POLO výpadky zapalování.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
POLO výpadky zapalování.
Zdravím, mám tu VW POLO 1.0L AUC.
Je tam chyba 16684 P0300-35-00 nepravidelné vícenásobné výpadky zapalování.
Nejvíce to dělá u studeného, divné je, že někdy jsou výpadky na 3.válci, někdy na4. a pak zase na2. válci. Někdy i na někokolika válcích.
Komprese u všech za studena 10,5 EGR funguje normálně, napětí v pořádku, kostra všude OK, regulace tlaku paliva reguluje.
Vyměněna cívka, kabely svíčky, řídící jednotka, vstřikovače, gumičky na ssacím potrubí i na vstřikovačích. Prostě záhada. Údaje z lambdy v toleranci, snímače klepání OK. Nastane i situace, že to jede nějaký čas zcela bez výpadků. Trochu mne překvapuje, že nové svíčky jsou po krátké době dost černé.
Neřešil jste někdo tenhle případ?
Je tam chyba 16684 P0300-35-00 nepravidelné vícenásobné výpadky zapalování.
Nejvíce to dělá u studeného, divné je, že někdy jsou výpadky na 3.válci, někdy na4. a pak zase na2. válci. Někdy i na někokolika válcích.
Komprese u všech za studena 10,5 EGR funguje normálně, napětí v pořádku, kostra všude OK, regulace tlaku paliva reguluje.
Vyměněna cívka, kabely svíčky, řídící jednotka, vstřikovače, gumičky na ssacím potrubí i na vstřikovačích. Prostě záhada. Údaje z lambdy v toleranci, snímače klepání OK. Nastane i situace, že to jede nějaký čas zcela bez výpadků. Trochu mne překvapuje, že nové svíčky jsou po krátké době dost černé.
Neřešil jste někdo tenhle případ?
Naposledy upravil(a) origoš dne 03 úno 2023, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Re: POLO výpadky zapalování.
robí to len na volnobeh alebo aj v záťaži? výkon motoru je OK?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: POLO výpadky zapalování.
co baterie ta umí divy.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: POLO výpadky zapalování.
motor auy je 1.9 TDi PD
Re: POLO výpadky zapalování.
Počítač Siemens,Bosch nebo MagnetiMarelli?
Re: POLO výpadky zapalování.
Pak už mě napadá leda snímač / snímače otáček jestli nějak nehapruje jejich signál.
Nicméně pamatuju jak známej koupil dceři na rozježdění VW Polo 6N2 1.4-8v 44kw a taky řešil výpadky zážehu, svíčky + kabely + cívky a stejně se to čas od času objevilo, ale jednou za čas tak další bádání vzdal, jinak auto jelo normálně jako výkon apod.
Nicméně pamatuju jak známej koupil dceři na rozježdění VW Polo 6N2 1.4-8v 44kw a taky řešil výpadky zážehu, svíčky + kabely + cívky a stejně se to čas od času objevilo, ale jednou za čas tak další bádání vzdal, jinak auto jelo normálně jako výkon apod.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: POLO výpadky zapalování.
Je to AUC, to jsem se "uklep" sorry.
Výkon je celkem dobrý, možná by to mohlo jet trochu líp. Počítač Bosch, dělá to hlavně na volnoběh, řekl bych že víc u studeného.
Výkon je celkem dobrý, možná by to mohlo jet trochu líp. Počítač Bosch, dělá to hlavně na volnoběh, řekl bych že víc u studeného.
Re: POLO výpadky zapalování.
Ano, v 17 letech jsme "kradli" matce kamaráda škodu 100 , já řídil. Po zkoušce akcelerace a "zahrabání" jako ve filmu jsem roztrhal lamelu, což jsem hned nepochopil, jak je to možné. .Pak jsem tu lemru rozjížděl a pořád plný plyn, nejdřív se roztrhl palec, pak se rozpadlo víčko rozdělovače a moje experimenty s předstihem -až 15 stupňů před Hů nevedly k úspěchu. Pochopli jsem že to je slepá cesta, ale postupně se motor podvolil a "uvolnil" a matka kámoše poté povídala, kluci vy jste to ale seřídili, ten motor je podstatně živější. A když jsem papíry dostal, tak jsem při honičce ze zábavy v 6 lidech vjel přes plot do skleníku vesničanovi a zůžil škodovku o pěkný kus ..Ráno jsme řekli milé matce, aby se šla podívat, že jsme nabourali...Přišla z levé strany a povídá, ale vždytˇtomu nic není....Kámoš povídá, mami přejdi na druhou stranu .A tam se jí podlomily kolena..A bylo po rozjíždění vozu..Byla to zlatá žena, jen hlesla, ještě že se vám kluci nic nestalo....Tomas.cz píše: ↑02 úno 2023, 18:50 Pak už mě napadá leda snímač / snímače otáček jestli nějak nehapruje jejich signál.
Nicméně pamatuju jak známej koupil dceři na rozježdění VW Polo 6N2 1.4-8v 44kw a taky řešil výpadky zážehu, svíčky + kabely + cívky a stejně se to čas od času objevilo, ale jednou za čas tak další bádání vzdal, jinak auto jelo normálně jako výkon apod.
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: POLO výpadky zapalování.
Černé svíčky-špatné spalování. Předstih,bohatost směsi. Základ.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: POLO výpadky zapalování.
a je na auc rozdělovač ,,???
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: POLO výpadky zapalování.
Možná ne ale řídí si to od kliky,snímač kliky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: POLO výpadky zapalování.
minule som mal nieco podobne fabia 1 htp obcasne trhanie diag vypadky zapalovania na 1 valci nic viac origo sviecky a pipky tyzden klud potom odznova to iste majitel starsi pan dochodca ma ju odnova origo 25000km tlaky ako nove po mesiaci auto trha uz prakticky v kuse v diag nova chyba ohladne napajania rele motora vymenilo sa za origo hella asi 16 eur auto ide uz druhy tyzden ako hodinky ale co ma zaraza na nom ze hodnoty lambd su uplne mimo nepametam si presne hodnoty tak som skusil rukou upchat vyfuk a moj udiv auto si islo dalej na volnobeh bez uplnej zmeny absolutne nie je pocut zeby bol niekde deravy vyfuk prip kat to este bude zaujimave
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: POLO výpadky zapalování.
Rozdělovač nemá.
Byl to halovej snímač kliky, signál byl nějakej nevěrohodnej. Teprve na třetí kus to začlo jít tak jak má. Tuhle motory jsou prostě "alchymie".
Byl to halovej snímač kliky, signál byl nějakej nevěrohodnej. Teprve na třetí kus to začlo jít tak jak má. Tuhle motory jsou prostě "alchymie".
Re: POLO výpadky zapalování.
Tohle má tedy impulsní kroužek už v guferu u setrváku?
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: POLO výpadky zapalování.
Tak nějak, je to zezadu u setrváku, musí sací potrubí ven a moc dobře se k tomu nemůže.