Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
speedyyus
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2009, 10:51
Bydliště: Broumovská 698,Liberec 6

Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od speedyyus »

Ahoj
Chtěl jsem se zeptat na jednu věc.Potřebuji poradit s tím jaké auto z těchto 2 typů(superb3/passatB8) má delší převodovku a v jaké motorové variantě (110/140/176kw) ? Nebo existují jeste nejaké další motorove varianty(výkonové) s delším převodovým poměrem?

Jde mi o to ,že chci pořídit auto s dlouhou převodovkou ,kde na 6 nebo aut7(dsg) stupen mi bude točit co nejméně - např na 6stý stupen - jaký je rozdíl u prevodovky passat/superb napr u 110kw verzi a v porovnání se 140kw verzí motoru?

Např když porovnám např. 2.0TDI octa II RS/2008 cega 125kw má daleko kratší prevodovku než 2.0TDI golf VI/2010 cbdb 103kw - na 6tku
2.0TDI octa II RS/2008 cega 125kw - pri 2tis otackach - jede 115km/h - 6rychl. stupen
2.0TDI golf VI/2010 cbdb 103kw - pri 2tis otackach - jede 125km/h - 6rychl. stupen

spotřebou je pak golf lepší o litr/100km - a jizdou to až tak markantní není (výkonový rozdíl kdy má být citit 20kw navíc není tak velký - tzn golf se temer vyrovná rs) - ta dlouha prevodovka z golfu by RS jiste slušela,a myslím ,že by jela lépe a rychleji.

RS chci prodat a chtěl bych něco(superb/passat) co má dlouhý převod na nejvyšší stupeň ,ale zároveň výkon.
Nemáte někdo s tímto zkušenosti - nebo neřešili jste někdo podobnou věc?
Díky Pepa.
O1 99,AGR 66kW,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od martinsidlo »

Výkon na motoru není směrodatný. Záleží na výkonu na kole. Čím budeš mít delší kvalty,tím to bude línější a víc budeš šlapat na plyn a tím bude vyšší spotřeba. Spíš se zaměř na odpor vzduchu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Re: Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od rado.h »

Myslim ze 7st DSG (DQ381) bude spravna volba…ja mam 6st DSG a toci na 6 pri 130km/h asi 2200ot. Sluzobna O3 (r2019) ma ten isty motor ale uz 7q a toci 1750 na 7. Samozrejme na dialnici je to poznat na spotrebe, aj ked moje cc je o 100 kg tazsie.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Re: Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od marfan »

DQ381 sa neda skoro zohnat za normalny peniaz. A ak je vnej tak lenivy softver ako mam v O4 tak by som hu ani nechcel. Ma sice fajn odstupnovane prevody ale ta lezernost je pevne verim len o nastaveni.

Co mam DQ250 v O3 tak ta radi oproti tej 381 ako formula a aj reaguje ovela lepsie.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od martinsidlo »

No jo,emise,spotřeba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Re: Dlouhá převodovka - převodové poměry - 2.0TDI superb 3 , passat B8

Příspěvek od marfan »

To, že radí dost skoro mi vyhovuje ale tá reakcia je žalostná. Akože na bežné jazdenie to je OK.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“