Fiat Ulysse vstřikovače

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od kaad »

Na Fiatu Ulysse 2,0JTD motor RHW r.v. 2003 mně začaly zlobit teplé starty. Ono to i studené startuje horší než dříve. Chytalo to vždycky na jednu, dvě otáčky motoru a teď musím cca 5s startovat než to lapne. Ovšem teplý motor pouze se startovacím sprayem jinak nemám šanci. Dělal jsem přepadovou zkoušku vstřiků a trochu tečou. Ne tak moc jako když jsem je dával asi před třemi roky repasovat, ale tečou. Po repasi vydržely nějakých 50tis km, což není moc. Takže už na repasi prdím a nové do toho vrážet nebudu. Mám teď možnost mít celkem za dobrou cenu vstřiky, ale je to z motoru 2,2JTD 94kW. Jsou to origo vstřiky a mají najeto cca 170tis. Nevíte někdo zda je můžu použít pro můj motor? Pasovat by měly, ale co se týká množství paliva apod. Elektroniku to žádnou nemá, takže nějaké programování nebo nepřijmutí za starny ŘJ nehrozí. Vyměnil bych vstřikovače a uvidím. pak ještě jedině EGR. Ten dělává velké problémy.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od roman1648 »

Vraž je tam a hotovo, jak říkáš, žádné přehnané investice tady nemají cenu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od roman1648 »

Několikrát jsem měnil motor 2.0hdi/2.2.hdi a nikdy se vstřiky neřešily protože nešly ven a nabeton vím že jsme asi dvakrát dávali z 2.2 právě na 2.0 a v pohodě, spotřeba normální, nekouřilo to, nic, ono sice na tom vstřiku je asi jiný Bosch číslo, ale budou stejné nebo hodně podobné
Je to stará kára kterou chceš udržet v provozu,takže cena rozhoduje ;)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od kaad »

Díky, tak já jdu do toho. Jak píšeš. Rozhodující je cena. nebudu do motoru, který má nalítáno 400tis cpát vstřiky za 26 litrů. To bych mohl koupit zrovna celé auto. Za ten repas jsem vysolil také 12tis a vydrželo to čtyři roky. takže pokud mi vstřiky za 4000Kč vydrží dva, tři roky budu spokojený. Déle už asi to auto mít nebudu. jen doufám, že tím vyřeším ty starty a nebude tam ještě nějaká další krpa. Podle mně ty vstřiky z 2,2 budou mít větší trysky. Ale mně jde spíš o montáž samotnou čili uchycení, průměr dříku, tvar konektoru...
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od roman1648 »

Pokud máš zjištěno testem že některý ze vstřiků propouští, je třeba začít s nimi
Pak je otázka jak je na tom CR čerpadlo,starter,baterka....
Třeba zrovna u 2.0hdi jsou myslím 3 možnosti starterů Bosch,Mitsubishi a Valeo,dva první slabota,dáš Valeo a motor by to převrátilo ;)
Mám ještě starou 406ku 2.0HDi, teď u nás bylo minus 14, auto chytlo jakoby nic,ano,párkrá zakašlalo ale taky najeto 380 s minimální údržbou,baterka z roku 2014 ( Carfit z APM ) a starter Valeo
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od kaad »

Mám na motoru nalítáno také 400tis, ASi před dvěma měsíci jsem měl motor venku vyměnil jsem rozvody, žhaviče, čidlo otáček kliky i vačky, vyčistil turbo, přetěsnil vysokotlaké čerpadlo. samozřejmě olej, filtry. Po opravě jelo auto ještě dobře, ale asi tak před čtrnácti dny jsem pozoroval horší teplé starty. Studené chytalo na dvakrát převalení motoru, Myslím, že tím jak je nafta studená a tuhá to právě ráno pomáhalo. Teď už se zhoršily i ty studené starty a teplé to chyté pouze na startovací spray. Dva vstřiky propouští celkem dost. není to jako když jsem je nechával repasovat (to chcaly všechny), ale bude to tím. Jinak ještě dělává neplechu EGR, ale ten jsem měl taky venku, čistil jsem ho a zkoušel podtlakem. Čerpadlo jsem přetěsňoval , protože kapalo pod hlavou. Koupil jsem sadu a komlet jsem ho přetěsnil. Jinak v podstatě na tom čerpadle není co se posrat jako třeba u rotačky. Baterku mám novou cca dva měsíce VARTA 77Ah 780A a ten startér to teda nevím, Ale protože to startovalo předtím a to i v zimě, tak to tím asi nebude. Zkusím ty vstřiky a pokud to nepomúže dám ještě nový EGR. Teď ho mají v Autokely ve slevě.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od roman1648 »

Jestli máš v autě origo EGR a funguje tak ho tam nech a ne nějakou druhošku z Kelly vesměs nefungují
Udělej ty vstřiky a uvidíš
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od HonzaXM »

Tak co vstřiky, šly tam bez problémů? Mám jednu sadu po čerstvém repasu (asi 1500 km), ale pán potkal motor, tak abych věděl, zda je můžu nabídnout i do 2,0 HDI. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od kaad »

Já je nakonec nevzal. Měl jsem obavy, abych nevyhodil zbytečně 5000. Ikdyž jsou vzhledově naprosto stejné vevnitř budou určitě jiné. Chápu, že to nejsou žádné piezo, které se musí programovat, ale... sháním tedy na 2,0JTD, což je poněkud složitější, protože těch vstřikú na 2,2JTD je na netu daleko víc. A nebo ještě zjistím nějaké info, abych měl jistotu, že fakt pasují. Pokud jo pak bych měl o ty Tvé zájem. Záleří ovšem na ceně, protože nějaké velké finance už do toho cpát nebudu. Koncem listopadu jsem dělal technickou a měl jsem i motor venku vrazil jsem do toho téměř 20tis. a to byla poslední větší investice. Chtěl bych pořídit nějaké Scudo, tak kolem roku 2012 devítimístné. na koolik si ty vstřiky ceníš?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od HonzaXM »

Stačí mi 5000 Kč, nechci na tom zbohatnout. Případně vyměním za plně funkční pravé světlo na Jaguar S-Type. :D
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od kaad »

OK, zjistím jestli jsou fakt zaměnitelné a ozvu se. Dík.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat Ulysse vstřikovače

Příspěvek od roman1648 »

Hele, to asi nezjistíš, na tom vstřiku bude jiné číslo Bosch a jako náhradu ty z 2.2. si myslím že uvádět nebudou, ale třeba to tak není,nevím :roll:
Odpovědět

Zpět na „Fiat“