1.9 TDi 66kw 1 Z rok 1996 teče chladici kapalina okolo vodni pumpy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
romanseat
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 07 črc 2008, 16:07
Bydliště: okoli Brna

1.9 TDi 66kw 1 Z rok 1996 teče chladici kapalina okolo vodni pumpy

Příspěvek od romanseat »

První rotačka motor 1.9 TDi 66kw kód 1Z rok 1996. Teče mi chladici kapalina okolo vodni pumpy, ale hridel vodni pumpy je suchá. Odkud to může téct? Díky
Naposledy upravil(a) šulda dne 06 úno 2023, 10:53, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
O1 1.9TDi ASV
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Motor 1Z

Příspěvek od Jarda S. »

na pumpě by měla být mrazovka, možná prorezla :D pak možná samotný těsnění pod pumpou, pod termostatem, možná i pod samotným blokem ve kterým je pumpa je O kroužek
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.9 TDi 66kw 1 Z rok 1996 teče chladici kapalina okolo vodni pumpy

Příspěvek od slovacek.milos »

i z hlavy tam je taky mrazovka a klidně zezadu to dovede stékat na rozvody, připoj na banku ledničkový kompresor rozkochej rozvody a bádej

jsem si vzpoměl jak z hlavy na čtvrtém válci tekl olej a já prej vyměnit těsnění pod hlavou, a fakt nastartoval jsi motor a na čtvrtém válci tekl olej mezi hlavou a blokem, :? , byl jsem ještě ovlivněn jedním motorářem který to zjistil předemnou, skutečnost ale byla jiná, bylo v háji gufero na řemenici kliky, olej tekl na řemen, na alternátoru byl deflektor ten olej z řemene nasával a flusal ho přesně mezi hlavu a blok na čtverce, jaké to bylo auto už nevím myslím že saxo,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: 1.9 TDi 66kw 1 Z rok 1996 teče chladici kapalina okolo vodni pumpy

Příspěvek od jericho-3 »

Ten motorář byl patrně vyškolen Peugeoty s klasickým těsněním, které časem zvrdlo a poté šel olej v rohu bloku , kde je oil. kanál pod těsněním ven .Ale Tdi tímto moc netrpěl ..Vždy je dobré déle laborovat než zbytečně opravovat.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“