,třikrát mu měnili motor právě za repas a pořád jezdil s blikajícím mazáním,až se to zahvízdlo
Další zkušenost - "repas" motoru na Q5 2.0TFSi za 100tis a pořád nízký tlak oleje,samozřejmě vzápětí lehlo turbo
Některé motory asi prostě spolehlivě opravit nejdou...nevím
Další zkušenost - "repas" motoru na Q5 2.0TFSi za 100tis a pořád nízký tlak oleje,samozřejmě vzápětí lehlo turbo
Některé motory asi prostě spolehlivě opravit nejdou...nevím
Re: Multivan bitdi cfca
Oni je ve značce ani neopravujou měněj celej kus a to i když to jezdí ale žere olej asi to je neprd celé.
Re: Multivan bitdi cfca
My jsme to měli bohužel tak i v práci, stalo se že se namontoval fabrikou Deutz zrepasovanej motor, najel pár desítek hodin a bez oleje, info z Deutze bylo že si to "sedá" a že se to ustálí, za týden dalších 14L oleje, tak se to rozdělalo a na jednom válci prasklej stírák a válec přidřenej, asi jak to tam turci rvali tak to dokurvili...
Nejde o to že to Deutz zaplatí, ale co máš zákazníkovi pak vykládat žes mu dal novej motor a ono je po něm hovno že
Nejde o to že to Deutz zaplatí, ale co máš zákazníkovi pak vykládat žes mu dal novej motor a ono je po něm hovno že